Erold pisze:Nie uwazasz jednak, ze swap jest kotowniejszy? Poza tym jesli juz, to zdecydowalbym sie na pewno na PG. Dlaczego wybierac (ABF) slabszy, ciezszy silnik o gorszej wg mnie charakterystyce (moc przy wyzszych obrotach), z ktorego zalozeniem jest wiecej babrania (hydrauliczny wysprzeglik, inna skrzynia, elektryka i reszta dupereli) tylko dlatego, ze to "prawdziwy" swap?
z zalozeniem jest dokladnie tyle samo babrania ,bo jak koledzy zauważyli w PG też jest sprzęgło hydrauliczne.
Pytasz czy nie uwazam ze swap jest kosztowniejsz? Ależ ja dokłądnie to staram ci sie wytłumaczyć. Skoro g60 występuje seryjne w mk2 to taniej bedzie jak sprzedasz swojego PFa i kupisz gotowe g60. A jesli koniecznie chcesz zostawać przy swojej budzie to swapuj na cos nietypowego dla golfa 2 np na ABFa albo jakiegos mocnego TDI mozesz zrobic. Jest pole do popisu na pewno.
a wracajac do porównania masy silnika PG i ABF to nie wziales pod uwage chyba gratów z osprzętu silnika. Mam porównanie PF mojego i kolegi PG i u mnie jest praktycznie pusto pod maską a w kolegi g60 nie ma gdzie palca wsadzić (ogrom dodatkowych kabli, dolot, IC, sprezarka) sadze ze arguemnt o masie mozna odrzucić
Przebieg momentu przemawia na korzysc g60 (wiadomo, dołądowany) ale za ABFem przemawiaja koszty i dostępnosc części.
Zdaje mi sie jednak ze Ty sie uparłeś na swoją koncepcję tj robienie z PFa , PG i po prostu szukasz osoby ktora ci to potwierdzi, napisze ze da rade to zrobić , ze spoko , fajny pomysł . Wydajesz sie nie zauwazac arguementów przeciw a na siłę szukasz takich które poprą Twój pomysł.
[ Dodano: Sob Lut 23, 2008 02:02 ]
melon pisze:Zgadzam sie... ale to ma jednoczesnie wytrzymac studencka kieszen
zapominasz ze Ty chcesz ażeby podzespoły z PFa znosiłu obciążenia generowane normalniew silniku PG. Kieszeń studencka to też istona sprawa ale chyba bezposrednio bedzie sie to wiazalo z awaryjnoscia tego hipotetycznego pseudo "PG"
A jak chcesz porzadnie to zrobic to wez policz ile bedzie cie kosztowało zdobycie:
kompa, wiązki , kilku czujników, przewodow do intercoolera, przewodów zwrotnych do g60, kolektor dolotowy, przepustnica , łapy od sprężarki, sama spreżarka z kółkiem, Intercooler, wałek, tłoki , korby, wał, zawory, zrób natrysk na denko tłoka (g60 to chyba ma), chyba hamluce z g60 tez czy to chcesz sobie darować??
I gdzie tu opłacalność szczególnie ze chcesz to komuś zlecić a nie robicsamemu. Chyba ze walniesz sam kompresor co byłoby totalnym druciarstwem a silnik by wyzianał ducha po 30 min ostrej jazdy.tak tez mozna