Ściąganie podczas jazdy na wprost
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jhosef, regulacja na amorku polega na popouszczeniu dwoch srub na amorku. W amorku sa wieksze otwory po to by regulowac kat.
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 01:04 przez DaroS, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
No właśnie u mnie nie ma. Po prostu nie ma. Rozmiar jest dokładnie ten sam co w zwrotnicy. nie ma możliwości nic przestawić. Trochę się zdziwiłem jak to zobaczyłem. Jak wymieniałem amorki u kolegi w sirocco to była regulacja. U mnie nie.DaroS pisze:jhosef, regulacja na amorku polega na popouszczeniu dwoch srub na amorku. W amorku sa wieksze otwory po to by regulowac kat.
Ja mialem w tym pudle oryginalne amory z pierwszego montażu. Zamontowane w '83, wymontowane w '07. Trzymały okrutnie ;D
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 01:17 przez jhosef, łącznie zmieniany 3 razy.
Miałem właśnie sprawdzić na innych oponach. Miałem nawet dwie nowe michelin ale niestety rozwaliło mi oponę z tyłu i musiałem jedną poświęcić. A teraz mam problem bo juz ich nie produkują. I została mi jedna opona. Z przodu mam Dębicę i nigdy więcej tego !@#$%.GRIZLI pisze:U mnie było identycznie i winowajcą były opony. Niby równo starte, żadnych widocznych uszkodzeń ale samochod jechał w prawo jak szalony. Po wymianie opon na nówki, samochod jedzie ładnie na wprost. Po prostu były stare i powstaly jakieś uszkodzenia w środku.
Wrócę dzisiaj do domu i będę patrzył. Jutro powtórna regulacja. Jak nie to nie wiem o co biega.
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
- Kontakt:
no za jakis czas będę zmieniał na letnie to zobacze czy est jakaś różnicaGRIZLI pisze:U mnie było identycznie i winowajcą były opony. Niby równo starte, żadnych widocznych uszkodzeń ale samochod jechał w prawo jak szalony. Po wymianie opon na nówki, samochod jedzie ładnie na wprost. Po prostu były stare i powstaly jakieś uszkodzenia w środku.
[ Dodano: 17 Lut 2008 10:31 ]
dzięki za porady, będę na wiosne wymieniał amorki z przodu to będzie zowu ozbiona zbierzność i będę się bardziej domagał ustawienia wszystkiego tip topsas_gti pisze:to dobre pytanieDaroS pisze:W jakim stanie masz silentbloki? Masz je wogole dobrze wlozone do wachaczy (sa znaki)?
jesli jeden wahacz ma np sworzen innej fimry niz drugi, inny wahacz lub nawet tuleje w jednym są dociągnięte na aucie w górze a drugie na aucie na ziemi tosie omze dziać, a 2 mm to nie duzo.
Pomiar płyty to jedno a dobra interpretacja jego wyników to dopiero konkretna informacja, bo stare auto nawet nie bite nie trzyma geometri podłogi i tu jest problem.
POtrzebujesz dobrego speca od gemoetri zawieszenia a potem ewentualnie od podłogi.
Dobry spec od geo najpierw posprawdza stan elementow ktore odpowiadaja ze geometrie a potem sprobuje ją ustawic i/lub jeszcze odpusci wszystkie sruby wahacza i dokręci go na opuszczonym aucie tak jak sie to powinno robic
Problem moze tez tkwić w niepozornej tylnej belce bo ona stanowi wykładnik dla ustawiania przodu
[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
regulacja na sworzniu jest ale nie jest to reg kata wyprzedzenia sworznia, takiej nie ma.
Mozna sworzen lekko przesunac do srodka ale generalnie powinno sie go tak ustawiać jak go ustawia wpust ktory sie na nim znajduje. Od biedy jak coś jest krzywe to mozna regulowac sworzniem przesuwajać/odsuwając go do/od środka auta.
Jesli chodzi o amory to gorny otwor mozna rozwiercic (tzw fasolka) jesli jest miejsce. Swoją drogą dziwne ze te amory nie mają fasolek
PRoblem przy regulwoawniu sworzniem jest taki ze zmiania sie promien wahacza i auto trzyma geometrie tylko jak stoi na kola a potem im bardzije ugnie sie amortyzator tym wieksze roznice bedą sie pojawialyu miedzy prawym i lewym kolem (wynikac to bedzie z roznych długosci wyhacza) Nie wiem tylko czy to jest odczuwalne
Mozna sworzen lekko przesunac do srodka ale generalnie powinno sie go tak ustawiać jak go ustawia wpust ktory sie na nim znajduje. Od biedy jak coś jest krzywe to mozna regulowac sworzniem przesuwajać/odsuwając go do/od środka auta.
Jesli chodzi o amory to gorny otwor mozna rozwiercic (tzw fasolka) jesli jest miejsce. Swoją drogą dziwne ze te amory nie mają fasolek
PRoblem przy regulwoawniu sworzniem jest taki ze zmiania sie promien wahacza i auto trzyma geometrie tylko jak stoi na kola a potem im bardzije ugnie sie amortyzator tym wieksze roznice bedą sie pojawialyu miedzy prawym i lewym kolem (wynikac to bedzie z roznych długosci wyhacza) Nie wiem tylko czy to jest odczuwalne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 611 gości