Wykres AFN po wirusie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
To jak panowie na tym wykresie 148/333 mam sie obawiac o dwumas czy nie ? Bo juz sam nie wiem czy schodzic z tym momentem w dol...
Co do IC to planuje przed latem albo na wiosne zalozyc cos mniejszego tak jak napisales Cowboy... choc jeszcze pomysle nad tym IC z golfa 5
Co do IC to planuje przed latem albo na wiosne zalozyc cos mniejszego tak jak napisales Cowboy... choc jeszcze pomysle nad tym IC z golfa 5
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
VaFe nie ma problemu jak cos podbijaj, na pewno sie cos wyciagnie z Twojego .
Co do tematu: dwumas juz mam w kiepskim stanie, przy 330Nm zaczyna wibrowac.
Z tego powodu jak na razie wykres zostanie na 310-315Nm, jak zaloze 216 tez bedzie plaski wykres na max 315Nm... Fajnie bedzie wygladac taki wykres, no i bedzie jezdzic prawie jak benzyna .
Co do dwumasu kombinuje jak zamienic na jednomas, ale slyszalem ze dwumas z wzdluznego i poprzecznego nie jest taki sam, jak na razie orientuje sie w temacie, ale planuje na zmiane na jednomas i sprzeglo G60.
Pozdrawiam.
Co do tematu: dwumas juz mam w kiepskim stanie, przy 330Nm zaczyna wibrowac.
Z tego powodu jak na razie wykres zostanie na 310-315Nm, jak zaloze 216 tez bedzie plaski wykres na max 315Nm... Fajnie bedzie wygladac taki wykres, no i bedzie jezdzic prawie jak benzyna .
Co do dwumasu kombinuje jak zamienic na jednomas, ale slyszalem ze dwumas z wzdluznego i poprzecznego nie jest taki sam, jak na razie orientuje sie w temacie, ale planuje na zmiane na jednomas i sprzeglo G60.
Pozdrawiam.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Dobra Panowie teraz to Wam szczeki opadna :
http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... ooler.html
:green_fuck:
Dolot powietrza dba o maksymalne napełnianie cały czas świeżym i chłodnym powietrzem, tym bardziej iż w wersji dynamicznej podnosi ciśnienie doładowania nawet o 0,15 bar. W celu lepszego wpływu na kontrole ciśnienia doładowania zastosowano dodatkowo mechaniczny regulator ciśnienia. Wszystkie elementy współpracujące ze sobą w tym układzie zostały precyzyjnie dopasowane.
Jak widac mozna na pompie 10mm uzyskac takie efekty - przynajmniej na wykresie
http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... ooler.html
:green_fuck:
Dolot powietrza dba o maksymalne napełnianie cały czas świeżym i chłodnym powietrzem, tym bardziej iż w wersji dynamicznej podnosi ciśnienie doładowania nawet o 0,15 bar. W celu lepszego wpływu na kontrole ciśnienia doładowania zastosowano dodatkowo mechaniczny regulator ciśnienia. Wszystkie elementy współpracujące ze sobą w tym układzie zostały precyzyjnie dopasowane.
Jak widac mozna na pompie 10mm uzyskac takie efekty - przynajmniej na wykresie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ale bajki, slyszalem duzo zlych opinii o tej formie, ale zeby takie bajki nakrecac klientom...
MBC dla lepszego regulowania cisnienia hehe pewnie nie umieli sobie poradzic z overboostami
MBC dla lepszego regulowania cisnienia hehe pewnie nie umieli sobie poradzic z overboostami
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
kozak mam nadzieje że spotkam to autko na lotnisku w Skarbimierzu...i zobaczymy jaki czas wykręcirob555 pisze:Dobra Panowie teraz to Wam szczeki opadna :
http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... ooler.html
:green_fuck:
Dolot powietrza dba o maksymalne napełnianie cały czas świeżym i chłodnym powietrzem, tym bardziej iż w wersji dynamicznej podnosi ciśnienie doładowania nawet o 0,15 bar. W celu lepszego wpływu na kontrole ciśnienia doładowania zastosowano dodatkowo mechaniczny regulator ciśnienia. Wszystkie elementy współpracujące ze sobą w tym układzie zostały precyzyjnie dopasowane.
Jak widac mozna na pompie 10mm uzyskac takie efekty - przynajmniej na wykresie
ta stronka zawiera więcej fascynujących opisów - polecam
Darek, sprzęgło od VRa nie podejdzie do Passata B5..
Ostatnio zmieniony ndz lut 17, 2008 16:01 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vagtune.pl tel. 502730289
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
mirass a sprzeglo od G60 i zamach G60 albo 1Z podejdzie do B5 AFN ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
zamach podejdzie od 1Z audi nawet do 130PD ze skrzynia 5cio biegową, ale tarczy i docisku nie zmontujesz ze względu na inny wałek w skrzyni...Dario84 pisze:mirass a sprzeglo od G60 i zamach G60 albo 1Z podejdzie do B5 AFN ??
co do tego leona - części z niego są do sprzedania na jebeju...a autor stronki zapomniał o jednym..że zawodowiec miał 11stkę na pokładzie...dziwi mnie brak giftu na serii i mega przyrost...ciekawe jak z dymem
www.vagtune.pl tel. 502730289
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Mirass a podejdzie do mojej skrzyni jakas tarcza sprzegla od jednomasu ? Skrzynia DHF
Podejrzewalem tam pompe 11mm bo na 10 to nie ma szans z takimi wynikami...
Podejrzewalem tam pompe 11mm bo na 10 to nie ma szans z takimi wynikami...
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
tak, z mocnego 2.8 (ponad 200KM)lub 2.6 PB..ale uwazaj bo od ktoregos momentu pakowali tam dwumasDario84 pisze:Mirass a podejdzie do mojej skrzyni jakas tarcza sprzegla od jednomasu ? Skrzynia DHF
Podejrzewalem tam pompe 11mm bo na 10 to nie ma szans z takimi wynikami...
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 01:06 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vagtune.pl tel. 502730289
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wtryski 216, turbo AWX/ARL, wyciety kat, reszta seria.
Doladowanie rowne 1,5 bar, pow 3800 obciete do 1,4 bar
Podczas pomiaru przy temp. otoczenia 10st temp w dolocie rosla do 56st, co oznacza ze seryjny IC nie daje rady, biorac pod uwage ze FMIC zbije temp o ok 20st, da to przyrost mocy ok 5KM
Dawka na nastawniku 6mg, bedzie podniesiona do 4mg
Mysle ze z FMICem, i podniesiona dawka na nastawniku, oraz doladowaniem 1,5 do konca obr powinno sie pojawic 170KM.
Pozniej przyjdzie pompa 11mm
Soft bezdymny
Sprzeglo podejdzie od 1Z, z audi B4 wzdluznego, albo Audi 2,0 16V, mysle ze od 1Z zaloze sprzeglo z jednomasem.
Z benzyny 2,8 i 2,6 nie podejdzie bo wszystkie sprzegla sa 240mm.
Delikatnie stuka koncowka z wtrysku sterujacego, dziwna sprawa bo koncowka jest nowa, wtrysk tez byl podmieniany i nie bylo zmian, a na wtrysku kolegi AFN z koncowka 216 nic nie halasuje...
Moze koncowka ma sie dotrzec ?? Mial ktos podobny problem ??
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 12:00 przez Dario84, łącznie zmieniany 4 razy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
wyszło ładnie... ciśnienie atmosferyczne dokładnie sprawdziłeś przed pomiarem ?Dario84 pisze:[url=http://images32.fotosik.pl/245/19f63e9fa391568bm.jpg]Obrazek[/URL]
Wtryski 216, turbo AWX/ARL, wyciety kat, reszta seria.
Doladowanie rowne 1,5 bar, pow 3800 obciete do 1,4 bar
Podczas pomiaru przy temp. otoczenia 10st temp w dolocie rosla do 56st, co oznacza ze seryjny IC nie daje rady, biorac pod uwage ze FMIC zbije temp o ok 20st, da to przyrost mocy ok 5KM
Dawka na nastawniku 6mg, bedzie podniesiona do 4mg
Mysle ze z FMICem, i podniesiona dawka na nastawniku, oraz doladowaniem 1,5 do konca obr powinno sie pojawic 170KM.
Pozniej przyjdzie pompa 11mm
Soft bezdymny
Sprzeglo podejdzie od 1Z, z audi B4 wzdluznego, albo Audi 2,0 16V, mysle ze od 1Z zaloze sprzeglo z jednomasem.
Z benzyny 2,8 i 2,6 nie podejdzie bo wszystkie sprzegla sa 240mm.
Delikatnie stuka koncowka z wtrysku sterujacego, dziwna sprawa bo koncowka jest nowa, wtrysk tez byl podmieniany i nie bylo zmian, a na wtrysku kolegi AFN z koncowka 216 nic nie halasuje...
Moze koncowka ma sie dotrzec ?? Mial ktos podobny problem ??
sprzęgło szukaj od silnika AHH - trzyma bez problemów nawet na slicku
mierzyłeś oporność wtrysku sterującego? może tu leży problem twojego wtryskiwacza - innej opcji nie ma
załóż wydajny fmic to zerwiesz sporo stopni ale raczej mocy nie przyjdzie a zabezpieczy ci na ciepłe dni.Sam wczoraj spędziłem dzień na obciążeniówce i mój duuuży FMIC nagrzał sie do 50stopni przy 4200obr/min - moc 228KM wiec kichy nie ma.
Dawkę podnieś - oby dała ci te brakujące koniki do 170
daj logi 011,008,003
www.vagtune.pl tel. 502730289
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości