Poziom płynu hamulcowego powyzej max
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Poziom płynu hamulcowego powyzej max
Czy to cos szkodzi na układ ? jakie moga byc objawy nadmiaru płynu ? Wymienialem tarcze na wentyle, klocki do tego , tłoczki sie schowały wiec pozim płynu sie podniósł do tego stopnia ze jak zakołysze autem to nie widac zeby sie przelewał w zbiorniczku, jest nalane do pełna.
Mam szykowac strzykawe i wyciagac ? czy zostawic tak i nic sie nie stanie ?
Takie pytanie z ciekawosci zwykłej , co sie bedzie dzialo gdy np w zbiorniczku wyrownawczym , zbiorniczku od wspomagania tez bedzie powyzej maxa, albo oleju jak bedzie powyzej stanu w silniku ?
Mam szykowac strzykawe i wyciagac ? czy zostawic tak i nic sie nie stanie ?
Takie pytanie z ciekawosci zwykłej , co sie bedzie dzialo gdy np w zbiorniczku wyrownawczym , zbiorniczku od wspomagania tez bedzie powyzej maxa, albo oleju jak bedzie powyzej stanu w silniku ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Re: Poziom płynu hamulcowego powyzej max
Szczykawka do reki i odessać
Płyny się razszezają pod wpływem temperatury i musza mieć gdzie się zmiaścić , a zbiorniczek może pęknąć lub uszkodzić gwint z nakrętkąguti pisze:Takie pytanie z ciekawosci zwykłej , co sie bedzie dzialo gdy np w zbiorniczku wyrownawczym , zbiorniczku od wspomagania tez bedzie powyzej maxa, albo oleju jak bedzie powyzej stanu w silniku ?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Raz mi się tylko zagżały jak miałem 5 osób i było 30 C i straszny skwar i wtedy , ale nie w takie temperatury , chyba otwory w felgach do czegoś służą .pszczyna pisze:Płyny się razszezają pod wpływem temperatury i musza mieć gdzie się zmiaścić , a zbiorniczek może pęknąć lub uszkodzić gwint z nakrętk
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 17:26 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pasik
- Grupa Dolny Śląsk!!
- Posty: 447
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 16:23
- Lokalizacja: Żerniki Małe/Kobierzyce/Wrocław
- Kontakt:
Re: Poziom płynu hamulcowego powyzej max
Swięte słowapszczyna pisze:Szczykawka do reki i odessać
Płyny się razszezają pod wpływem temperatury i musza mieć gdzie się zmiaścić , a zbiorniczek może pęknąć lub uszkodzić gwint z nakrętkąguti pisze:Takie pytanie z ciekawosci zwykłej , co sie bedzie dzialo gdy np w zbiorniczku wyrownawczym , zbiorniczku od wspomagania tez bedzie powyzej maxa, albo oleju jak bedzie powyzej stanu w silniku ?
Strzykawka i wyciagac:) bo nakretka wystrzeli jak sie płyn nagrzeje i rozszerzy, a wtedy po hamulcach
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=81114Passat! :)
Wołga na FB - lajkować!!!
Golf mk3GT na części!PW!
Gas Grass or Ass - Nobody Rides for Free
Kom:604-341-885[/b]
Wołga na FB - lajkować!!!
Golf mk3GT na części!PW!
Gas Grass or Ass - Nobody Rides for Free
Kom:604-341-885[/b]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
dla jaj to kura z kogutem chodzibongo pisze:Skoro producent zaznacza maksymalny poziom płynu w zbiorniczku to chyba nie dla jaj?
Wiele jest rzeczy które widocznie proucent zalozyl dla jaj, Golf 1,8 90 KM , ciezkawe auto i w serii nie bylo wentyli , juz nie mowie o tarczach z tyłu , moze byc wentyl z przodu i beben z tyłu.
plyn wymienialem miesiac temu , a teraz klocki i tarcze, wiem ze po bozemu ,ale tak sie zlozylo.Paweł Marek pisze:a tak praktycznie - zmiana klocków to okazja żeby odpowietrzyć hamulce spuszczając chociaż trochę płynu odpowietrznikami, i problem z głowy.
Czyli nadmiar czegokolwiek w zbiorniczkach powoduje rozszczelnienie zbiorniczka? Zadnego wpływy na uklad chlodzenia, hamulcowy , wspomagania nie ma wpływu w kwestii dzialania?
[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 5:54 pm ]
czyli na odkreconej zakretce nie ma hamulców?guti pisze:Strzykawka i wyciagac:) bo nakretka wystrzeli jak sie płyn nagrzeje i rozszerzy, a wtedy po hamulcach
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
co do zbiorniczka od chłodzenia - nic się nie stanie, korek ma zaworek upustowy, korek od hamulcowego jest szczelny, musi być coby wilgoci nie naszło do płynu, natomiast to plastyk, elastyczny troche i nie słyszałem żeby pękł, to samo od wspomy. Hamulce oczywiście będą działać bez korka, póki nie naciągnie wody do płynu i nie zagotuje się po ostrym hamowaniu na upale.
guti, ja rozumiem człowiek jest ciekawski. Zrób testy i napisz co wyszło
guti, ja rozumiem człowiek jest ciekawski. Zrób testy i napisz co wyszło
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Paweł Marek, mowisz ze korek jest szczelny ? kurde a mnie wywalilo płyn gora jak wciskalem tłoczek) wstyd sie przyznac ale z tym dalem ciała:) moglem odkrecic korek i wolniej wciskal tloczek, a teraz mam plame pod maska bo mi zezarło lakier no człowiek sie uczy na błedach.
Z płynem chłodzenia jezdzilem z ponad maxem spory czas ,nic nie zauwazylem zeby cos zle dzialało:) zarowno w lato ostro i zime.
z tym zbiorniczkiem chodziło o to czy cos z hamulcami moze sie dzieje jak mam powyzej stanu:) co do płyny do wspomaganai mam centymetr ponad max, jezdze tak druga zime , jak poprzednio urwalem kolanko przy pompie i musialem dolac, no i przesadzilem , lecz nie zauwazylem zadnych zmian w działaniu.
a wracajac do korka zbiorniczka , to on chyba mial taki gumowy koreczek na gorze, w celu sprawdzenia czujnika chyba czy dziala, teraz go nie ma , podejrzewam ze wyfrunał podczas wylewu płynu.
Z płynem chłodzenia jezdzilem z ponad maxem spory czas ,nic nie zauwazylem zeby cos zle dzialało:) zarowno w lato ostro i zime.
z tym zbiorniczkiem chodziło o to czy cos z hamulcami moze sie dzieje jak mam powyzej stanu:) co do płyny do wspomaganai mam centymetr ponad max, jezdze tak druga zime , jak poprzednio urwalem kolanko przy pompie i musialem dolac, no i przesadzilem , lecz nie zauwazylem zadnych zmian w działaniu.
a wracajac do korka zbiorniczka , to on chyba mial taki gumowy koreczek na gorze, w celu sprawdzenia czujnika chyba czy dziala, teraz go nie ma , podejrzewam ze wyfrunał podczas wylewu płynu.
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 19:40 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Witam. Niewydaje mi sie aby korek od płynu hamulcowego nie miał odpowietrzenia inaczej podczas złużywania sie klocków a co za tym idzie obniżania się poziomu powstawało by podciśnienie co raczej nie jest najlepsze, za wysoki poziom oleju jak najbardziej nie jest zdrowy, a poziom płynu w chłodnicy jak bedzie za wysoki i ciśnienie zbyt wzrośnie to najwyżej zostanie upuszczony przez zwór w korku, ale najlepiej jak by nie był za wysoki bo zaworek może być niesprawny i wtedy mogą być kłopoty.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Krótko mówiąc nie odkręcił byś korkamaniek128 pisze:Witam. Niewydaje mi sie aby korek od płynu hamulcowego nie miał odpowietrzenia inaczej podczas złużywania sie klocków a co za tym idzie obniżania się poziomu powstawało by podciśnienie co raczej nie jest najlepsze, za wysoki poziom oleju jak najbardziej nie jest zdrowy, a poziom płynu w chłodnicy jak bedzie za wysoki i ciśnienie zbyt wzrośnie to najwyżej zostanie upuszczony przez zwór w korku, ale najlepiej jak by nie był za wysoki bo zaworek może być niesprawny i wtedy mogą być kłopoty.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 09:56 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Wyższy poziom płynu ham. nie ma wpływu na hamowanie. Nie powinno też wywalić płynu jak nagrzejesz hamulce - płyn nagrzeje się w zacisku a nie ma go aż tak dużo aby wywaliło.guti pisze:Takie pytanie z ciekawosci zwykłej , co sie bedzie dzialo gdy np w zbiorniczku wyrownawczym , zbiorniczku od wspomagania tez bedzie powyzej maxa, albo oleju jak bedzie powyzej stanu w silniku ?
Nie wiem jaką rozszerzalność cieplną ma płyn hamulcowy, ale sadzę, że niewielką
2. Płyn chłodzenia ma natomiast stosunkowo dużą, i nie powinno go być bardzo ponad stan, może wywalić. Jednak troszkę więcej pewnie nie zaszkodzi.
3. Olej w silniku - dużo za wysoki poziom jest szkodliwy. Może wytworzyć się ciśnienie w skrzyni korbowej i wywalić jakiś uszczelniacz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
No i to mi sie podoba,prosto szybko i na temat.bodzio_j pisze:1. Wyższy poziom płynu ham. nie ma wpływu na hamowanie. Nie powinno też wywalić płynu jak nagrzejesz hamulce - płyn nagrzeje się w zacisku a nie ma go aż tak dużo aby wywaliło.
Nie wiem jaką rozszerzalność cieplną ma płyn hamulcowy, ale sadzę, że niewielką
2. Płyn chłodzenia ma natomiast stosunkowo dużą, i nie powinno go być bardzo ponad stan, może wywalić. Jednak troszkę więcej pewnie nie zaszkodzi.
3. Olej w silniku - dużo za wysoki poziom jest szkodliwy. Może wytworzyć się ciśnienie w skrzyni korbowej i wywalić jakiś uszczelniacz.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości