Pierburg 2e2 rozmontowałem :-(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Pierburg 2e2 rozmontowałem :-(

Post autor: kogan77 » wt lut 12, 2008 10:12

Czy zaworek iglicowy, którym steruje pływak jest elementem wymiennym ??
Mam za wysoki stan paliwa. Zalewa mi w taki sposób, że zaraz po odpaleniu paliwo wytryskuje gdzie może - zalewa mi po brzegi ta druga gardziel przepustnicy !!!!



Czy ktos z Was może umieścic tu fotkę gaźnika z osprzętem ??? Obawiam się, że pomyliłem coś w podczas wymiany przewodów podciśnieniowych po prawej stronie gaźnika (takie zaworki na przewodach)


Please



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 12, 2008 10:25

zaworek , jest jako część wymienna , fotki Ci dam potem , jak sie baterie naładują w aparacie



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt lut 12, 2008 10:35

podobno nie ma regulacji na plywaku, czyli poziom paliwa w komorze jest jeden. Jednak moze byc nieszczelny ten zaworek lub plywak. Zaworej jak i plywak sa wymienne.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 12, 2008 10:39

Mi też przelewało gaźnik. Pomogła wymiana iglicy zaworka. Jednak nie udało mi się jej kupić nowej. Wyciągnąłem z innego gaźnika.



kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » wt lut 12, 2008 10:41

"jhosef" - gratuluje tysięcznego posta :-) :grin:

[ Dodano: 12 Lut 2008 09:42 ]
Czy pływak wyciąga się poprzez wybicie oski, na które sie on utrzymuje?? Jesli tak, to podejrzewam, że ośka wychodzi tylko w jedna stronę - czy to prawda?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 12, 2008 10:43

kogan77 pisze:"jhosef" - gratuluje tysięcznego posta :-) :grin:
MIałem 1200 ale mi zniknęły ostatyni, nie wiem czemu. Dzięli :grin:
W ETCE iglica i pływak sa jako jedna część w komplecie numer części 025 129 391 A

[ Dodano: 12 Lut 2008 09:44 ]
kogan77 pisze:Czy pływak wyciąga się poprzez wybicie oski, na które sie on utrzymuje??
Tak trzeba ja wybić
kogan77 pisze:podejrzewam, że ośka wychodzi tylko w jedna stronę - czy to prawda?
Bardzo możliwe, nie pamiętam dokładnie. Obudowa z jednej stronie może przeszkadzać



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Pierburg 2e2 rozmontowałem :-(

Post autor: ppoll27 » wt lut 12, 2008 11:02

kogan77 pisze:Czy zaworek iglicowy, którym steruje pływak jest elementem wymiennym ??
Mam za wysoki stan paliwa. Zalewa mi w taki sposób, że zaraz po odpaleniu paliwo wytryskuje gdzie może - zalewa mi po brzegi ta druga gardziel przepustnicy !!!!



Czy ktos z Was może umieścic tu fotkę gaźnika z osprzętem ??? Obawiam się, że pomyliłem coś w podczas wymiany przewodów podciśnieniowych po prawej stronie gaźnika (takie zaworki na przewodach)


Please
zajrzyj tu:

http://www.eter-mot.com/default.asp?kat=-3&pro=271722
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=285071

wogóle chłopaki mają szpejów jak mało kto ... :food:


TDPower

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt lut 12, 2008 11:24

jhosef pisze:W ETCE iglica i pływak sa jako jedna część w komplecie numer części 025 129 391 A
ale i tak mozna kupic to osobno. Za plywak zaplacilem 60 zl natomiast zawor iglicowy kupilem w zestawie naprawczym do gaznika, razem ze wszelkimi uszczelkami. Tylko kogan77, pamietaj z jakiego rocznika masz gaznik, bo ja sadzilem ze wzzystkie 2e2 byly takie same, a prawda okazala sie inna. Nowsze 2e2 posiadaja inne zaworu i plywaki niz te starsze.



kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » wt lut 12, 2008 13:55

"ppol27" dzięki za linki.
Chyba sie skuszę na ten zestaw naprawczy. Ciekawe, co to jest ten cycek na środku zdjęcia zestawu naprawczego w linku nr 1 :grin: Czy to może byc zaworek iglicowy ??
Mój golfik pochodzi z 89 roku. Co do gaźnika to nigdy pewnosci miec nie moge, że ktos czegos nie zmieniał kiedyś.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 12, 2008 14:19

kogan77 pisze:ój golfik pochodzi z 89 roku. Co do gaźnika to nigdy pewnosci miec nie moge, że ktos czegos nie zmieniał kiedyś.
Odczytaj numer części z gaźnika to będzi e można sprawdzić w ETCE

W tym zestawie jest coś co wygląda za zawór pływaka ale ja miałem inny. Przynajmiej tak mi się wydaje patrząc na te zdjęcie.



kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » wt lut 12, 2008 15:03

Własnie dostałem odpowiedź z tej firmy. Tak - to jest zawór iglicowy i znajduje sie on we wszystkich duzych zestawach naprawczych Pierburg 2e2



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 12, 2008 17:15

kogan77, zanim kupisz: pamiętaj sprawdzić membrany w zaworze zubożania mieszanki ( pod romboidalną pokrywką, znajdziesz szukajką co i zacz). Piszę żebyś miał pewność co się zepsuło i nie kupił niepotrzebnych cześci. Bo objawy pęknięcia tych membran czyli przelewanie sa takie same.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » śr lut 13, 2008 12:25

Przeryłem net wzdłuż i wszerz za tymi membrankami do 2e2 i jakos znaleźć nie mogę :crazy: miejsca, gdzie mógłbym zakupić.

Na dodatek odkryłem jeszcze coś. Jakiś MŁOT (poprzednik mój) skrócił śrubkę regulacji CO o około 1.5 cm i tak ją wkręcił. Ciekawe, co ja miałem ta regulacja sobie polepszyć, skoro szczelinka przy jakimkolwiek ustawieniu śruby była zawsze otwarta ???!!! Dorobiłem sobie nową, ale ogólnie nic to nie dało.

Gdyby ktos z Was szanowni miał gdzieś upatrzony sklep z membrankami do 2e2, to poprosze o info



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr lut 13, 2008 16:44

szukałeś w dziale "gaźnik części" ? tam jest troche pojedynczych szpejów m.in. membrany(przepony) zaworki itp
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... r_str=5&r=

:chytry:
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 16:44 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 588 gości