przerywa na benzynie a na gazie bez problemów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » pt lut 15, 2008 13:52

2RaZ pisze:Z tego co widze w Twoich postach kolego to to, że masz uniwersalną radę dla wszystkich...odłączyć aku na noc :D hehehe. Może czasem to pomaga, ale nie zawsze.
no no... w setce postów to radziłem no i nawet kiedy komuś z koła powietrze ucieka, masz rację :grin:
Jakbyś czytał więcej jak jedną linijkę to byś doszedł do tego, że pisałem też o pompie paliwa i filtrze no i napisałem, że "może".

Następna kwestia...
2RaZ pisze:albo żle wyregulowana instalacja gazowa, pojedz do renomowanego warsztatu LPG i za 50 pln regulują Ci tak instalkę żę wszystko jest malina!!!
co ma regulacja instalacji LPG do przerywania na benzynie i możliwych problemach z brakiem dostarczania benzyny? :chytry:
:goof:
Proszę wytłumacz mi to bo chcę się czegoś nowego nauczyć :goof:
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 13:53 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.


dekoracje weselne, florystyka -> prv

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » pt lut 15, 2008 15:33

2RaZ
w tym momencie nie jesteście w stanie podać mi chociaż jednej wady LPG....dosłownie

Ja nikogo tu nie przekonuje do rezynacji z gazu !!! Mi jeździlo się jeszcze faniej niż Tobie, bo gaz był po 90 groszy ! Jednak coroczna wymiana tlumika, kłopoty z jazdą na benzynie(totaliny muł) zniechęciły mnie do LPG. Miałem go tylko dlatego, gdyz jeździlem bardzo dużo a na gazie samym nie było problemow. Gorzej, gdy zabrakło go w zbiorniku, wtedy była checa niezła. Nie pogały wizytu w wielu warsztatach(nawet sewis), wymieniłem dosłowwnie wszystko na nowki z osprzętu silnika i nic. Po prostu ten silnik nie znosił przerobek pod gaz i koniec.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » pt lut 15, 2008 18:16

Panowie takie falowanie obrotów to jest albo wina przepływki (jeżeli na benie jest to samo) albo żle wyregulowana instalacja gazowa, pojedz do renomowanego warsztatu LPG i za 50 pln regulują Ci tak instalkę żę wszystko jest malina!!!

Do kolegi:sle

Jezeli nie zauważyłeś co dokładnie było napisane to przeczytaj jeszcze raz...napisałem że jeżeli to się też dzieje na benie to może byc wina przepływki prawda? Oczywiście może to też być pompa paliwa o czym pisałem również we wcześniejszych postach :] :bigok:

POzdrawiam!

[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 17:24 ]
GRIZLI pisze:2RaZ
w tym momencie nie jesteście w stanie podać mi chociaż jednej wady LPG....dosłownie

Gorzej, gdy zabrakło go w zbiorniku, wtedy była checa niezła. Nie pogały wizytu w wielu warsztatach(nawet sewis), wymieniłem dosłowwnie wszystko na nowki z osprzętu silnika i nic. Po prostu ten silnik nie znosił przerobek pod gaz i koniec.
Zgadzam się w tym przypadku z Tobą w 100% :D Nie sądze żeby komukolwiek chcaiło się bawić w objazd warsztatów i wymiany części...tak jak mówisz - niektóre silniki tego nie przyjmują dobrze!
POzdrawiam i powodzenia!!!
:smoke: :smoke: :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pt lut 15, 2008 20:10

przede wszystkim w RP-kach nie ma przepływki! proponuje sprawdzic kodami blyskowymi co jest nie tak, moze krokowy a moze czujnik ssania, moze podstawa wtrysku, przyczyn moze byc wiele. Najtaniej bedzie dioda na 12V sprawdzic co sie dzieje...
RP-ki nie są "uczulone" na gaz, wiec po dobrej regulacji mozna jezdzic i cieszyc sie zarówno na gazie jak i na bp



Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » pt lut 15, 2008 20:35

2RaZ, ... piszesz
2RaZ pisze:Panowie takie falowanie obrotów to jest albo wina przepływki (jeżeli na benie jest to samo) albo żle wyregulowana instalacja gazowa, pojedz do renomowanego warsztatu LPG i za 50 pln regulują Ci tak instalkę żę wszystko jest malina!!!
...a Ty przeczytałeś co w ogóle kolega marcinf, pisał opisując swój główny problem w pierwszym poście?
marcinf pisze:na gazie jezdzi bez problemow ładnie przyspiesz itp ale na benzynie przerywa jak sie da mocniej na gaz wolne obroty idealne przy małych obrotach jedzie ok ale gdy sie tylko troszke przyspieszy to tak jakby nie dostawał paliwa czy ktos wie co to moze byc?
więc proszę wytłumacz mi co ma regulacja instalacji LPG do problemów z przerywaniem na benzynie, niedostarczania paliwa(benzyny)? hmm? :goof:. Jesteśmy tu po to żeby się uczyć wzajemnie więc wytłumacz.
2RaZ pisze:Jezeli nie zauważyłeś co dokładnie było napisane to przeczytaj jeszcze raz...napisałem że jeżeli to się też dzieje na benie to może byc wina przepływki prawda?
do tego jak również do
2RaZ pisze:niektóre silniki tego nie przyjmują dobrze!
/a wiemy, że kolega marcinf ma silnik RP, ktory nie jest aż tak złym silnikiem jeśli chodzi o zagazowywanie

to właściwie odniósł się kolega eidos, sorki jak coś eidos, że Cię tu tak wywołałem :grin:


dekoracje weselne, florystyka -> prv

marcinf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 14, 2008 20:54
Lokalizacja: olsztyn

przerywa na benzynie a na gazie bez problemów

Post autor: marcinf » sob lut 16, 2008 00:05

dopiero teraz zauwarzyłem ze gdy chodzi na benzynie to do momentu kiedy silnik nie złapie troche temperatury to chodzi bez duszenia sie i przerywania przy przyspieszaniu, gdy tylko temperaturka troszke sie podniesi to zaczynają sie problemy



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob lut 16, 2008 01:32

odepnij sonde i zobacz czy jest poprawa i reset sterownika
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 01:33 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » sob lut 16, 2008 11:39

sle pisze:
2RaZ pisze:niektóre silniki tego nie przyjmują dobrze!
/a wiemy, że kolega marcinf ma silnik RP, ktory nie jest aż tak złym silnikiem jeśli chodzi o zagazowywanie
A gdzie ja napisałem ze chodzi o jego silnik? umiesz czytać? naprawde wyluzuj i poczytaj dokładnie bo nie będe Ci wszystkigo jeszcze raz tłumaczył... :bigok: Chcesz sie pouczyc to czytaj dokładnie wariacik...a to ze odniosłem się do problemów z gazem podczas gdy w pierwszym posicie jest napisane ze na gazie jest ok było celowe bo czasem na gazie tez mogą pojawić się jakieś objawy...zwłaszcza gdy nie wiadomo co nawala...jeszcze jakies pytania???
Pozdrawiam!
:smoke: :smoke: :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » sob lut 16, 2008 17:22

2RaZ pisze:jeszcze jakies pytania???
pytań tu już nie zadam bo i tak na nie nie odpowiadasz :grin: , a jak już to wybierasz sobie co Ci pasuje.
2RaZ pisze:Chcesz sie pouczyc to czytaj dokładnie wariacik..
?

Tu zamykam swoją konwersację z Tobą bo się robi niepotrzebnie OT. Jak coś to priv... :bajer:


dekoracje weselne, florystyka -> prv

boordziu69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 01:39
Lokalizacja: Łuków

Post autor: boordziu69 » sob lut 16, 2008 20:52

wwitam wszystkich.
mam teraz podobny problem co kolega. ale stało sie tak po wymianie uszczelki pod głowicą. dotychczas na Pb silnik trzymał wolne obroty , przyspieszał w pełnym zakresie obrotów bez zarzutu.
ale po wymianie uszczelki nie trzyma wolnych obrotów , jak mu sie doda gazu w czsie jazdy to tajk jakby nie dostawał paliwa, przerywa... i kopci na niebiesko jak parowóz. bierze od groma oleju... zrobione 35 km i silnuik pobrał o,5 l oleju Lotos mineral 10w/40
mój silniczek mk2 1.8 SF



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 228 gości