Chce zamianic lub wstawic nowy silnika tylko niewiem na jaki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				Bartek83sk
 - Nowicjusz

 - Posty: 7
 - Rejestracja: ndz lip 29, 2007 18:08
 - Lokalizacja: Skórcz
 - Kontakt:
 
Chce zamianic lub wstawic nowy silnika tylko niewiem na jaki
Witam prosze was o pomoc. Mój silnik w golfiku juz nadaje sie do wymiany poniewaz zaczyna mi palic olej i to w dużym stopniu a byly juz kiedys wymieniane pierscionki.
Typ mojego silnika to 1,8 ABS 94 rok jest to golf kombi w gazie i chce wstawic nowy tylko niewiem czy moge wstawic inny typ aby nie zmieniac instalacji gazowej na nową. Prosze po jakiekolwiek pomysly i rady.
			
													Typ mojego silnika to 1,8 ABS 94 rok jest to golf kombi w gazie i chce wstawic nowy tylko niewiem czy moge wstawic inny typ aby nie zmieniac instalacji gazowej na nową. Prosze po jakiekolwiek pomysly i rady.
					Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 12:31 przez Bartek83sk, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									wiem, ze to nie na temat ale czy wymieniales uszczelniacze zaworów?
Skoro pierscienie zmieniles, uszczelke pod głowicą pewnie też to albo nakulales nim ponad 100 - 200tys od remontu to faktycznie warto pomyslec o zmianie silnika ale w przeciwnym razie moze malo kosztowny remont w postaci uszczelniaczy zalatwilby sprawe
			
													Skoro pierscienie zmieniles, uszczelke pod głowicą pewnie też to albo nakulales nim ponad 100 - 200tys od remontu to faktycznie warto pomyslec o zmianie silnika ale w przeciwnym razie moze malo kosztowny remont w postaci uszczelniaczy zalatwilby sprawe
					Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 12:30 przez eidos, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- krzysiek82
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 845
 - Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Nie wymieniaj bo wpadniesz w koszty, lepiej już wyremontować ten silnik który masz jeśli się nadaje do remontu, i sprawdź najpierw uszczelniacze zaworów tak jak kolega pisał wcześniej.
W tym celu pojedz do jakiejś stacji diagnostycznej i niech Ci sprawdzą ciśnienie i zrobią próbę olejową na podstawie tego będzie można stwierdzić z dosyć sporym prawdopodobieństwem co jest nie tak z silnikiem.
			
									
									W tym celu pojedz do jakiejś stacji diagnostycznej i niech Ci sprawdzą ciśnienie i zrobią próbę olejową na podstawie tego będzie można stwierdzić z dosyć sporym prawdopodobieństwem co jest nie tak z silnikiem.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
						[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
- 
				Bartek83sk
 - Nowicjusz

 - Posty: 7
 - Rejestracja: ndz lip 29, 2007 18:08
 - Lokalizacja: Skórcz
 - Kontakt:
 
- krzysiek82
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 845
 - Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Tylko nie wiesz w jakim stanie kolejny silnik będzie, a skoro zrobiłeś z 30tyś i bierze olej to ja stawiam na uszczelniacze zaworów. Oczywiście da się zajechać pierścienie po 30tyś a nawet mniej km ale to trzeba totalnie katować silnik.
			
									
									[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
						[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
Nie baw sie w naprawe wymień najlepiej na taki sam wtedy wystarzy sam silnik bez osprzetu, najmniej bedziesz miał problemów koszt to max 1500 zł z robocizną. A jak zaczniesz naprawiać to sie okaże że trzeba jeszcze wymienić to i tamto i wyjdzie drożej. 
pozdr
Hubert
			
									
									pozdr
Hubert
Nie sztuką jest rozpędzić samochód, sztuką jest nim wyhamować.
						- krzysiek82
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 845
 - Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
No dobrze ale jak już wyda te 1500zł i wyjdzie na to że silnik nie jest wcale w lepszej formie niż ten stary? 
Kapitalny remont jeśli będzie konieczny a w tym wypadku raczej mi się nie wydaje, że trzeba dotykać się dołu silnika to max 2000zł.
			
									
									Kapitalny remont jeśli będzie konieczny a w tym wypadku raczej mi się nie wydaje, że trzeba dotykać się dołu silnika to max 2000zł.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
						[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
- 
				Bartek83sk
 - Nowicjusz

 - Posty: 7
 - Rejestracja: ndz lip 29, 2007 18:08
 - Lokalizacja: Skórcz
 - Kontakt:
 
hehe bracie wstaw sobie benzyniaka 
 a dalej będziesz wdychać niedopaloną ropkę z mojej rury jak cię będę objeżdżał  
  to tak sarkastycznie- a na powaznie to kompresja sprawdzona- mechanik mówi że jest w normie ok 10 tak więc coś innego jest przyczyną tego że jest taki muł tylko co- przecież tym samochodem na 5 biegu nie idzie przekroczyć 3tyś v/min - ma ktoś jakieś pomysły?
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości

