Mam pytanko do osoby która montowała w przednich drzwiach elektryczny siłownik , mianowicie w którym miejscu go najlepiej zamontowac ? zeby nie wadził z włacznikiem pneumatycznego zamka ani z szybą.Ewentualnie jakieś wskazówki - jak to zrobić zeby sie nie zameczyć przy tym bo juz normalnie mam dość .
Z góry dziekuje za odpowiedź
ok panowie juz wiem co robić - zastąpić ten przełacznik w drzwiach siłownikiem i podpiąć odpowiednio przewody , wystarczyło poczytać....... na spokojnie.
Centralny zamek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
Centralny zamek
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 21:11 przez piotrekrkk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
w drzwiach od kierowcy jest tylko przelacznik a nie silownik-nie ma tu podlaczonego wezyka od pompki.
Wywal go i wstaw elektryczny w jego miejsce. Podlaczasz 3 przewody od elektrycznego w miejsce starwego. bialy, brazowy i czarny. czarny w srodek a bialy i brazowy jako zewnetrzne.
Jeszcze tylko odpowienia regulacja wysokosci silownika el zeby styki sie w nim dobrze przelaczaly podczas zamykania i otwierania z kluczyka
Wywal go i wstaw elektryczny w jego miejsce. Podlaczasz 3 przewody od elektrycznego w miejsce starwego. bialy, brazowy i czarny. czarny w srodek a bialy i brazowy jako zewnetrzne.
Jeszcze tylko odpowienia regulacja wysokosci silownika el zeby styki sie w nim dobrze przelaczaly podczas zamykania i otwierania z kluczyka
- piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
tak , wiem doskonale ze nie ma siłownika w lewych drzwiach , regulacja rozumiem poprzez cięgno? ja to zrobiłem wczesniej po swojemu - czyli zostawiłem ten załączik centralnego , po omacku podpiałem sie do cięgna zamontowanego ale efekt mizerny , nie wiedziałem wczesniej ze mozna podłączyć te 3 przewody od przełacznika do mastera , dziekuje za zainteresowanie.agrala pisze:w drzwiach od kierowcy jest tylko przelacznik a nie silownik-nie ma tu podlaczonego wezyka od pompki.
Wywal go i wstaw elektryczny w jego miejsce. Podlaczasz 3 przewody od elektrycznego w miejsce starwego. bialy, brazowy i czarny. czarny w srodek a bialy i brazowy jako zewnetrzne.
Jeszcze tylko odpowienia regulacja wysokosci silownika el zeby styki sie w nim dobrze przelaczaly podczas zamykania i otwierania z kluczyka
A siłownik pasuje normalnie w otwory po tym przełaczniku centralnego? czy dochodzi jakas kombinacja?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
rozstaw srub przy elektrrycznym silowniku jest o jakies 10mm mniejszy niz przy pneumacie. Z tego co pamietam to ja wywiercilem jedna nowa dziure. Jezeli masz szyne od elektrrycznego silownika to mozesz do niej przykreecic silkownik a szyne z silownikiem do drzwi obedzie sie w ten sposob bez wiercenia ale szyna zawsze moze sie przesunac i silownik nie bedzie zamykal lub otwieral. Mialem juz takie przypadki i teraz montuje silowniki bezposrednio do drzwi. Jezeli chodzi o regulacje to ciegnem, chodzi o to zeby styk w przelaczniku sie przelaczal kiedy wchodzi i wychodzi rygiel.
Jezeli zle p;odlaczysz przewody bialy i brazowy to bedzie tak ze jak zamknieesz z kluczyka to reszta drzwi sie otworzy a przy otwieraniu reszta zamknie, wystarczy wtedy zamienic te dwa przewody, czarny do srodkowego
Jezeli zle p;odlaczysz przewody bialy i brazowy to bedzie tak ze jak zamknieesz z kluczyka to reszta drzwi sie otworzy a przy otwieraniu reszta zamknie, wystarczy wtedy zamienic te dwa przewody, czarny do srodkowego
- piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
Ok dziękuje bardzo za zainteresowanie , teraz juz wiem wszystko.agrala pisze:rozstaw srub przy elektrrycznym silowniku jest o jakies 10mm mniejszy niz przy pneumacie. Z tego co pamietam to ja wywiercilem jedna nowa dziure. Jezeli masz szyne od elektrrycznego silownika to mozesz do niej przykreecic silkownik a szyne z silownikiem do drzwi obedzie sie w ten sposob bez wiercenia ale szyna zawsze moze sie przesunac i silownik nie bedzie zamykal lub otwieral. Mialem juz takie przypadki i teraz montuje silowniki bezposrednio do drzwi. Jezeli chodzi o regulacje to ciegnem, chodzi o to zeby styk w przelaczniku sie przelaczal kiedy wchodzi i wychodzi rygiel.
Jezeli zle p;odlaczysz przewody bialy i brazowy to bedzie tak ze jak zamknieesz z kluczyka to reszta drzwi sie otworzy a przy otwieraniu reszta zamknie, wystarczy wtedy zamienic te dwa przewody, czarny do srodkowego
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości