Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adrian_3dfx
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 13:02
- Lokalizacja: Łapanów/k. Krakowa
- Kontakt:
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
prawdopodobnie stalowa rura z ochronną warstwą aluminiumAdrian_3dfx pisze:a z czego masz ten przelot? kwasowka czy stal?
z allegro kupiłem ale teraz gościa znaleźć nie moge :/
wymiary Ci nie ma sprawy masz od razu
[ Dodano: Wto Sty 08, 2008 00:22 ]
o mam rury kupowałem tutaj
spokojnie wystarczy 3 metry !! jeszcze mi ok 70 cm zostało jak robiłem w mk2
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 02:01
- Lokalizacja: Sulekówek k\WAWA
- Kontakt:
mam pytanie bo też posiadam Gofine 3 1,9 GTD i mam zamiar założyć interc.. gdzie go najlepiej umieścić i czy są potrzebne jakieś konkretne przeróbki przt turbince....
[ Dodano: 08 Sty 2008 12:37 ]
a i jeszcze jedno wogóle daje to jakiś przyrost mocy jak tak to ok ilu kucyków bo jak narazie pozbyłem się kata. i zastąpiłem go strumienicą i końcowy mam przelotowy...jakś różnica jest ale może 2-3koni
[ Dodano: 08 Sty 2008 12:37 ]
a i jeszcze jedno wogóle daje to jakiś przyrost mocy jak tak to ok ilu kucyków bo jak narazie pozbyłem się kata. i zastąpiłem go strumienicą i końcowy mam przelotowy...jakś różnica jest ale może 2-3koni
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
kaban1436, następnym razem jak o coś zpaytasz to poczytaj temat !!!\wszystko w nim jest
in najlepiej montowac z przodu przed chłodnicą czyli FMIC
trzeba wyprowadzić rury z turbo do Ic i z IC do kolektora !! czyli go podłączyć
mocy jako takiej bym sie nie spodziewał !! ic chłodzi powietrze dzieki czemu turbinka sie tak szybko nie nagrzewa i nie puchnie:)
moze to lekko odczujesz jak załozysz ale nic wieliego sie nie spodziewaj
!!!! o modyfikacji AAZ jest duzo napisane w dziale diesel są podwieszone tematy !!!!! radze dokładnie poczytać
in najlepiej montowac z przodu przed chłodnicą czyli FMIC
trzeba wyprowadzić rury z turbo do Ic i z IC do kolektora !! czyli go podłączyć
mocy jako takiej bym sie nie spodziewał !! ic chłodzi powietrze dzieki czemu turbinka sie tak szybko nie nagrzewa i nie puchnie:)
moze to lekko odczujesz jak załozysz ale nic wieliego sie nie spodziewaj
!!!! o modyfikacji AAZ jest duzo napisane w dziale diesel są podwieszone tematy !!!!! radze dokładnie poczytać
podłączę sie do tematu i moje pytanie czy do golfa MK4 silnik 1,8T podejdzie ic z Golfa V TFSI TDI taki jak w linku ??
http://moto.allegro.pl/item296236534_in ... uning.html
na aukcji sa wymiary rdzenia
617 x 406 x 32
IC ma dużą powierzchnię ale jest bardzo wąski 32mm
chodzi o to czy sie zmieści?? moze ktos juz próbował i ew czy da rade na docelowo ok 200-210ps.
http://moto.allegro.pl/item296236534_in ... uning.html
na aukcji sa wymiary rdzenia
617 x 406 x 32
IC ma dużą powierzchnię ale jest bardzo wąski 32mm
chodzi o to czy sie zmieści?? moze ktos juz próbował i ew czy da rade na docelowo ok 200-210ps.
[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]
Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !
Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !
Więc Panowie rzeźbicie z jakimś Fagumitem na złączki i innymi wynalazkami. Porządne silikonowe elementy, rury w pełnej gamie przekrojów, kolanka 90*, redukcje, bałwanki na dłuższe łączniki z oplotem z drutu stalowego,... są dostępne w Agrokorze w Warszawie tel 022 4782633. Produkcja Simco Rubena, portójnie zbrojone, zakres pracy -50 +230C. Dostępne w kolorze niebieskim i specjalne łączniki "turbo" w kolorze czerwonym (podobnie jak w TSI Magnet tylko wszystko o niebo tańsze).
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid=106
Teraz najważniejsze - ceny
Kolanko fi 50 mm, ramiona długie na 150 mm - 52 zł brutto, 1m węża 60 mm - 118 zł brutto
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid=106
Teraz najważniejsze - ceny
Kolanko fi 50 mm, ramiona długie na 150 mm - 52 zł brutto, 1m węża 60 mm - 118 zł brutto
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
akurat Fagumit ma bardzo solidne gumy i bardzo wytrzymałe, ja zrobiłem orurowanie i rok czasu jeżdżę bez problemu... choć fakt nie są silikonowe i nie tak ładnie wyglądająjaro4444 pisze:rzeźbicie z jakimś Fagumitem
no to nie 250 jak np TSI Magnetjaro4444 pisze:1m węża 60 mm - 118 zł brutto
Dzięki za info
Jak wiadomo FMIC od sharana poszedł na śmieci (rozszczelnił się). W związku z tym, że miałem w zapasie IC od megane postanowiłem z nim coś powalczyć (dzięki dla Cowboya za słowa wsparcia i dla Fido).
Spawacz przestawił jeden wlot tak aby rura szła równolegle z górną krawędzią i zabrałem się za dopasowywanie.
Widział mi się FMIC schowany za zderzakiem i do tego dążyłem. Co ciekawsze moim zdaniem jest to w tej chwili najtańsza opcja do MK3 z klimą gdyż podłączyłem się do orginalnego orurowania i w sumie rzeczy potrzeba tylko 5 kolanek, 0,5m węża i 0,5m rury oraz trochę opasek.
Nie obyło się bez cięcia pasa przedniego ale to normalne w MK3 z klimą - pociąłem a później sam zrobiłem wzmocnienie - wszystko wyszło całkiem solidnie.
Oto fotki:
Spawacz przestawił jeden wlot tak aby rura szła równolegle z górną krawędzią i zabrałem się za dopasowywanie.
Widział mi się FMIC schowany za zderzakiem i do tego dążyłem. Co ciekawsze moim zdaniem jest to w tej chwili najtańsza opcja do MK3 z klimą gdyż podłączyłem się do orginalnego orurowania i w sumie rzeczy potrzeba tylko 5 kolanek, 0,5m węża i 0,5m rury oraz trochę opasek.
Nie obyło się bez cięcia pasa przedniego ale to normalne w MK3 z klimą - pociąłem a później sam zrobiłem wzmocnienie - wszystko wyszło całkiem solidnie.
Oto fotki:
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 00:57 przez Mekto, łącznie zmieniany 1 raz.
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak najbardzeij ja też się wpiąłem w ori dolot i nawet nie musialem kupować nic bo zostało mi kilka kolanek po zabawie z montarzem turboMekto pisze:Co ciekawsze moim zdaniem jest to w tej chwili najtańsza opcja do MK3 z klimą gdyż podłączyłem się do orginalnego orurowania i w sumie rzeczy potrzeba tylko 5 kolanek, 0,5m węża i 0,5m rury oraz trochę opasek.
Największy kawałek łącznika potrzebny jest do puszczenia pod belka, ja tam dałem rure z kwasówki (walala sie po garażu ) widzę że Ty też sobie ładnie z tym wszystim poradziłeś
Punkcik Ci się należy!
Aha i czy mi się wydaje czy jakoś krzywojest ten Icek względem zderzaka?? czy zderzak był tylko przyłożony może na próbe i tak wyszło dlatego??
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Jest zamontowany trochę krzywo bo wymusiło to przednie zawieszenie - jak założyłem zderzak z kratkami to już tego tak nie widać - ogólnie jak jest schowany to ma działać a nie wyglądać.Matijas pisze:Aha i czy mi się wydaje czy jakoś krzywojest ten Icek względem zderzaka?? czy zderzak był tylko przyłożony może na próbe i tak wyszło dlatego??
[ Dodano: 30 Sty 2008 13:20 ]
Tak to wygląda przy kompletnym zderzaku:
[ Dodano: 07 Lut 2008 14:49 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149310
Kilka pozostałości - sprzedam to co zostało z orurowania.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
to jak już temat kanalizacji w mkII to i ja swoje pokaże:
IC z renault master/mascott/traffic po przerobieniu jednego boczku bo nie chciał ominąć największej chłodnicy
poza przerobieniem boczka trzeba było cofnąć chłodnice,co wiązało sie z przycięciem o ok 0,5cm napinacza od alternatora i przypiłowaniu aluminiowej łapy od wspomagania,przekręcić aku o 90*,przedłużyć kabel + lekko przyciąć przednie wzmocnienie.
materialy wykozystane nie sa wysokiej jakośći ze względu na brak $$$ ale z czasem wszystko będzie tak jak powinno być.
koszty:
IC- 60zł
przerobienie-0 zł(normalnie w granicach 50zł)
2 kolanka 90* z których zrobiłem 4 kolanka- 20zł
25cm węża rolniczego wysokociśnieniowego olejoodpornego- 15zł
opaski 25zl
rura stalowa 50mm- 15zł
jakieś 6 godzin pracy łącznie z rozkręceniem przodu
IC z renault master/mascott/traffic po przerobieniu jednego boczku bo nie chciał ominąć największej chłodnicy
poza przerobieniem boczka trzeba było cofnąć chłodnice,co wiązało sie z przycięciem o ok 0,5cm napinacza od alternatora i przypiłowaniu aluminiowej łapy od wspomagania,przekręcić aku o 90*,przedłużyć kabel + lekko przyciąć przednie wzmocnienie.
materialy wykozystane nie sa wysokiej jakośći ze względu na brak $$$ ale z czasem wszystko będzie tak jak powinno być.
koszty:
IC- 60zł
przerobienie-0 zł(normalnie w granicach 50zł)
2 kolanka 90* z których zrobiłem 4 kolanka- 20zł
25cm węża rolniczego wysokociśnieniowego olejoodpornego- 15zł
opaski 25zl
rura stalowa 50mm- 15zł
jakieś 6 godzin pracy łącznie z rozkręceniem przodu
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości