zalewa na niskich obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mgmav
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 20:29
Lokalizacja: k/Lublin
Kontakt:

zalewa na niskich obrotach

Post autor: mgmav » śr lut 13, 2008 20:29

witam
silnik 1.8 benzyna 90ps
problem polega na:
na niskich obrotach zalewa swiece po czym nastepuje problem z ponownym odpaleniem po odłaczeniu kostki od wtrysku odpala po podłaczeniu wtyczki na wyskokich obrotach chodzi a po puszczeniu pedału gazu gasnie


MgMaV

Moj GTI EDITION zapraszam do ogladania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1847892#1847892

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lut 13, 2008 21:12

napeweno odlaczasz kostke od wtrysku? Jak samochod moze odpalic jak nie ma podawanego paliwa?

[ Dodano: 13 Lut 2008 20:20 ]
sprawdz moze czujnik od temperatury cieczy. Moze jest uszkodzony i dlatego sie zalewa.
informacje o czujniku znajdziesz na forum. w MK2 byly to niebieskie czujniki a u ciebie jest to najprawdopodobniej jeden czyjnik z 4 pinami
Rezystancja na zimnym silniku to 2000-3000 ohm, na cieplym 200-300ohm



Awatar użytkownika
mgmav
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 20:29
Lokalizacja: k/Lublin
Kontakt:

Post autor: mgmav » śr lut 13, 2008 21:28

napewno to od wtryskiwaczy zalewa jest w kij benzyny pod swiecami i to wystarcza zeby odpalic a potem kumpel szybko podłacza kostke


ale dzieki za info sprawdze to


MgMaV

Moj GTI EDITION zapraszam do ogladania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1847892#1847892

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lut 13, 2008 21:40

u mnie kiedys jeden z wtryskiwaczy zrobil zwarcie i wszystkie laly caly czas paliwo ale to u ciebie odpada bo masz silnik na jednopunkcie.
Sprawdz ten czujnik, jak bedzie dobry to bedziemy myslec co dalej



Awatar użytkownika
mgmav
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 20:29
Lokalizacja: k/Lublin
Kontakt:

Post autor: mgmav » pt lut 15, 2008 19:22

czujnik temperatury i wtryskiwacz wymienione dalej to samo czy moze byc to wina komputera??


MgMaV

Moj GTI EDITION zapraszam do ogladania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1847892#1847892

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 16, 2008 09:52

najlepiej byloby go podlaczyc pod kabel i zobaczyc co jest z elektronika (koszt kabla to ok 50 zl)
Obstawialem jeszcze wtryskiwacz ale piszesz ze byl wymieniany



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » sob lut 16, 2008 12:28

A najlepiej rozbiez czujnki polozenia przepustnicy, prawdopodobnie ci stycznik zasniedzil.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 16, 2008 14:27

to nie bedzie raczej wina TPSu, jak jest uszkodzony TPS to silnik nie ma rownych obrotow na biegu jalowym-same wzrastaja i opadaja.
Ja bym sprobowal odpiac aku na jakiess 30 min po czym opdiac kostke od sondy lambda i podpiac spowrotem aku. wydaje mi sie ze mozesz miec uszkodzona sonde i dlatego sie zalewa

[ Dodano: 16 Lut 2008 13:33 ]
W tym silniku nie ma zadnego stycznika od przepustnicy tylko potencjometr-po jego sciagnieciu trzeba go pozniej wyregulowac, wiec jezeli nie masz pewnosci ze to jego wina to raczej go nie ruszaj



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » sob lut 16, 2008 14:37

A w potencjometrze przustnicy nie ma stycznika? Wez lepiej rozbierz dla twojej wiedzy.



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt mar 28, 2008 13:16

u mnie wystepuja identyczne objawy , silnik na zimnym zapala i jak troche sie zagrzeje to chodzi rowno ( wydech po 2 km przejechanych okopcony , czyli mieszanka bogata) jak zgasze to nie pali , trzeba odpiac wtryski przepalic nadmiar zupy z kolektora i swiecy , podpiac kable i powolo sie rozkreca gdy zapala sie na pelnym gazie ale chodzi jak traktor przez jakis czas . czujnik temp. OK , iskra jest , jedyne co zostaje sprawdzi to jak mowicie zwarcie na wtryskiwaczach i sonda, mam u siebie sekwencje wtrysk wiec jesli zwarcie bedzie no to rzeczywiscie moze go ladnie zalewac albo i nagrzana sonda swiruje. Sprawdze obydwie opcje i dam znac jak poszlo :hmm: :hmm:


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 59 gości