Podcisnieniowy wezyk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podcisnieniowy wezyk
Mam odciety podcisnieniowy wezyk przy aparacie zaplonowym, tzn z tego co ida kable do swiec. Po co on jest? Gdzie on idzie? Co sie dzieje gdy jest odciety tak jak u mnie?
to jest waznu przewodzik. Steruje on podcisnieniowym regulatorem zaplonu, tym co jest przy aparacie zaplonowym. Kabelek ten idzie od gardzieli gaznika. Powinienes to naprawic bo w ten sposob masz nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia, nie masz przyspieszania zaplonu za mocno. Jak sie tym zajmiesz to sprawdz czy ten silownik dziala, zassij powietrze z niego ustami i jak trzymac bedzie cisnienie to znaczy, ze jesy szczelnyBrzechu pisze:Po co on jest? Gdzie on idzie? Co sie dzieje gdy jest odciety tak jak u mnie?
On musi być podpięty bo inaczej nie działa podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu.Brzechu pisze:Mam odciety podcisnieniowy wezyk przy aparacie zaplonowym, tzn z tego co ida kable do swiec. Po co on jest? Gdzie on idzie? Co sie dzieje gdy jest odciety tak jak u mnie?
Tu masz schemat pociśnien, nie jest to dokładnie do tego gaźnika ale z grubsz abędziesz wiedział o co chodzi
http://www.ruddies.business.t-online.de/se1B3VW%20e.htm
Rozbieralem dzis calego mojego pierburga 2ee i nie widzialem jakiegos wolnego miejsca na ten wezyk.
A tak na chłopski rozum to co sie dzieje gdy nie dziala to wyprzedzenie zaplonu?
Znalazlem podcisnienia w pierburgu, to chyba bedzie to.
A moge uzyc do polaczenia tego przewodu paliwowego? Bo akurat mam pare metrow...
A tak na chłopski rozum to co sie dzieje gdy nie dziala to wyprzedzenie zaplonu?
Znalazlem podcisnienia w pierburgu, to chyba bedzie to.
A moge uzyc do polaczenia tego przewodu paliwowego? Bo akurat mam pare metrow...
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 21:56 przez Brzechu, łącznie zmieniany 1 raz.
gorzej Ci bedzie przyspieszac na wyzszych obrotach i nie tylko. Zaplon masz usatwiony na pewne wyprzedzenie i wraz ze zmiana obrotow potrzebne jest jego korekta, czyli odpowiednie wyprzedzenie, i tym zajmuje sie miedzy innymi ten silownik.Brzechu pisze:A tak na chłopski rozum to co sie dzieje gdy nie dziala to wyprzedzenie zaplonu?
Nie wiem jak jest w 2EE, ale sadze ze tak samo jak w 2e2, ten wezyk bedzie lecial do takiego rozgalezienia od serwa.
w kolku jest dla tego wezyka kruciec
[ Dodano: 16 Lut 2008 20:59 ]
mozesz uzyc paliwowego, tylko zeby sie srednica zgadzala chyba 3. Bo jak bedzie za duza, to jak sie guma rozgrzeje to sie rozciagnie i moze spasc ten wezyk
[ Dodano: 16 Lut 2008 21:00 ]
i lepiej poprowadz jakos bezpiecznie ten wezyk paliwowy, zeby nie stykal sie z silikiem, aby sie nie przetopil. Fbrycznie jest to sztywna platikowa rurka
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Po założeniu wężyka musisz ustawić zapłon na nowo. Zobaczysz że autko odżyje, będziesz zaskoczony. sprawdź tylko czy nię pekła membrana w tym siłowniku na aparacie zapłonowym. Zasysaj powietrze ustami, jeśli obroty się zmienią znaczy sprawna.
[ Dodano: Sob Lut 16, 2008 9:06 pm ]
[ Dodano: Sob Lut 16, 2008 9:06 pm ]
do rzeczy których w twoim aucie niema, klima na przykładBrzechu pisze:Po cholere takie przeróbki?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mi jakis wezyk sie rozgałęzia od podcisnienia serwa, ale tez jest uciety i zaślepiony kołkiem.
Po cholere takie przeróbki?
wlasnie na tym rysunku co dales, jest to samo co na moim zdjeciu. Na rysunku ten element co zaznaczyles strzlka leci do serwa hamulcy, i raczej powinien on tam byc... i to rozgalezienie ze zdjcia i rysunku ma dwa krucce, jeden dla Twojego silownika od zaplonu a drugi moze byc zaslepiony lub go nie byc, bo to zalezy od gaznila.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ODgałęzienia nie muszę robić bo miejsce jest wolne. Nie mam klapki ciepłe/zimne powietrze a ona w te miejsce jest podpięta z tego co kojarzę.Paweł Marek pisze:może, musisz zrobić odgałęzienie do jednego z dwóch wężyków dochodzących u samego dołu do gaźnika z przodu
Chodzi o to czy tam może być? Czy np wartość podciśnienia nie będzie za niska?
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 22:30 przez jhosef, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Paweł Marek, mam jeszcze jedno pytanie. W ciągłum dążeniu do doprowadzenia do ładu podciśnieni nie wiem do czego mam podpiąć zawór termopneumatyczny widoczny na obrazku:
Mam już klapkę regulująca ciepłe/zimne powietrze. Brakuje mi zbiornika podciśnienia. No i nie wiem co z tym zaworem. W ETCE pisze że do automatika a ja mam skrzynie automatyczną. Gaźnik kupiłem na allegro bo wcześniej miałem 2e3 założony. Na rysunku wygląda jakby to szło do aparatui zapłonowego ale co to ma wspólnego?
Mam już klapkę regulująca ciepłe/zimne powietrze. Brakuje mi zbiornika podciśnienia. No i nie wiem co z tym zaworem. W ETCE pisze że do automatika a ja mam skrzynie automatyczną. Gaźnik kupiłem na allegro bo wcześniej miałem 2e3 założony. Na rysunku wygląda jakby to szło do aparatui zapłonowego ale co to ma wspólnego?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 317 gości