strasznie kopci i nierówno pracuje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
strasznie kopci i nierówno pracuje
mam spory problem ze swoim golfem mk3 GTI 2.0 8V silnik 2E
po odpaleniu na benie nierówno chodzi jakby nie palił na wszystkie gary aż nim trzęsie ale obroty trzyma w miarę, z rury kopci na czarno, po przełączeniu na LPG chodzi równiutko. Podczas jazdy na LPG i po przełączeniu na benzynę auto traci moc i czasami gaśnie przy zmianie biegów. Wydaje mi się też, że na LPG trochę sporo kopci ale ani nie na czarna ani na jakoś strasznie biało tylko w porównaniu z innym samochodami na mieście z mojego jakoś więcej paruje
Auto mam od niedawna, przepływka widać była klejona ale nie miałem z nią problemów, auto ładnie chodziło na LPG a po przełączeniu na benzynę dostawało jeszcze większego kopa a teraz lipa;/
W czym może być problem? czy to wina tej przepływki, czy tez może sonda lamba już jest nanic?
po odpaleniu na benie nierówno chodzi jakby nie palił na wszystkie gary aż nim trzęsie ale obroty trzyma w miarę, z rury kopci na czarno, po przełączeniu na LPG chodzi równiutko. Podczas jazdy na LPG i po przełączeniu na benzynę auto traci moc i czasami gaśnie przy zmianie biegów. Wydaje mi się też, że na LPG trochę sporo kopci ale ani nie na czarna ani na jakoś strasznie biało tylko w porównaniu z innym samochodami na mieście z mojego jakoś więcej paruje
Auto mam od niedawna, przepływka widać była klejona ale nie miałem z nią problemów, auto ładnie chodziło na LPG a po przełączeniu na benzynę dostawało jeszcze większego kopa a teraz lipa;/
W czym może być problem? czy to wina tej przepływki, czy tez może sonda lamba już jest nanic?
- Pawelekmisiu
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 11:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Bardzo prawdopodobe jest uszkodzenie aparatu zapłonowego!!! Miałem podobne problemy kiedyś i wymiana pomogła!!!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[i][size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118550&postdays=0&postorder=asc&start=0]Moje dzieciątko MK3 CLEAN!!![/url][/b][/size][/i]
Szybkie auta jeżdżą po prostej... Szybcy kierowcy po zakrętach !!!
Szybkie auta jeżdżą po prostej... Szybcy kierowcy po zakrętach !!!
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
kolego jak masz problem z jazda na benzynie to sie nie dziw ze po przelaczeniu z gazu auto slabnie. A to ze Ci paruje więcej niż innym autom to tak ma być, Jezdzisz na LPG wiec gaz sie skrapla i wiecej pary z rury wali. Nie wierzysz to zobacz u innych co maja LPG
A ja proponuje kable wymienic, może świece. Kolega wyzej pisal ze aparat zaplonowy- hmm
A ja proponuje kable wymienic, może świece. Kolega wyzej pisal ze aparat zaplonowy- hmm
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
ale jakby świece były kiepskie to by mi i na gazie nie palił dobrze chyba.
a na benzynie kopci jakby nie przepalał całego paliwa, może sonda lamda źle odczytuje mieszanke ale to by wtedy dużo palił a tu nierówno chodzi i tak jak pisałem gaśnie czasem podczas zmiany biegów jak jadę na benzynie, bo na LPG wszystko cacy, nawet spalanie LPG ma ładne
a na benzynie kopci jakby nie przepalał całego paliwa, może sonda lamda źle odczytuje mieszanke ale to by wtedy dużo palił a tu nierówno chodzi i tak jak pisałem gaśnie czasem podczas zmiany biegów jak jadę na benzynie, bo na LPG wszystko cacy, nawet spalanie LPG ma ładne
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tere-fere, kopci na czarno znaczy za bogata mieszanka. Przeływka jest tu najbardziej podejrzana, trzeba zajrzeć do niej od strony filtra, sprawdzić czy klapka nie blokuje się. Potem trzeba ją sprawdzić elektrycznie. Najlepiej jakbyś podmienil na sprawną od kogoś dla sprawdzenia. Jak to wykluczysz to zostają takie rzeczy mniej już prawdopodobne jak walnięty regulator ciśnienia benzyny albo lejący któryś wtryskiwacz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek, przepływka może i tak bo jak wspomniałem ona była już jakaś klejona chociaż mi nic nie strzeliło i jeszcze 3 tyg. temu wszystko było cacy a tu teraz takie numery;/ zobaczę jak ta klapka chodzi no i postaram sie podmienić przepływkę postaram się też sprawdzić pod VAGiem czy lambda dobrze funkcionuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości