Turbo dziura + duze spalanie w AJM @ 160KM - pomocy :)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Turbo dziura + duze spalanie w AJM @ 160KM - pomocy :)

Post autor: boria » śr lut 13, 2008 20:45

Problem rozwiazany, przyczyną był zawór EGR i N75 :)
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 17:04 przez boria, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr lut 13, 2008 20:58

Moim zdaniem podjedz do kogoś kto zajmuje się softem i niech sprawdzi dawke paliwa, doładowanie itd...
Na źle napisanym programie długo nie pojeździsz.
Szkoda silnika i turbiny. Predzej czy później coś strzeli.
chmura dymu nie wróży nic dobrego (ktoś chyba przesadził)
Pozdro


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 13, 2008 21:03

seryjna turbina w AJM pompuje od 1800 rpm... ale też raczej nie wyrobi do 160KM chyba że mega hardcore i kupa dymu

przede wszystkim zdiagnozuj auto dynamicznie i wklej logi... bo ewidentnie cos jest nie tak

[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 20:05 ]
boria, podjedź do aligatora i zrób normalny konkretny soft :)

w Gliwicach masz hamownie



Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: boria » śr lut 13, 2008 21:30

No tak chetnie bym podjechal ale teraz to kompletnie nie mam kasiory :( Za duzo mnie juz Borka kosztowala. Jak wyglada kostka z czipem w sterowniku? Jest wkladana na podstawce czy jest lutowana?
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 17:05 przez boria, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 13, 2008 21:31

VAGiem to zrób logi dynamiczne pod obciązeniem i wrzuć na forum

[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 20:35 ]
boria pisze:Jak wyglada kostka z czipem w sterowniku? Jest wkladana na podstawce czy jest lutowana?
a to zależy od fantazji tunera :) moze być nawet podstwka kodująca :)



Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: boria » śr lut 13, 2008 21:38

Logi napewno wrzuce, tylko musze zdobyc VAGa. Niestety narazie takiego sprzetu nie posiadam. Jak bedzie z tym sterownikiem? Z VAGiem, logami ew z dobieraniem zajmnie mi to kupe czasu.
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 17:06 przez boria, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr lut 13, 2008 22:09

jakbyś wrzucił logi to byśmy widzieli co się z turbinką dzieje, a tak to wróżenie ze szklanej kuli.
Może po prostu masz dziurkę w dolocie, a te 130km było jakieś trefne. Mi się też wydawało na początku, że moja seria 110km to zagina czasoprzestrzeń. Jakby co mam Vaga.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: boria » śr lut 13, 2008 22:27

Panowie ale proste pytanko, czy moge sobie przelozyc ten sterownik czy nie? Czy beda jakies dodatkowe klopoty? Np licznik bedzie pokazywal inny przebieg.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 13, 2008 22:28

Jak bys mial blizej to do mnie tez mozesz podjechac zlogowac auto


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr lut 13, 2008 22:34

jak u mnie przełożyli (też AJM) komputer to wszystko działało tylko imobilaizer nie działał.
Ale nowy komputer da rade zgrać tak z reszta, żeby imobilaizer działał.
pozdro


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: boria » śr lut 13, 2008 23:08

Ponior pisze:jak u mnie przełożyli (też AJM) komputer to wszystko działało tylko imobilaizer nie działał.
Ale nowy komputer da rade zgrać tak z reszta, żeby imobilaizer działał.
pozdro
Tzn trzbea najpierw zgrac immo VAGiem ? Jak uwazasz? Warto kupic drugi sterownik i miec dwa jeden sport i drugi lajt ? Czy lepiej przeprogramowac ten na standard ew lekko wzmocniony?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 13, 2008 23:14

Ja bym tego programu wogole nie wrzucal do silnika, jesli sa takie efekty jak opisujesz to ja nie wroze zbyt dalekiej przyszlosci podzespolom silnika.

A co do nowego sterownika trzeba zrobic adaptacje sterownika
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 23:15 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lut 14, 2008 01:11

najbardziej mi sie podoba to 160 KM w temacie :hmm: sprawdź na vagu, jak nie masz to przyjedź do mnie i popatrzymy, bo sie okaże że niedługo bedziesz szukał nie sterownika ale silnika


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw lut 14, 2008 15:22

Koledzy dobrze radzą. Nie zarzynaj silnika na tym sofcie, dozbieraj kasy i zrób jeden porządny program u kolegi Aligatora.
Będzie wtedy bezpiecznie i szybko :food:
Tu nie ma na czym oszczedzać bo może być tylko gorzej.
Pozdro


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości