Śruba od regulacji obrotów. Jak ustawić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Śruba od regulacji obrotów. Jak ustawić?

Post autor: rudi59 » pt lut 22, 2008 13:08

Witam!
Mam pytanie odnośnie śruby od regulacji obrotów w gaźniku pierburg 2e3. Jak ma być wyregulowana, w którą stronę mam kręcić żeby zwiększyć obroty, a w którą żeby zmniejszyć?
Objawy są takie, że strasznie rzuca silnikiem, tak jakby palił na 3 gary. A kręcąc tą śrubką w gaźniku ( ta na którą nałożona jest rurka) nie wyczuwam żadnej różnicy w obrotach.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt lut 22, 2008 16:22

jak masz objaw palenia na 3 gary to zacznij od sprawdzenie iskry, świec kabli, kopułki - generalnie układu WN, jak tu będzie KWAS (a najprawdopodobniej jest) to regulacja gaźnika nic ci nie da :chytry: ... dokumenty o regulacji gaźnika mogę ci podesłac jak podasz mi maila na PW :bigok:


TDPower

rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rudi59 » pt lut 22, 2008 16:50

Cała reszta sprawdzona, jak dodam trochę gazu to problem ustępuje. Więc wydaje mi się, że problemem są za niskie obroty. Ale kręcąc śrubą regulacyjną w gaźniku nie odczuwam żadnej różnicy, obojętnie w którą stronę kręcę.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt lut 22, 2008 17:23

rudi59 pisze:Objawy są takie, że strasznie rzuca silnikiem, tak jakby palił na 3 gary
Heya
Czy tutaj masz na myśli zimny silnik. Na zimnym regulacja śruba nic nie daje. Wtedy dziala ssanie. Najpewniej masz ssanie niedoregulowane. Jesli pokreciles ta sruba to sprawdz teraz jak auto chodzi gdy sie rozgrzeje. Ta śruba jest praktycznie tylko i wyłacznie do regulacji na cieplym silniku.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

rudi59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 16, 2008 17:13
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rudi59 » pt lut 22, 2008 20:32

Aha.. to wiele wyjaśnia :bigok: To teraz jak wyregulować ssanie? Najlepiej jakieś fotki by się przydały :hmm:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 22, 2008 20:58

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 109 gości