Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adrian_3dfx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Adrian_3dfx » pn sty 07, 2008 22:34

a z czego masz ten przelot? kwasowka czy stal? moglbys mi jutro wymiary podac tego Ic?


mój mk3 turbo ropa:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2088617#2088617

2 boost piny do sprzedania mam
pisac na priv jak cos

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 08, 2008 01:03

Adrian_3dfx pisze:a z czego masz ten przelot? kwasowka czy stal?
prawdopodobnie stalowa rura z ochronną warstwą aluminium :)
z allegro kupiłem ale teraz gościa znaleźć nie moge :/

wymiary Ci :) nie ma sprawy masz od razu
Obrazek

[ Dodano: Wto Sty 08, 2008 00:22 ]
o mam rury kupowałem tutaj
spokojnie wystarczy 3 metry !! jeszcze mi ok 70 cm zostało jak robiłem w mk2



kaban1436
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 05, 2008 02:01
Lokalizacja: Sulekówek k\WAWA
Kontakt:

Post autor: kaban1436 » wt sty 08, 2008 13:24

mam pytanie bo też posiadam Gofine 3 1,9 GTD i mam zamiar założyć interc.. gdzie go najlepiej umieścić i czy są potrzebne jakieś konkretne przeróbki przt turbince....

[ Dodano: 08 Sty 2008 12:37 ]
a i jeszcze jedno wogóle daje to jakiś przyrost mocy jak tak to ok ilu kucyków bo jak narazie pozbyłem się kata. i zastąpiłem go strumienicą i końcowy mam przelotowy...jakś różnica jest ale może 2-3koni



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 08, 2008 13:59

kaban1436, następnym razem jak o coś zpaytasz to poczytaj temat !!!\wszystko w nim jest
in najlepiej montowac z przodu przed chłodnicą czyli FMIC
trzeba wyprowadzić rury z turbo do Ic i z IC do kolektora !! czyli go podłączyć
mocy jako takiej bym sie nie spodziewał !! ic chłodzi powietrze dzieki czemu turbinka sie tak szybko nie nagrzewa i nie puchnie:)
moze to lekko odczujesz jak załozysz ale nic wieliego sie nie spodziewaj
!!!! o modyfikacji AAZ jest duzo napisane w dziale diesel są podwieszone tematy !!!!! radze dokładnie poczytać



Awatar użytkownika
Walec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:15
Lokalizacja: WWA/TRAX/PLUS

Post autor: Walec » wt sty 15, 2008 01:59

podłączę sie do tematu i moje pytanie czy do golfa MK4 silnik 1,8T podejdzie ic z Golfa V TFSI TDI taki jak w linku ??
http://moto.allegro.pl/item296236534_in ... uning.html
na aukcji sa wymiary rdzenia
617 x 406 x 32
IC ma dużą powierzchnię ale jest bardzo wąski 32mm

chodzi o to czy sie zmieści?? moze ktos juz próbował i ew czy da rade na docelowo ok 200-210ps.


[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]

Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr sty 16, 2008 10:54

Więc Panowie rzeźbicie z jakimś Fagumitem na złączki i innymi wynalazkami. Porządne silikonowe elementy, rury w pełnej gamie przekrojów, kolanka 90*, redukcje, bałwanki na dłuższe łączniki z oplotem z drutu stalowego,... są dostępne w Agrokorze w Warszawie tel 022 4782633. Produkcja Simco Rubena, portójnie zbrojone, zakres pracy -50 +230C. Dostępne w kolorze niebieskim i specjalne łączniki "turbo" w kolorze czerwonym (podobnie jak w TSI Magnet tylko wszystko o niebo tańsze).
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid=106
Teraz najważniejsze - ceny :food:
Kolanko fi 50 mm, ramiona długie na 150 mm - 52 zł brutto, 1m węża 60 mm - 118 zł brutto :grin: :grin: :grin: :okej: :okej: :okej:


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 16, 2008 12:13

jaro4444 pisze:rzeźbicie z jakimś Fagumitem
akurat Fagumit ma bardzo solidne gumy i bardzo wytrzymałe, ja zrobiłem orurowanie i rok czasu jeżdżę bez problemu... choć fakt nie są silikonowe i nie tak ładnie wyglądają
jaro4444 pisze:1m węża 60 mm - 118 zł brutto
no to nie 250 jak np TSI Magnet

Dzięki za info :bigok:



Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » śr sty 30, 2008 00:56

Jak wiadomo FMIC od sharana poszedł na śmieci (rozszczelnił się). W związku z tym, że miałem w zapasie IC od megane postanowiłem z nim coś powalczyć (dzięki dla Cowboya za słowa wsparcia i dla Fido).

Spawacz przestawił jeden wlot tak aby rura szła równolegle z górną krawędzią i zabrałem się za dopasowywanie.

Widział mi się FMIC schowany za zderzakiem i do tego dążyłem. Co ciekawsze moim zdaniem jest to w tej chwili najtańsza opcja do MK3 z klimą gdyż podłączyłem się do orginalnego orurowania i w sumie rzeczy potrzeba tylko 5 kolanek, 0,5m węża i 0,5m rury oraz trochę opasek.

Nie obyło się bez cięcia pasa przedniego ale to normalne w MK3 z klimą - pociąłem a później sam zrobiłem wzmocnienie - wszystko wyszło całkiem solidnie.
Oto fotki:


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 00:57 przez Mekto, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr sty 30, 2008 10:04

Mekto pisze:Co ciekawsze moim zdaniem jest to w tej chwili najtańsza opcja do MK3 z klimą gdyż podłączyłem się do orginalnego orurowania i w sumie rzeczy potrzeba tylko 5 kolanek, 0,5m węża i 0,5m rury oraz trochę opasek.
Jak najbardzeij ja też się wpiąłem w ori dolot i nawet nie musialem kupować nic bo zostało mi kilka kolanek po zabawie z montarzem turbo :bigok:

Największy kawałek łącznika potrzebny jest do puszczenia pod belka, ja tam dałem rure z kwasówki (walala sie po garażu :grin: ) widzę że Ty też sobie ładnie z tym wszystim poradziłeś :bigok:

Punkcik Ci się należy!

Aha i czy mi się wydaje czy jakoś krzywojest ten Icek względem zderzaka?? czy zderzak był tylko przyłożony może na próbe i tak wyszło dlatego?? :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » śr sty 30, 2008 10:09

Matijas pisze:Aha i czy mi się wydaje czy jakoś krzywojest ten Icek względem zderzaka?? czy zderzak był tylko przyłożony może na próbe i tak wyszło dlatego??
Jest zamontowany trochę krzywo bo wymusiło to przednie zawieszenie - jak założyłem zderzak z kratkami to już tego tak nie widać - ogólnie jak jest schowany to ma działać a nie wyglądać.

[ Dodano: 30 Sty 2008 13:20 ]
Tak to wygląda przy kompletnym zderzaku:

Obrazek

[ Dodano: 07 Lut 2008 14:49 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149310

Kilka pozostałości - sprzedam to co zostało z orurowania.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lut 17, 2008 04:01

dzisiaj wymodziłem takie coś
:grin:
Obrazek
icek nie duży ale i turbo niewielkie - narazie :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 18, 2008 13:27

twardy pisze:dzisiaj wymodziłem takie coś
niezła kanalizacja :P

punkcik standardowo poleciał :bigok:

[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 12:28 ]
twardy pisze:icek nie duży ale i turbo niewielkie - narazie :grin:
wywalisz troche rury i podpasuje pod większego FMICa :)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lut 18, 2008 15:15

cowboy pisze:punkcik standardowo poleciał :bigok:
:bigok:
cowboy pisze:wywalisz troche rury i podpasuje pod większego FMICa :)
_________________
przed tym zmienie sprzęgło bo seryjne nie wyrabia ale w przyszłości jeszcze sie wszystko dopracuje włacznie z ickiem.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr lut 20, 2008 00:02

to jak już temat kanalizacji w mkII to i ja swoje pokaże:
Obrazek
Obrazek

IC z renault master/mascott/traffic po przerobieniu jednego boczku bo nie chciał ominąć największej chłodnicy
poza przerobieniem boczka trzeba było cofnąć chłodnice,co wiązało sie z przycięciem o ok 0,5cm napinacza od alternatora i przypiłowaniu aluminiowej łapy od wspomagania,przekręcić aku o 90*,przedłużyć kabel + lekko przyciąć przednie wzmocnienie.
materialy wykozystane nie sa wysokiej jakośći ze względu na brak $$$ ale z czasem wszystko będzie tak jak powinno być.

koszty:
IC- 60zł
przerobienie-0 zł(normalnie w granicach 50zł)
2 kolanka 90* z których zrobiłem 4 kolanka- 20zł
25cm węża rolniczego wysokociśnieniowego olejoodpornego- 15zł
opaski 25zl
rura stalowa 50mm- 15zł
jakieś 6 godzin pracy łącznie z rozkręceniem przodu


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości