Jakbyś mial taką z ramką pod tablice to ja sie też pisze bo duzo jezdze i należy Ci sienaklejki się robią
1Z seria + 400Ohm po hamowni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- OLEK Płock
 - Nowicjusz

 - Posty: 38
 - Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 00:41
 - Lokalizacja: Płock
 - Kontakt:
 
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Piwu pisze:Gitner bardzo podoba mi sie Twój Varia(n)t
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- pasacik110
 - Użytkownik

 - Posty: 310
 - Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
 - Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
 - Kontakt:
 
AFN
takie pytanko czy do silnika AFN teżmożna cos takiego zastosować. Czy jużnie ma takiego efektu jak u ciebie
			
									
									<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>
						- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Mozna.. sam zakladalem do kilku.. jezdza juz ponad rok i nie narzekaja..pasacik110 pisze:takie pytanko czy do silnika AFN teżmożna cos takiego zastosować.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- pasacik110
 - Użytkownik

 - Posty: 310
 - Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
 - Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
 - Kontakt:
 
400ohm
to ja tez zapodam mu troszke mocy 
  
 
[ Dodano: 23 Lut 2008 15:02 ]
a zakladales na stale czy z wylacznikiem.
			
									
									[ Dodano: 23 Lut 2008 15:02 ]
a zakladales na stale czy z wylacznikiem.
<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>
						- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Zawsze z wlacznikiem i zawsze opornik regulowany.pasacik110 pisze:a zakladales na stale czy z wylacznikiem.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- lortprodisz
 - Nowicjusz

 - Posty: 47
 - Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
 - Lokalizacja: legnica
 - Kontakt:
 
witam .   ja przeróbki swojego AHU zaczołem od czujnika cisnienia doładowania ( tego  w komputerze)  zamiast słynnego juz 10k om    zastosowałem hehhee.....33k om -po tym zabiegu auto rodzinne(kombi) stało sie duzo bardziej dynamiczne .jak zrobie pomiar to napisze ile wynosi cis doładowania 
dzisiaj zamontowałem wyzej opisany rezystor,dokupiłem włącznik ogrzewania tylnej szyby -aby dopalacz nie ,,kłuł" w oczy swoja estetyka. opornik zastosowałem 330om-bo taki akurat miałem pod ręka.po uruchomieniu silnika i właczeniu ,,dopalacza" obroty zaczeły falowac około 50 ,po dodaniu gazu sinik szybciej wkrecił sie na obroty,wolne obroty podniosły sie o około 50 -dymienia nie widziałem. golfik teraz nadaje sie do
  jazdy 
  
			
									
									dzisiaj zamontowałem wyzej opisany rezystor,dokupiłem włącznik ogrzewania tylnej szyby -aby dopalacz nie ,,kłuł" w oczy swoja estetyka. opornik zastosowałem 330om-bo taki akurat miałem pod ręka.po uruchomieniu silnika i właczeniu ,,dopalacza" obroty zaczeły falowac około 50 ,po dodaniu gazu sinik szybciej wkrecił sie na obroty,wolne obroty podniosły sie o około 50 -dymienia nie widziałem. golfik teraz nadaje sie do
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości



