Olej do skrzyni biegów mineralny na syntetyczny - pomoże??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Olej do skrzyni biegów mineralny na syntetyczny - pomoże??
Siemanka
Czy wymiana oleju na syntetyk pomoże w moim problemie.??
Mój problem na zimnym silniku biegi wchodzą płynnie. Po rozgrzaniu haczą. Szczególnie: 1 bieg, 2 i troche 3 i 4.
5 bieg wchodzi zawsze płynnie.
Mam zalany mineralny Mobil1 (15 zł/litr). na wakacje go wlalem.
Czy wymiana na porządny syntetyk((50zł/litr)pomoże tutaj cos czy strata kasy??
Prosze o pomoc.
Czy wymiana oleju na syntetyk pomoże w moim problemie.??
Mój problem na zimnym silniku biegi wchodzą płynnie. Po rozgrzaniu haczą. Szczególnie: 1 bieg, 2 i troche 3 i 4.
5 bieg wchodzi zawsze płynnie.
Mam zalany mineralny Mobil1 (15 zł/litr). na wakacje go wlalem.
Czy wymiana na porządny syntetyk((50zł/litr)pomoże tutaj cos czy strata kasy??
Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 15:15 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Tylko i wyłącznie syntetyk 75W90
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 15:27 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie byłbym taki pewien czy to wina oleju. Wydaje mi się, że to może być wina łożysk w skrzyni. Po rozgrzaniu jak wiadomo materiał się rozszerza... ale czy to jest przyczyną? Oby nie!!! Życze Ci żeby pomogła zmiana oleju a jeżeli już wymieniać to 75W90 jak kolega napisał!
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Zmiana minerału na syntetyk a czy niep ujda uszczelniacze
Poprzedni właściciel zalał hipol przejechałem na nim 4 tys i jak zmieniłem na 80w90 po 20 tys uszczelniacz jeden puścił drugi się pocił
Poprzedni właściciel zalał hipol przejechałem na nim 4 tys i jak zmieniłem na 80w90 po 20 tys uszczelniacz jeden puścił drugi się pocił
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Pewnie patrzyłeś w komorze silnika -jest to odpowietrznik nie korek wlewu olejuteraz jak patrzylem w moim golfie w miejscu w ktorym wlewa sie olej do skrzyni jest zalozony plastikowy korek z duza dziura po srodku chytba tak nie powinno byc???
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
ee, w skrzyni nie ma odpowietrznika, to nie hamulce. Podczas wlewania nowego oleju lejesz przez otwór wlewowy, a zarazem kontrolny, powietrze podczas wlewania samo ucieka przez ten otwór.grandilodz pisze:jest to odpowietrznik nie korek wlewu oleju
a ten korek co kolega pisze to na pewno jest do ustawiania zapłonu (gdzie kreska na kor\le zamachowym, tam zapłon na I cylindrze.
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 22:00 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
nad półosią od strony kierowcy wlew, a pod półosią od strony kierowcy spust, korek jest odkręcany na klucz imbusowy nr 17, a jeżeli takiego klucza nie masz, to wykręcasz śrubę z koła, wkładasz do korka i odkręcasz kluczem płaskim 17 łapiąc za śrubęto w ktorym miejscu jest?
[ Dodano: 21 Lut 2008 21:08 ]
może to nie skrzynia od twojego modelu, ale we wszystkich jest tak samo
[ Dodano: 21 Lut 2008 21:13 ]
po wylaniu starego oleju proponuję wlać z 2 litry ropy, podnieść jedno koło przednie (obojętnie które) zapalić silnik i na chwilę włączyć od razu 2, potem 3 (nie gazując, tylko delikatnie puszczając sprzęgło), aby wypłukać stary olej ze skrzyni. Potem postawiś auto na kołach, zlać ropę i nalać świeżego oleju. Płukanie skrzyni jest zalecane, aby nie "zważył się" olej po wymieszaniu z poprzednim.
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 22:04 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości