diagnostyka 1.8 RP i bledy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czujniki sprawne ale odpaliłem silnik i podcisnienia sprawdzałem, potem przyszedł czas na złącza, docisnełem złacze wchodzące do krokowca i obroty spadły na 1200 co mi wyglada na brak styku z czujnikiem otwarcia przepustnicy, zdaje mi sie że ECU poprostu nie wiedziało że krokowiec otworzył przepustnice i go wywaliło do końca , jutro baterią wypchne dzwigienke krokowca na maxa i zobacze jakie obroty bedzie mieć silnik jeżeli przypuszczenia sa dobre to pójdzie troche ponad 2000RPM i będzie rada dla wszssytkich z mega wysokimi obrotami biegu jałowego
Dalej nie tłumaczy to błędu 2343 który pojawił sie jak jeszcze obroty były normalne, jako że silnik spala olej wiec mogło zawalić sondę, nie potrafię jej wykręcić skołuje se oscyloskop i zobacze co tam sonda generuje
Dalej nie tłumaczy to błędu 2343 który pojawił sie jak jeszcze obroty były normalne, jako że silnik spala olej wiec mogło zawalić sondę, nie potrafię jej wykręcić skołuje se oscyloskop i zobacze co tam sonda generuje
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 22:15 przez RasPL, łącznie zmieniany 2 razy.
myślałem że masz jakiś wyszukany sposób bo ten co opisujesz to znam:)
ja mam inny problem nie wiem jakie obroty mają być na wolnych chodzi mi o wskazania obrotomierza, na ssani mam około 1500 a na wolnych (niby) od 1000 do 1200 nie wiem jaka może być przyczyna czy może to tylko moja schiza?
ja mam inny problem nie wiem jakie obroty mają być na wolnych chodzi mi o wskazania obrotomierza, na ssani mam około 1500 a na wolnych (niby) od 1000 do 1200 nie wiem jaka może być przyczyna czy może to tylko moja schiza?
O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
na ciepłym silniku wolne obroty mają być 750-950 ja takie własnie miałem po regulacji TPSa
Co do moich przypuszczen to sa blędne, przy max wysunietym palcu krokowca obroty są wyższe niż 2000, dalej mam problem z silnikiem :/ Wczorajsze docisniecie zbiegło sie w czasie z chęcią silnika do zmniejszenia obrotów, dziś styki są sprawne na 100% a obroty znowu powyżej 2000 I tu pytanie czy to może być wina sondy ? te obroty sa na ciepłym i zimnym silniku, czujnik niebieski sprawny, TPS sprawny, wtryskiwacz sprawny, krokowiec sprawny, czujnik otwarcia przepustnicy sprawny, czujnik temp. powietrza sprawny zostaje lambda którą musze oscyloskopem sprawdzić
Co do moich przypuszczen to sa blędne, przy max wysunietym palcu krokowca obroty są wyższe niż 2000, dalej mam problem z silnikiem :/ Wczorajsze docisniecie zbiegło sie w czasie z chęcią silnika do zmniejszenia obrotów, dziś styki są sprawne na 100% a obroty znowu powyżej 2000 I tu pytanie czy to może być wina sondy ? te obroty sa na ciepłym i zimnym silniku, czujnik niebieski sprawny, TPS sprawny, wtryskiwacz sprawny, krokowiec sprawny, czujnik otwarcia przepustnicy sprawny, czujnik temp. powietrza sprawny zostaje lambda którą musze oscyloskopem sprawdzić
wydaje mi sie że jeśli wszystko posprawdzałeś i jest ok to lewe powietrze ciągnie może podstawa pod wtryskiem. tak przy okazji jak silnik masz wyłączony to w jakiej pozycji jest wskazówka obrotka chodzi mi o to czy jest na 0 czy może poniżej bo wydaje mi sie że u mnie może to jest przestawione. i dlatego te obroty takie wysokie mam no i dodatkowo jeszcze wypadają mu zapłony i nie mam pojęcia co może być przyczyną, może masz jakieś sugestie
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 22:38 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.
O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
podstawka pod przepustnicą cała bo całą przepustnice miałem w domu i wszystko sprawdzałem
[ Dodano: 22 Lut 2008 17:33 ]
załatwiłem se oscyloskop do zbadania sondy i odrazu sprawdzę halla, co do gubionych zapłonów to kopułka palec swiece i przewody, możliwe że też cewka zapłonowa, mi też się zdaje że coś gubi po wydechu czasem słychać - ale u mnie kopułka stara jeszcze orginalna a palec wygląda jakby się starł
[ Dodano: 28 Lut 2008 17:15 ]
no i wszystko załatwione 2343 to mieszanka uboga !
[ Dodano: 22 Lut 2008 17:33 ]
załatwiłem se oscyloskop do zbadania sondy i odrazu sprawdzę halla, co do gubionych zapłonów to kopułka palec swiece i przewody, możliwe że też cewka zapłonowa, mi też się zdaje że coś gubi po wydechu czasem słychać - ale u mnie kopułka stara jeszcze orginalna a palec wygląda jakby się starł
[ Dodano: 28 Lut 2008 17:15 ]
no i wszystko załatwione 2343 to mieszanka uboga !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 427 gości