Wykres AFN po wirusie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 06, 2008 14:03

To jak panowie na tym wykresie 148/333 mam sie obawiac o dwumas czy nie ? Bo juz sam nie wiem czy schodzic z tym momentem w dol...

Co do IC to planuje przed latem albo na wiosne zalozyc cos mniejszego tak jak napisales Cowboy... choc jeszcze pomysle nad tym IC z golfa 5


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

VaFe
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
Lokalizacja: kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: VaFe » ndz lut 17, 2008 09:38

Dario84 widze ze nieźle kombinujecie z piecem :food: bedziemy musieli sie spotkac moze i z mojego Z-1 cos wyciągniecie :food: :food: :food:


MK3 TDi---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100873&postdays=0&postorder=asc&start=0 ____ Gwint zapięty str.17___ Car DVD str.36 __ i nowe fotki

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz lut 17, 2008 12:23

VaFe nie ma problemu jak cos podbijaj, na pewno sie cos wyciagnie z Twojego :).

Co do tematu: dwumas juz mam w kiepskim stanie, przy 330Nm zaczyna wibrowac.
Z tego powodu jak na razie wykres zostanie na 310-315Nm, jak zaloze 216 tez bedzie plaski wykres na max 315Nm... Fajnie bedzie wygladac taki wykres, no i bedzie jezdzic prawie jak benzyna :).

Co do dwumasu kombinuje jak zamienic na jednomas, ale slyszalem ze dwumas z wzdluznego i poprzecznego nie jest taki sam, jak na razie orientuje sie w temacie, ale planuje na zmiane na jednomas i sprzeglo G60.

Pozdrawiam.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz lut 17, 2008 14:12

Dobra Panowie teraz to Wam szczeki opadna :
http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... ooler.html

:green_fuck:
Dolot powietrza dba o maksymalne napełnianie cały czas świeżym i chłodnym powietrzem, tym bardziej iż w wersji dynamicznej podnosi ciśnienie doładowania nawet o 0,15 bar. W celu lepszego wpływu na kontrole ciśnienia doładowania zastosowano dodatkowo mechaniczny regulator ciśnienia. Wszystkie elementy współpracujące ze sobą w tym układzie zostały precyzyjnie dopasowane.
:rotfl: :rotfl:

Jak widac mozna na pompie 10mm uzyskac takie efekty :goof: - przynajmniej na wykresie :bigok: :bigok:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lut 17, 2008 15:00

rob555 pisze:przynajmniej na wykresie
na wykresie to mozna wszystko :)



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz lut 17, 2008 15:56

Ale bajki, slyszalem duzo zlych opinii o tej formie, ale zeby takie bajki nakrecac klientom...
MBC dla lepszego regulowania cisnienia :) hehe pewnie nie umieli sobie poradzic z overboostami :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » ndz lut 17, 2008 15:59

rob555 pisze:Dobra Panowie teraz to Wam szczeki opadna :
http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... ooler.html

:green_fuck:
Dolot powietrza dba o maksymalne napełnianie cały czas świeżym i chłodnym powietrzem, tym bardziej iż w wersji dynamicznej podnosi ciśnienie doładowania nawet o 0,15 bar. W celu lepszego wpływu na kontrole ciśnienia doładowania zastosowano dodatkowo mechaniczny regulator ciśnienia. Wszystkie elementy współpracujące ze sobą w tym układzie zostały precyzyjnie dopasowane.
:rotfl: :rotfl:

Jak widac mozna na pompie 10mm uzyskac takie efekty :goof: - przynajmniej na wykresie :bigok: :bigok:
kozak :smoke: mam nadzieje że spotkam to autko na lotnisku w Skarbimierzu...i zobaczymy jaki czas wykręci


ta stronka zawiera więcej fascynujących opisów - polecam :satan:

Darek, sprzęgło od VRa nie podejdzie do Passata B5..
Ostatnio zmieniony ndz lut 17, 2008 16:01 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lut 17, 2008 16:45

wykres piekny paintem malowany :grin: duzo jest takich stronek zreszta. kazdy wykres idealny niezaleznie czy seria czy chipowany.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz lut 17, 2008 17:52

mirass a sprzeglo od G60 i zamach G60 albo 1Z podejdzie do B5 AFN ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn lut 18, 2008 10:41

Dario84 pisze:mirass a sprzeglo od G60 i zamach G60 albo 1Z podejdzie do B5 AFN ??
zamach podejdzie od 1Z audi nawet do 130PD ze skrzynia 5cio biegową, ale tarczy i docisku nie zmontujesz ze względu na inny wałek w skrzyni...

co do tego leona - części z niego są do sprzedania na jebeju...a autor stronki zapomniał o jednym..że zawodowiec miał 11stkę na pokładzie...dziwi mnie brak giftu na serii i mega przyrost...ciekawe jak z dymem


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lut 18, 2008 14:52

Mirass a podejdzie do mojej skrzyni jakas tarcza sprzegla od jednomasu ? Skrzynia DHF

Podejrzewalem tam pompe 11mm bo na 10 to nie ma szans z takimi wynikami...


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lut 19, 2008 01:05

Dario84 pisze:Mirass a podejdzie do mojej skrzyni jakas tarcza sprzegla od jednomasu ? Skrzynia DHF

Podejrzewalem tam pompe 11mm bo na 10 to nie ma szans z takimi wynikami...
tak, z mocnego 2.8 (ponad 200KM)lub 2.6 PB..ale uwazaj bo od ktoregos momentu pakowali tam dwumas
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 01:06 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt maja 09, 2008 07:43

Obrazek

Wtryski 216, turbo AWX/ARL, wyciety kat, reszta seria.

Doladowanie rowne 1,5 bar, pow 3800 obciete do 1,4 bar

Podczas pomiaru przy temp. otoczenia 10st temp w dolocie rosla do 56st, co oznacza ze seryjny IC nie daje rady, biorac pod uwage ze FMIC zbije temp o ok 20st, da to przyrost mocy ok 5KM

Dawka na nastawniku 6mg, bedzie podniesiona do 4mg

Mysle ze z FMICem, i podniesiona dawka na nastawniku, oraz doladowaniem 1,5 do konca obr powinno sie pojawic 170KM.

Pozniej przyjdzie pompa 11mm :)

Soft bezdymny :)

Sprzeglo podejdzie od 1Z, z audi B4 wzdluznego, albo Audi 2,0 16V, mysle ze od 1Z zaloze sprzeglo z jednomasem.

Z benzyny 2,8 i 2,6 nie podejdzie bo wszystkie sprzegla sa 240mm.

Delikatnie stuka koncowka z wtrysku sterujacego, dziwna sprawa bo koncowka jest nowa, wtrysk tez byl podmieniany i nie bylo zmian, a na wtrysku kolegi AFN z koncowka 216 nic nie halasuje...

Moze koncowka ma sie dotrzec ?? Mial ktos podobny problem ??
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 12:00 przez Dario84, łącznie zmieniany 4 razy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt maja 09, 2008 08:27

Dario84 pisze:[url=http://images32.fotosik.pl/245/19f63e9fa391568bm.jpg]Obrazek[/URL]

Wtryski 216, turbo AWX/ARL, wyciety kat, reszta seria.

Doladowanie rowne 1,5 bar, pow 3800 obciete do 1,4 bar

Podczas pomiaru przy temp. otoczenia 10st temp w dolocie rosla do 56st, co oznacza ze seryjny IC nie daje rady, biorac pod uwage ze FMIC zbije temp o ok 20st, da to przyrost mocy ok 5KM

Dawka na nastawniku 6mg, bedzie podniesiona do 4mg

Mysle ze z FMICem, i podniesiona dawka na nastawniku, oraz doladowaniem 1,5 do konca obr powinno sie pojawic 170KM.

Pozniej przyjdzie pompa 11mm :)

Soft bezdymny :)

Sprzeglo podejdzie od 1Z, z audi B4 wzdluznego, albo Audi 2,0 16V, mysle ze od 1Z zaloze sprzeglo z jednomasem.

Z benzyny 2,8 i 2,6 nie podejdzie bo wszystkie sprzegla sa 240mm.

Delikatnie stuka koncowka z wtrysku sterujacego, dziwna sprawa bo koncowka jest nowa, wtrysk tez byl podmieniany i nie bylo zmian, a na wtrysku kolegi AFN z koncowka 216 nic nie halasuje...

Moze koncowka ma sie dotrzec ?? Mial ktos podobny problem ??
wyszło ładnie... ciśnienie atmosferyczne dokładnie sprawdziłeś przed pomiarem ?

sprzęgło szukaj od silnika AHH - trzyma bez problemów nawet na slicku

mierzyłeś oporność wtrysku sterującego? może tu leży problem twojego wtryskiwacza - innej opcji nie ma

załóż wydajny fmic to zerwiesz sporo stopni ale raczej mocy nie przyjdzie a zabezpieczy ci na ciepłe dni.Sam wczoraj spędziłem dzień na obciążeniówce i mój duuuży FMIC nagrzał sie do 50stopni przy 4200obr/min - moc 228KM wiec kichy nie ma.
Dawkę podnieś - oby dała ci te brakujące koniki do 170 :pub: :bigok:

daj logi 011,008,003


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości