Zerwany gwint w bloku :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No faktycznie. Zle odczytalem w Etce byla duza przerwa po kropce i myslalem ze 5x96 tyczy sie czegos innego. Dzieki za uswiadomienie bo bym sie wkopal w niepotrzebny wydatek.Bomb_A pisze:jak sprawdziłem w etce to jest M11 1.5 a nie 1 czyli bardzo popularny gwint.
Dokładnie to M11x1.5x96
[url=http://img99.imageshack.us/img99/775/beztytuukj9.th.jpg]Obrazek[/URL]
ps. GtiBodek. Pare postow wyzej Bomb_A zarzucil linkiem do tej firmy. Ale dzieki.
No więc wracając do tematu. Wkładki działają. Wstawiłem je we wszystkie 10 otworów. Muszą być tylko odpowiednio długie. Gwint mocny jak orginał. I tu mogłby być happy end.
Na głowiece czekałem 4 tygodnie. W między czasie dowiedziałem sie że mam chyba walnięty kanał w głowicy i czy czasem nie leciał mi olej do układu chłodzenia. Mieli cos z tym zrobic ale w końcu okazało sie ze głowica jest OK. POskładałem wszytko. Silniczek chodzi jak nigdy. Jednak po jakim czasie zauwazyłem ze w zbiorniczku wyrównawczym zaczyna wypluwać olej. Najpierw myslałem ze to moze pozostałosci z przed naprawy. Jednak im dalej tym gorzej. Przepusciłem przez układ chyba z 20 litrów wody i dalej to samo. Olej w ogromnych ilosciach. Jestem załamany bo to oznacza katastrofe tylko jaką.
I teraz niech mi kto poradzi czy to głowica jest walnięta i jak to sprawdzić. To opcje bym jeszce zniósł.
Albo: Wstawialismy te Helicoil z kolegą. On to czasem zapomnie pomyslec. Ja patrzyłem czy równo a on wiercił. No i rozwierca te gwinty w tym bloku a ja mu na to. Ej no k..... bo sie przewiercisz. A on ze spoko, dobrze bedzie. Scianki na dnie otworów okazały sie bardzo cienki no i poprzewiercał pare.
I teraz pytanie. Czy jest mozliwe że centralnie pod otworami w bloku na szpilki lecą scianki rozdzielające kanały ? I przez to delikatne przewiercenie zostały naruszone ?
[ Dodano: 09 Kwi 2008 23:19 ]
Zdjąłem głowice i raczej to nie przez przewiercenie.Te same kanały lecą pod gwintami.
Ale cos sobie przypomniałem. Mam dwa czujniki cisnienia oleju w głowicy. Nie zanotowalem sobie jak byly przed wykreceniem. Bardzo mozliwe ze je wkrecilem na odwrot. Teraz tak. Jeden byl 1,4 bara taki jak ma byc a drugi jak sie okazalo czujnik o numerze juz nie produkowanym ktorego zamiennikiem jest 0,25 bara do ABU. Czy jezeli je zamienilem miejscami to moglo to miec jakis wplyw na olej. Np. cisnienei poszlo w gore i cos mi rozsadzilo ? Nie znam sie na silnikach ale tak sobie gdybam.
Na głowiece czekałem 4 tygodnie. W między czasie dowiedziałem sie że mam chyba walnięty kanał w głowicy i czy czasem nie leciał mi olej do układu chłodzenia. Mieli cos z tym zrobic ale w końcu okazało sie ze głowica jest OK. POskładałem wszytko. Silniczek chodzi jak nigdy. Jednak po jakim czasie zauwazyłem ze w zbiorniczku wyrównawczym zaczyna wypluwać olej. Najpierw myslałem ze to moze pozostałosci z przed naprawy. Jednak im dalej tym gorzej. Przepusciłem przez układ chyba z 20 litrów wody i dalej to samo. Olej w ogromnych ilosciach. Jestem załamany bo to oznacza katastrofe tylko jaką.
I teraz niech mi kto poradzi czy to głowica jest walnięta i jak to sprawdzić. To opcje bym jeszce zniósł.
Albo: Wstawialismy te Helicoil z kolegą. On to czasem zapomnie pomyslec. Ja patrzyłem czy równo a on wiercił. No i rozwierca te gwinty w tym bloku a ja mu na to. Ej no k..... bo sie przewiercisz. A on ze spoko, dobrze bedzie. Scianki na dnie otworów okazały sie bardzo cienki no i poprzewiercał pare.
I teraz pytanie. Czy jest mozliwe że centralnie pod otworami w bloku na szpilki lecą scianki rozdzielające kanały ? I przez to delikatne przewiercenie zostały naruszone ?
[ Dodano: 09 Kwi 2008 23:19 ]
Zdjąłem głowice i raczej to nie przez przewiercenie.Te same kanały lecą pod gwintami.
Ale cos sobie przypomniałem. Mam dwa czujniki cisnienia oleju w głowicy. Nie zanotowalem sobie jak byly przed wykreceniem. Bardzo mozliwe ze je wkrecilem na odwrot. Teraz tak. Jeden byl 1,4 bara taki jak ma byc a drugi jak sie okazalo czujnik o numerze juz nie produkowanym ktorego zamiennikiem jest 0,25 bara do ABU. Czy jezeli je zamienilem miejscami to moglo to miec jakis wplyw na olej. Np. cisnienei poszlo w gore i cos mi rozsadzilo ? Nie znam sie na silnikach ale tak sobie gdybam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości