Mk [III] - WAHACZE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk [III] - WAHACZE
Witam
Mam golfa III. Siedzi na sportowym zawieszeniu. Wygląda kozacko, ale mnie zależy bardziej na komforcie i chcę je zmienić na standardowe. Pytałem juz czy do normalnych amorów mogę założyc sportowe springi, ale nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi - może dlatego, że nie potrafię powiedzieć o ile ta zawiecha obniża. W każdym razie amory są żółte, a springi niebieskie. Ostatnio pytałem mechaniora ile bedzie kosztowała zamiana zawieszenie jednak ten zaczął mi coś mówić o wahaczach. I tu pytanie - czy przy zmianie zawichy sportowej na seryjną tez trzeba zmienić wahacze??? Ile takie wahacze mogą kosztować (uzywki), no i ile sztuk musiałbym kupić -2 czy 4?
Poza tym ile moge dostac obecnie za komplet sportowego zawieszenie - springi + amory?
pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Mam golfa III. Siedzi na sportowym zawieszeniu. Wygląda kozacko, ale mnie zależy bardziej na komforcie i chcę je zmienić na standardowe. Pytałem juz czy do normalnych amorów mogę założyc sportowe springi, ale nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi - może dlatego, że nie potrafię powiedzieć o ile ta zawiecha obniża. W każdym razie amory są żółte, a springi niebieskie. Ostatnio pytałem mechaniora ile bedzie kosztowała zamiana zawieszenie jednak ten zaczął mi coś mówić o wahaczach. I tu pytanie - czy przy zmianie zawichy sportowej na seryjną tez trzeba zmienić wahacze??? Ile takie wahacze mogą kosztować (uzywki), no i ile sztuk musiałbym kupić -2 czy 4?
Poza tym ile moge dostac obecnie za komplet sportowego zawieszenie - springi + amory?
pozdrawiam i czekam na odpowiedź
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Ja kupiłem kompletne zawieszenie (amortyzatory i sprężyny do golfa GT 96r) za 150euro w niemczech. Zawieszenie to ktoś wymienił na sportowe po przejechaniu 1000km więc jest praktycznie nowe. Za używany komplet sportowego zawieszenia (w zależności od firmy i stanu technicznego) dostaniesz 500 - 600zł. Wahaczy się nie wymienia. Zamienić możesz sobie sam. Nic prostrzego. 1,5h roboty i po krzyku. Później tylko ustawienie zbieżności.
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
Dzięki chłopaki za info
Napiszcie mi jeszcze czy jak będę zmieniał zawieszenie na seryjne to musze kupować do przodu całe kolumny Macphersona czy nie? Bo byłem w kilku warsztatach i w każdym mówią co innego. Ja sie na tym zbytnio nie znam więc pytam. Może da radę kupić tylko sam amortyzator?
pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za odpowiedzi
Napiszcie mi jeszcze czy jak będę zmieniał zawieszenie na seryjne to musze kupować do przodu całe kolumny Macphersona czy nie? Bo byłem w kilku warsztatach i w każdym mówią co innego. Ja sie na tym zbytnio nie znam więc pytam. Może da radę kupić tylko sam amortyzator?
pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za odpowiedzi
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Wrócę jeszcze do tych wahaczy. Zapomiałem dodać, że jeden mechanior przekonywał mnie, że jeżeli auto było obniżane w niemczach (a było ) to koleś mógł także zmienić wahacze. Więc jeżeli zmienił wahacze na sportowe to czy ewentualnie pod te wahacze mogę załozyć seryjne amory i sprężyny? Pytam bo nie chcę żeby mnie koleś naciagnął na niepotrzebny wydatek. Nie znam się na tym, ale ta zamiana wahaczy wydawała mi się trochę dziwna.
I na koniec - pod zwykły amor mogę zapodac sportowe springi? Wczesniej pisali mi, że jak obniżają do -40mm to będzie gitara. Jeżeli nie to czeka mnie zakup seryjnych .
pozdrawiam i dzięki za kolejne odpowiedzi
I na koniec - pod zwykły amor mogę zapodac sportowe springi? Wczesniej pisali mi, że jak obniżają do -40mm to będzie gitara. Jeżeli nie to czeka mnie zakup seryjnych .
pozdrawiam i dzięki za kolejne odpowiedzi
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Ja miałem obniżenie 60/60. Wahacze były seryjne więc u Ciebie pewnie też takie są. Do przodu tak jak kolega wcześniej pisał musisz kupić całe kolumny. Z tyłem można się bawić. Do seryjnych amortyzatorów można założyć sportowe sprężyny obniżające chyba max o 30 lub 40. Nie jestem tego pewien. Lepszy jednak efekt uzyskasz jeśli założysz seryjne sprężyny do sportowych amortyzatorów. Jeśli jednak masz krótsze amortyzatory od serii to nie da rady bo na górkach będzie Ci stukał (za mały skok).
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 448 gości