1.8 SF po remoncie litr oleju na 40km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt lut 19, 2008 08:44

jezeli silnik jest podobny z wygladau (a np 1,6 PN i 1,8 RP sa) to wszystko bedzie pasowalo tyle ze jezeli chcesz miec wtrysk to trzeba przelozyc wiazke przwodow.
Co do pierscieni toi sa one jakies tanie, ja za swoje placilem 200 ze znizka bo mi powiedzieli ze te tansze wymiwenia sie wraz z wymianna oleju :grin:



boordziu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 01:39
Lokalizacja: Łuków

Post autor: boordziu69 » śr lut 20, 2008 20:38

sprawdzałem zawory i tłoki . nic nie było uszkodzone.
sprawdzałem tez pierscienie. też wyglądają ok.

sam juz nie wiem.

czy moze żle spieli rozrząd???
jest taka mozliwosc?



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » śr lut 20, 2008 22:28

boordziu69 pisze:czy moze żle spieli rozrząd???
jest taka mozliwosc?
Możliwość taka jest ale to by nie wpływało na zużycie oleju silnikowego.
Spotkałem się z przypadkami, że remont góry silnika (głowica) powodował natychmiastowo nadmierne zużycie oleju co za tym idzie remont/wymianę silnika.



boordziu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 01:39
Lokalizacja: Łuków

Post autor: boordziu69 » śr lut 20, 2008 22:45

hmmm to jestem pocieszony :grrr:

jutro znawca jeszcze raz dokladnie obejrzy głowice .



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw lut 21, 2008 20:09

w jaki sposob sprawdziles pieerscienie i uszczelniacze?



boordziu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 01:39
Lokalizacja: Łuków

Post autor: boordziu69 » sob lut 23, 2008 00:10

witam.
jednak postanowiłem zrobic silnik a nie przekłądac.

wymienione pierścienie na tłokach i panewki.

tylko ze pojawił sie znów problemik :grrr: po włączeniu zapłonu zaczyna coś bzyczeć w środku pod obudową wtrysku i w przełączniku od gazu,,,
jak odpalam na gazie to po 2-3 sek przestaje bzyczeć,

a jak na benzynie to nie chce odpalić. łapie tylko na sekunde i gaśnie...



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 23, 2008 09:36

spruboj odpiac kostke od centralki od gazu i wtedy odpalic na benzynie.
Masz gdzies zwarcie w instalacji od gazu lub uszkodzona centralke



boordziu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 01:39
Lokalizacja: Łuków

Post autor: boordziu69 » sob lut 23, 2008 11:46

witam. dzis na spokojnie rano jeszcze sprawdziłęm to.

bzyczy nie w kostce od gazu lecz w kostce nr. 67 widocznym na foto i w komputerze na podszybiu od str kierowcy.
jak odepne bezpiecznik to przestaje bzyczeć..
nie probowałem go odpalać, bo mam zospiety wydech i nie hcciałem budzić sąsiadów..
za co opdowiada ta kostka?? Obrazek

[ Dodano: 23 Lut 2008 10:47 ]
to ta niebieska



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 23, 2008 16:35

to jest przkaznik od pompy benzyny.
Podpiales gruby brazowy przewod ktory byl przy glowicy. Podobno gdy go si nie przypnie o mozna uszkodzic komputer.
Moze ttylkop masz uszkodzony przkaznik. Podlacz go na krotko pod akumulator i sprwdz czy si zalacza i czy nie bzyczy



boordziu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 01:39
Lokalizacja: Łuków

Post autor: boordziu69 » ndz lut 24, 2008 17:08

o ktorym przewodzie mówisz kolego??

bo przegladalem i nie widze takowego :blush:

a wszystko przed uruchomieniem silnika po naprawie było podłączone



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz lut 24, 2008 20:29

jeżeli popatrzysz na ten przekaźnik od dołu i będzie on miał numerki przy stykach 30 i 87 (one są miedziane) to musiał byś w puszce bezpieczników zewrzeć odpowiadające im otwory w gnieździe na przekaźnik, wtedy pójdzie zasilanie na pompę i na elektronikę wtrysku, wtedy przekręć kluczyk i zobacz czy silnik zagra ;)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 24, 2008 20:52

RasPL pisze:wtedy pójdzie zasilanie na pompę i na elektronikę wtrysku,
tylko na pompę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

boordziu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 01:39
Lokalizacja: Łuków

Post autor: boordziu69 » ndz lut 24, 2008 22:19

czyli ze musze spróbować tak albo sprawdzic na innym przekaźniku.
spr to jutro



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt lut 26, 2008 21:27

boordziu69 pisze:o ktorym przewodzie mówisz kolego??

bo przegladalem i nie widze takowego :blush:

a wszystko przed uruchomieniem silnika po naprawie było podłączone
chodzi mi o przewod (chyba 4 mm2) brazowy ktory jest podpiety do sruby od krocca od wody, tez z boku silnika. Na pokrywie zaworow tez jest chyba jeden przewod, w narozniku od strony skrzyni



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 471 gości