zbieżność w golfie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

habano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 18, 2004 01:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

zbieżność w golfie

Post autor: habano » pn wrz 05, 2005 11:53

3 godz. dzisiaj sterczałem i gapiłem sie jak ustawiają zbieżność, w końcu skończyli opalam startuje do roboty 2 h spóźniony i co :
- trzymam kierownice prosto a jade w lewo
pytanie:
- żle ustawili?, to nie zbierzność ? wracać tam niech robią od nowa?



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » pn wrz 05, 2005 12:12

Zbieżność może być ustawiona prawidłowo. Jeżeli nadal ściąga, sprawdź oponki - może nierówno zużyte, albo wady fabryczna ogumienia



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » pn wrz 05, 2005 12:22

... lub po prostu cisnienie w oponach, zamien lewa na prawa i sprawdz czy dalej sciaga Jesli sciaga dalej w lewo to nie wina opony, jesli w zacznie w prawa... to przyczyna jest w oponie lub feldzie



habano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 18, 2004 01:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: habano » pn wrz 05, 2005 12:26

hmmm mechanior felgi sprawdzał zeby byly dobre na przodzie zamienial gumy wywazal kola, mam rowno starte biezniki sprawdze jeszcze cisnienie pozamieniam kola jak bedzie to samo to bede myslal dalej



Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » pn wrz 05, 2005 12:30

A jak puscisz kierownice, to cie sciaga, czy jedziesz prosto? Jezeli cie sciaga, to zbieznosc. Jezeli jadac na wprost trzymasz kierownice lekko w prawo to musisz ja skorygowac. W zakladzie powinni ci to zrobic w czasie ustawiania zbieznosci, wiec jedz do nich spowrotem.



habano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 18, 2004 01:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: habano » pn wrz 05, 2005 12:42

jak jade to trzymam kierownice lekko w prawo bo jak puszcze to zaraz jestem na lewym pasie czyli znosi go w lewo



DanielW

Post autor: DanielW » pn wrz 05, 2005 13:16

A robili Ci tylko zbieżność czy też geometrię?



Awatar użytkownika
ostek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sty 14, 2005 20:26
Lokalizacja: Puławy

Post autor: ostek » pn wrz 05, 2005 13:42

DanielW pisze:A robili Ci tylko zbieżność czy też geometrię?
a to nie to samo???



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn wrz 05, 2005 14:11

ostek pisze:
DanielW pisze:A robili Ci tylko zbieżność czy też geometrię?
a to nie to samo???
zbieżność jest częścią geometrii ale spotkałem się z fachmanami dla których jedno i drugie to dwie osobne rzeczy.... i jak powiesz zbieżność to nie tkną Ci geometri :grrr:



Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » pn wrz 05, 2005 15:06

Adamtd pisze:spotkałem się z fachmanami dla których jedno i drugie to dwie osobne rzeczy.... i jak powiesz zbieżność to nie tkną Ci geometri :grrr:
No to chyba logiczne. Musisz ustawic pelna geometrie (katy, zbieznosc) w momencie kiedy wymieniasz np. amorki, albo tylko zbieznosc jezeli wymieniasz np. koncowke drazka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości