Aparat zapłonowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ok, dzięki za pomoc, to jednak poszukam modułu...
PS: jak będę miał cewkę i moduł, to jak sprawdzić czy są sprawne, jakim przyrządem, jak?
Poproszę jeszcze ten schemacik...
PS: jak będę miał cewkę i moduł, to jak sprawdzić czy są sprawne, jakim przyrządem, jak?
Poproszę jeszcze ten schemacik...
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 12:27 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ok, dzięki za pomoc.
Kupiłem moduł, jak sprzedawca twierdzi pochodzi on z silnika 1.6 benzyna, jest na nim napisane:
TELEFUNKEN ekectronic
made in Germany
1919053516 tfx
Czy można określić po tym numerze czy jest to z takiego silnika na pewno, jeśli tak to czy silnik była na gaźniku, czy na wtrysku?
Kupiłem moduł, jak sprzedawca twierdzi pochodzi on z silnika 1.6 benzyna, jest na nim napisane:
TELEFUNKEN ekectronic
made in Germany
1919053516 tfx
Czy można określić po tym numerze czy jest to z takiego silnika na pewno, jeśli tak to czy silnik była na gaźniku, czy na wtrysku?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Będzie pasował. Do 1,6 i 1,8 główna różnica była w typie samego zapłonu. W starszych modelach występowały stykowe. Mocowanie i zębatka jest ta sama. Z resztą kupiłem niby od 1,6 i za zetę więc nawet jakby coś było nie tak to jakoś przełknę.
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 23:44 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak udało mi się to, już bujam się na tym aparacie drugi tydzień i wszystko gra.
Sprawdź, czy ten nowy aparat ma tyle samo zębów na trybie co ten Twój stary.
Z tego co pamiętam to 17 zębów powinno być.
Za moduł na Allegro dałem 29zł + wysyłka, a za kabel z wtyczkami którym łączy się moduł z aparatem (czujnikiem halla) dałem 15zł - od kolegi kupiłem, bo na Allegro nie mogłem znaleźć, no był jeden, ale chciał za ten kabel 100zł!!!!!!!!
Podłączenie jest proste - wkręcasz nowy aparat, podpinasz kable WN, zakładasz przewód podciśnienia, do aparatu (do czujnika halla) podłączasz kabel, z drugiej strony tego kabla podpinasz moduł zapłonowy, a jeszcze z tej wiązki kabli wychodzą 3 kabelki - jeden to masa i 2 do cewki zapłonowej.
Sprawdź, czy ten nowy aparat ma tyle samo zębów na trybie co ten Twój stary.
Z tego co pamiętam to 17 zębów powinno być.
Za moduł na Allegro dałem 29zł + wysyłka, a za kabel z wtyczkami którym łączy się moduł z aparatem (czujnikiem halla) dałem 15zł - od kolegi kupiłem, bo na Allegro nie mogłem znaleźć, no był jeden, ale chciał za ten kabel 100zł!!!!!!!!
Podłączenie jest proste - wkręcasz nowy aparat, podpinasz kable WN, zakładasz przewód podciśnienia, do aparatu (do czujnika halla) podłączasz kabel, z drugiej strony tego kabla podpinasz moduł zapłonowy, a jeszcze z tej wiązki kabli wychodzą 3 kabelki - jeden to masa i 2 do cewki zapłonowej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 210 gości