Znów pierburg 2E2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ace-mati
- VWMANIAK
- Posty: 689
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
- Lokalizacja: Czarna Białostocka
- Kontakt:
Znów pierburg 2E2
Witam wszystkich Otóż po moich ostatnich problemach z gaźnikiem wydawało mi sie ze doszedłem z nim do porozumienia odnośnie obrotów na biegu jałowym. ale cóż powiedzieć jestem człowiekiem naiwnym i to teraz wychodzi na jaw Mój pierburg 2E2 poszedł w zaparte i po paru tygodniach wszystko wróciło to tzw. normy chodzi mi o to ze jak przejadę kolo 10 km czasem jest dobrze a czasem wystarczy ze przejadę 5km i pojawiają sie problemy tzn obroty spadaj na poziom ok 300obr/min i tak sie chwile utrzymują i po jakiejś chwili samochód gaśnie nie wiem co to może być wszystkie przewody podciśnieniowe podłączone wg schematu i wymienione na nowe podstawa po gaźnikiem szczelna mieszanka dobrze wyregulowana świece i przewody WN niedawno wymieniane proszę o rady
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 18:44
- Lokalizacja: Opole
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Siemaace-mati pisze:chodzi mi o to ze jak przejadę kolo 10 km czasem jest dobrze a czasem wystarczy ze przejadę 5km i pojawiają sie problemy tzn obroty spadaj na poziom ok 300obr/min i tak sie chwile utrzymują i po jakiejś chwili samochód gaśnie
Zakładam ze wiesz co nieco o tym gazniku.
Wiec podstawa to czy twój gaznik wyregulowany jest pod dziłąjacy siłownik 3 połozeniowy. On sadze ze czesto siada. Stad to gasniecie by wynikało. Mozna jezdzic regulujac auto tak zeby siłownik nie brał udziału w regulacji wolnych obrotów. Wtedy autko cyka az miło. Wystarczy podkrecic obroty na śrubie składu mieszanki i powyklrecac (zarówno gwint jak i tylna srube ) w tymze siłowniku. .
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2008 23:37 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
a ja sie od prazu podczepie i zadam inne pytanie , ustawialem linke gazu na zgaszonym , jak go odpale to przepustnica robi sama ruch i naciaga linke powodujac ze mam 3 tys obr. z kolei jak zrobie taki luz zeby tak nie wyl to przepustnica otwiera sie tylko do tak do polowy i jest kupa nie jazda , czy to ten silownik tak robi ? moze mi ktos poedeslac info o tym badziewnym gazniku ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości