Jak podniesc obroty?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Jak podniesc obroty?

Post autor: Szyszon » czw lut 14, 2008 11:34

Witam, chcialbym podniesc troche obroty, aktualnie mam 860-880 i mocno telepie mi buda(kolo prosto, poduchy ok, nastawnik wyczyszczony), chcialbym tak z 920... norma to chyba 860 - 940?! Podpinajac komputer, loguje sie na 12233, adaptacje (nie pamietam dokladnie,grupa chyba 2), i mam wartosc 128, po zmianie w dol czy w gore silnik w ogole nie reaguje... gdzie moze byc problem?

p.s. Jak obroty biegu jalowego wyzsze niz 940 odbija sie na zdrowiu silnika (czysto teoretycznie)?
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 19:22 przez Szyszon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 14, 2008 14:04

tzn. wpisałeś większą wartość i przy teście czy zapisaniu nic się nie dzieje :?:



Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » czw lut 14, 2008 16:31

Tak dokladnie, zadnej reakcji, wartosc sie zmienia bo jak wchodze ponownie to jest nowa ktora ustalilem, ale obroty nie rosna...


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 14, 2008 16:49

Szyszon, spróbuj ustawić na największą możliwą i sprawdź



Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » czw lut 14, 2008 20:27

Ustaswilem na max, chyba 133 z tego co pamietam to zadnej zmiany, bo bawilem sie tym chwile, raz na minimum, raz na max i nic. Jutro jeszcze podejde i zmienie!

Mozliwe ze obroty jalowe zmieniaja sie dopiero po wylaczeniu silnika?


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » czw lut 14, 2008 23:37

Jakie masz napięcie na nastawniku przy zgaszonym silniku i przy zapalonym?
Jaka jest dawka na zapalonym silniku na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku?
Jak masz przyciętą dawkę na bardzo mała to obroty tez będą niskie, to samo z napięciem. Obroty "idealne" to 903 i nie ma prawa nic drgać przy reszcie sprawnej. Większe obroty by mnie wkurzały bo silnik chodzi na podwyższonych a przy niższych od 860 dostaje telepawki.

obroty zmieniają się natychmiast po naciśnięciu test.
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 23:38 przez ajni, łącznie zmieniany 1 raz.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości