Problemy z MK4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
- Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
- Kontakt:
A U MNIE WYIANA ROZRZĄDU, OLEJU , FILTROW -171,252KM
WYPADEK -MASKA ,BŁOTNIKI ,ZDERZAK , PAS PRZEDNI-WSZYSTKO POSZŁO NA SZCZAW-ZAKUPIONE NOWE W SALONIE 9 PRZEBIEG 175.654KM
I DZIŚ JEST PROBLEM BO BRAK ŚWIATEŁ STOP-183.478KM- MOŻE KTOŚ MI POMORZE Z TYM BO JA Z ELEKTRONIKI TĘPY JESTEM ( ZNAM SIĘ ALE NA WYROBACH FSO I FSM)
WYPADEK -MASKA ,BŁOTNIKI ,ZDERZAK , PAS PRZEDNI-WSZYSTKO POSZŁO NA SZCZAW-ZAKUPIONE NOWE W SALONIE 9 PRZEBIEG 175.654KM
I DZIŚ JEST PROBLEM BO BRAK ŚWIATEŁ STOP-183.478KM- MOŻE KTOŚ MI POMORZE Z TYM BO JA Z ELEKTRONIKI TĘPY JESTEM ( ZNAM SIĘ ALE NA WYROBACH FSO I FSM)
nigdy nie mów nigdy:)
- BARTEK W.
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 13:37
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Kontakt:
U mnie, przejechane wg. licznika 128 tys 1999 r;
- zgrzytający 2bieg (pewnie synchronizator)
- niedziałające światełko w schowku pasażera
- rdza na tylnej klape (na rancie pod klamką)
- nie działa klima(może to tylko brak czynnika chłodzącego)
Zrobone zostało:
- tylne światła ( śiwecił tylko stop i jedna pozycja)
- przekaźnik kierunkowskazów
- światełko podświetlenia zapalniczki
- światełko podświetlenia nawiewów
- podgrzewane usterko wsteczne- było pęknięte
- kratka przednim zderzaku
Po zakupie wymienione oczywiście płyny, pasek rozżądu, pompa wodna.
Dodatkowo( ale to juz nie wina tego modelu) został założony fartuch ochronny w przednie nadkole od strony pasażera- było wyłamane
Miał jaką"przygodę", raczej cały malowany
Niespasowane drzwi, klapa tylnia- nierównomierne szczeliny- ale do wyregulowania.
A tak pozatym to jeździ,. Silnik ładnie pracuje, obroty nie falują, elektronika na razie nie szwankuje tj. elektryczne szyby itp.
- zgrzytający 2bieg (pewnie synchronizator)
- niedziałające światełko w schowku pasażera
- rdza na tylnej klape (na rancie pod klamką)
- nie działa klima(może to tylko brak czynnika chłodzącego)
Zrobone zostało:
- tylne światła ( śiwecił tylko stop i jedna pozycja)
- przekaźnik kierunkowskazów
- światełko podświetlenia zapalniczki
- światełko podświetlenia nawiewów
- podgrzewane usterko wsteczne- było pęknięte
- kratka przednim zderzaku
Po zakupie wymienione oczywiście płyny, pasek rozżądu, pompa wodna.
Dodatkowo( ale to juz nie wina tego modelu) został założony fartuch ochronny w przednie nadkole od strony pasażera- było wyłamane
Miał jaką"przygodę", raczej cały malowany
Niespasowane drzwi, klapa tylnia- nierównomierne szczeliny- ale do wyregulowania.
A tak pozatym to jeździ,. Silnik ładnie pracuje, obroty nie falują, elektronika na razie nie szwankuje tj. elektryczne szyby itp.
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 14:21 przez BARTEK W., łącznie zmieniany 1 raz.
Hejka VW maniakom .
BORA 1,9 TDI 110 klaczy. 1999 r,przebieg 230tys. przyjechała z Francji.
Generalnie co jakiś czas padają drobiazgi ,tulejki gumowe , itp .
Pierwsze oznaki dużego przebiegu pojawiają się w pracy pompy . Ciepły silnik trzeba popiłowac kilka sekund .
Fakt często powtarzany ,to niskie zawieszenie . Zdarte osłony pod silnikiem to standard . Obdrapany dół lakierowanego zderzaka z przodu ,to tez normalka. Jak się poszuka to wszelkie naprawy i części można kupić duuuuuużo taniej niż w ASO. Rewelacyjnie niskie zużycie "gnojówki" 5-6 l/100km. No i milutko wciska w fotel .
Podsumowując jeśli miałbym kupić coś innego to tylko TDI !!!
BORA 1,9 TDI 110 klaczy. 1999 r,przebieg 230tys. przyjechała z Francji.
Generalnie co jakiś czas padają drobiazgi ,tulejki gumowe , itp .
Pierwsze oznaki dużego przebiegu pojawiają się w pracy pompy . Ciepły silnik trzeba popiłowac kilka sekund .
Fakt często powtarzany ,to niskie zawieszenie . Zdarte osłony pod silnikiem to standard . Obdrapany dół lakierowanego zderzaka z przodu ,to tez normalka. Jak się poszuka to wszelkie naprawy i części można kupić duuuuuużo taniej niż w ASO. Rewelacyjnie niskie zużycie "gnojówki" 5-6 l/100km. No i milutko wciska w fotel .
Podsumowując jeśli miałbym kupić coś innego to tylko TDI !!!
[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]
AVE GOLF
mój MK4 1,4 16V AKQ, sprawuje się znakomicie mimo iż na blacie 147kkm (u mnie 20) - żadnych większych problemów odpukać, z pierdółek to:
1. żarówki świateł mijania - ale to raczej moja wina kupiłem 4 sztuki w Realu za groszę i dodatkowo przez niewiedze je ostro zmacałem przy wkładaniu - poleciały jak się patrzy w ciągu 4 miesięcy wszystkie - teraz jadę na Philipsie i nie ma problemu.
2. Dzwi opadły ale to też niebezpośrednio moja wina wiatr trochę wygioł zawias jak mocniej zawiało i uciekły mi drzwi.
3. Nie mam żadnej elektryki - ale to świadomie - połowa problemów odpada na dzień dobry
4. Czujnik ciśnienia oleju do wymiany mnie czeka,
Podsumuję to w moim przypadku tak: Dbać, lać i jeździć - wygodne autko i godne polecenia - parę kucyków więcej by się jednak przydało bo w 4 os mój 1,4 rakieta nie jest
pozdrawiam
mój MK4 1,4 16V AKQ, sprawuje się znakomicie mimo iż na blacie 147kkm (u mnie 20) - żadnych większych problemów odpukać, z pierdółek to:
1. żarówki świateł mijania - ale to raczej moja wina kupiłem 4 sztuki w Realu za groszę i dodatkowo przez niewiedze je ostro zmacałem przy wkładaniu - poleciały jak się patrzy w ciągu 4 miesięcy wszystkie - teraz jadę na Philipsie i nie ma problemu.
2. Dzwi opadły ale to też niebezpośrednio moja wina wiatr trochę wygioł zawias jak mocniej zawiało i uciekły mi drzwi.
3. Nie mam żadnej elektryki - ale to świadomie - połowa problemów odpada na dzień dobry
4. Czujnik ciśnienia oleju do wymiany mnie czeka,
Podsumuję to w moim przypadku tak: Dbać, lać i jeździć - wygodne autko i godne polecenia - parę kucyków więcej by się jednak przydało bo w 4 os mój 1,4 rakieta nie jest
pozdrawiam
Witam moja niebieska strzałe 1,4 16V, '97,130kkm mam od ok.3miesiecy po tym jak ja osobiscie przyprowadzilem od Niemca i oto co zrobilem:
1.Rozrzad - mechanik dziwil sie ze jeszcze mi nie poszedł ,bo jeden napinacz byl pekniety, i dawal mi jeszcze jakas godzine jazdy
2.Filtry oraz olej
3.Przyszedl mróz i zapchalo mi odpowietrznik oleju, czy jakos tak ,co poskutkowalo wypluciem sporej ilosci oleju, wystraszylem sie,ale okazało sie, ze to standard i ten typ tak ma
4.Teraz słysze delikatne huczenie na tyle ale mam cicha nadzieje ze wyważanie kół załatwi sprawe i obejdzie sie bez wymiany łożyska
a tak tylko lac i cieszyc sie jazda Comfortlinem
pozdrawiam
1.Rozrzad - mechanik dziwil sie ze jeszcze mi nie poszedł ,bo jeden napinacz byl pekniety, i dawal mi jeszcze jakas godzine jazdy
2.Filtry oraz olej
3.Przyszedl mróz i zapchalo mi odpowietrznik oleju, czy jakos tak ,co poskutkowalo wypluciem sporej ilosci oleju, wystraszylem sie,ale okazało sie, ze to standard i ten typ tak ma
4.Teraz słysze delikatne huczenie na tyle ale mam cicha nadzieje ze wyważanie kół załatwi sprawe i obejdzie sie bez wymiany łożyska
a tak tylko lac i cieszyc sie jazda Comfortlinem
pozdrawiam
U mnie, aktualnie na cyferblacie 167kkm:
1. Rozrząd I-sza wymiana przy 70kkm (padła pompa wody), II-ga wymiana przy 155kmm (planowana, podobno paski i kółka wyglądały na bardzo mało zużyte)
2. Padła dioda w drzwiach kierowcy - wtedy nie zapalają sie lampki w kabinie
3. Wymieniłem przerywacz migaczy (50zł)
4. woda tylnego spryskiwacza wlewała sie do bagażnika (ułamaną rurkę zastąpiłem metalowym wkładem do długopisu )
5. gdzieś w okolicach 100kmm wymieniłem gumy stabilizatora
6. bierze olej (około 1L/4000km syntetycznego Castrola)
7. nieszczelności w uszczelnieniu pokrywy zaworów powodują przelewanie się oleju do gniazda świecy zapł.
8. niedawno wymieniłem kółko napinacza paska wieloklinowego (75zł)
9. szybko padają mi akumulatory (średnio co 3-4 lata kupuję BOSCHa Silvera)
10.reszta to tylko sprawy eksploatacyjne.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z użytkowania.
Spalanie 7,5L/100km, na początku łatwo było uzyskać spalanie poniżej 7L, teraz wydaje się to niemożliwe.
1. Rozrząd I-sza wymiana przy 70kkm (padła pompa wody), II-ga wymiana przy 155kmm (planowana, podobno paski i kółka wyglądały na bardzo mało zużyte)
2. Padła dioda w drzwiach kierowcy - wtedy nie zapalają sie lampki w kabinie
3. Wymieniłem przerywacz migaczy (50zł)
4. woda tylnego spryskiwacza wlewała sie do bagażnika (ułamaną rurkę zastąpiłem metalowym wkładem do długopisu )
5. gdzieś w okolicach 100kmm wymieniłem gumy stabilizatora
6. bierze olej (około 1L/4000km syntetycznego Castrola)
7. nieszczelności w uszczelnieniu pokrywy zaworów powodują przelewanie się oleju do gniazda świecy zapł.
8. niedawno wymieniłem kółko napinacza paska wieloklinowego (75zł)
9. szybko padają mi akumulatory (średnio co 3-4 lata kupuję BOSCHa Silvera)
10.reszta to tylko sprawy eksploatacyjne.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z użytkowania.
Spalanie 7,5L/100km, na początku łatwo było uzyskać spalanie poniżej 7L, teraz wydaje się to niemożliwe.
majki
Widzę, że ten problem ze skokami obrotów silnika przewija się tu często. A myślalem, że tylko mój jest dotknięty tą chorobą.
Mam MK4 1.4 16v z 99' i głowny problem to wariujące obroty i delikatne szarpanie w trakcie jazdy. Od czasu do czasu nie załączy mi też podświetlenie klimy
Reszta śmiga pięknie
Mam MK4 1.4 16v z 99' i głowny problem to wariujące obroty i delikatne szarpanie w trakcie jazdy. Od czasu do czasu nie załączy mi też podświetlenie klimy
Reszta śmiga pięknie
moj golfik 16. 16 V 2001r, przejchane 116 tys.Problemy:
1. cewka była wymieniana
2. zarówka od nawiewu
3. falujące obroty na biegu jałowym(do tej pory nie umiem sie tego pozbyć)
4. zatarty mechanizm wycieraczek przednich
5. trzeszczące plastiku we wnętrzu pojazdu
w miarę autko jest ok ale niestety nikt w ASO i mało z których mechaników wie jak pozbyć sie problemu np. z obrotami
1. cewka była wymieniana
2. zarówka od nawiewu
3. falujące obroty na biegu jałowym(do tej pory nie umiem sie tego pozbyć)
4. zatarty mechanizm wycieraczek przednich
5. trzeszczące plastiku we wnętrzu pojazdu
w miarę autko jest ok ale niestety nikt w ASO i mało z których mechaników wie jak pozbyć sie problemu np. z obrotami
- Skubik_LKR
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 13:46
- Lokalizacja: Kraśnik, Woj. LUBELSKIE
- Kontakt:
Re: Problemy z MK4
Mk4 od listopada 2007 roku. 98 rok 1,6 SR
-Mrugające podswietlenie nawiewu
-Zamek od kierowcy bodajrze sie ukrecił, kluczyk kreci sie w kólko (w tej sprawie prosze o pomoc jesli ktos miał by podobny problem lub miał niech poradzi co zrobic)
Swiszczący silniczek nawiewu(wymienic lub przeczyscic filterek dmuchawy ten w podszybiu=) )
Przeciek w układzie chamulcowym
No i oczywiscie Przednia listwa zderzaka, jeszcze nie urwana!!
-Mrugające podswietlenie nawiewu
-Zamek od kierowcy bodajrze sie ukrecił, kluczyk kreci sie w kólko (w tej sprawie prosze o pomoc jesli ktos miał by podobny problem lub miał niech poradzi co zrobic)
Swiszczący silniczek nawiewu(wymienic lub przeczyscic filterek dmuchawy ten w podszybiu=) )
Przeciek w układzie chamulcowym
No i oczywiscie Przednia listwa zderzaka, jeszcze nie urwana!!
Ostatnio zmieniony sob lut 23, 2008 01:51 przez Skubik_LKR, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 223 gości