zalewa na niskich obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zalewa na niskich obrotach
witam
silnik 1.8 benzyna 90ps
problem polega na:
na niskich obrotach zalewa swiece po czym nastepuje problem z ponownym odpaleniem po odłaczeniu kostki od wtrysku odpala po podłaczeniu wtyczki na wyskokich obrotach chodzi a po puszczeniu pedału gazu gasnie
silnik 1.8 benzyna 90ps
problem polega na:
na niskich obrotach zalewa swiece po czym nastepuje problem z ponownym odpaleniem po odłaczeniu kostki od wtrysku odpala po podłaczeniu wtyczki na wyskokich obrotach chodzi a po puszczeniu pedału gazu gasnie
MgMaV
Moj GTI EDITION zapraszam do ogladania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1847892#1847892
Moj GTI EDITION zapraszam do ogladania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1847892#1847892
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
napeweno odlaczasz kostke od wtrysku? Jak samochod moze odpalic jak nie ma podawanego paliwa?
[ Dodano: 13 Lut 2008 20:20 ]
sprawdz moze czujnik od temperatury cieczy. Moze jest uszkodzony i dlatego sie zalewa.
informacje o czujniku znajdziesz na forum. w MK2 byly to niebieskie czujniki a u ciebie jest to najprawdopodobniej jeden czyjnik z 4 pinami
Rezystancja na zimnym silniku to 2000-3000 ohm, na cieplym 200-300ohm
[ Dodano: 13 Lut 2008 20:20 ]
sprawdz moze czujnik od temperatury cieczy. Moze jest uszkodzony i dlatego sie zalewa.
informacje o czujniku znajdziesz na forum. w MK2 byly to niebieskie czujniki a u ciebie jest to najprawdopodobniej jeden czyjnik z 4 pinami
Rezystancja na zimnym silniku to 2000-3000 ohm, na cieplym 200-300ohm
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
to nie bedzie raczej wina TPSu, jak jest uszkodzony TPS to silnik nie ma rownych obrotow na biegu jalowym-same wzrastaja i opadaja.
Ja bym sprobowal odpiac aku na jakiess 30 min po czym opdiac kostke od sondy lambda i podpiac spowrotem aku. wydaje mi sie ze mozesz miec uszkodzona sonde i dlatego sie zalewa
[ Dodano: 16 Lut 2008 13:33 ]
W tym silniku nie ma zadnego stycznika od przepustnicy tylko potencjometr-po jego sciagnieciu trzeba go pozniej wyregulowac, wiec jezeli nie masz pewnosci ze to jego wina to raczej go nie ruszaj
Ja bym sprobowal odpiac aku na jakiess 30 min po czym opdiac kostke od sondy lambda i podpiac spowrotem aku. wydaje mi sie ze mozesz miec uszkodzona sonde i dlatego sie zalewa
[ Dodano: 16 Lut 2008 13:33 ]
W tym silniku nie ma zadnego stycznika od przepustnicy tylko potencjometr-po jego sciagnieciu trzeba go pozniej wyregulowac, wiec jezeli nie masz pewnosci ze to jego wina to raczej go nie ruszaj
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
u mnie wystepuja identyczne objawy , silnik na zimnym zapala i jak troche sie zagrzeje to chodzi rowno ( wydech po 2 km przejechanych okopcony , czyli mieszanka bogata) jak zgasze to nie pali , trzeba odpiac wtryski przepalic nadmiar zupy z kolektora i swiecy , podpiac kable i powolo sie rozkreca gdy zapala sie na pelnym gazie ale chodzi jak traktor przez jakis czas . czujnik temp. OK , iskra jest , jedyne co zostaje sprawdzi to jak mowicie zwarcie na wtryskiwaczach i sonda, mam u siebie sekwencje wtrysk wiec jesli zwarcie bedzie no to rzeczywiscie moze go ladnie zalewac albo i nagrzana sonda swiruje. Sprawdze obydwie opcje i dam znac jak poszlo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 59 gości