auto 'strzela' przy przyspieszaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

indyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 05, 2008 19:31
Lokalizacja: łódź

auto 'strzela' przy przyspieszaniu

Post autor: indyk » wt lut 12, 2008 14:08

Witam,

Mam problem ze swoim golfem III 2.0 8v. Mianowicie gdy mu mocniej sie przygazuje (lub podczas jazdy mocno przyspieszy) to slychac buuum i auto od razu gasnie. Strzela w kolektor dolotowy/filtr powietrza. Orientuje sie ktos czego to wina? (wymienilem kopulke wraz z palcem ale to nic nie pomoglo, wrecz zaszkodzilo bo teraz nie pracuje na wszystkich 4 cylindrach... ). Z gory dzieki za odpowiedz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt lut 12, 2008 14:09

autko ma LPG


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

indyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 05, 2008 19:31
Lokalizacja: łódź

Post autor: indyk » wt lut 12, 2008 14:10

tak, auto ma LPG



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lut 12, 2008 14:15

Niewlasciwie ustawiony sklad mieszanki LPG to pierwsza sprawa, druga to ustawienie zaplonu i sprawność ukladu zaplonowego (swiece, kable, palec kopułka, czujnik halla, cewka, swiece) Jesli ktorys z tych elementow bedzie niesprawny to zawsze będzie strzelac.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt lut 12, 2008 14:17

jechac do gazownikow niech ustawia i sprawdza wszystko


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

indyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 05, 2008 19:31
Lokalizacja: łódź

Post autor: indyk » wt lut 12, 2008 14:17

No wlasnie na benzynie rowniez 'strzela' ;/



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt lut 12, 2008 14:20

to wyglada na układ zapłonowy jakas usterka


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 12, 2008 14:21

bugalon pisze:Niewlasciwie ustawiony sklad mieszanki LPG to pierwsza sprawa, druga to ustawienie zaplonu i sprawność ukladu zaplonowego (swiece, kable, palec kopułka, czujnik halla, cewka, swiece) Jesli ktorys z tych elementow bedzie niesprawny to zawsze będzie strzelac.
Do tego bym dodał łapanie lewego powietrza.

NIe masz dyskoteki na kablach zapłonowych? Zobacz w nocy



indyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 05, 2008 19:31
Lokalizacja: łódź

Post autor: indyk » wt lut 12, 2008 14:26

sprawdzalem w nocy- nie blyska nic.. Ale wlasnie po wymianie kopulki z palcem auto zapalilo, chodzilo jakby na 2/3 cylindrach potem strzelilo i teraz juz nie chce zapalic/zapala jak wcisne duzo gazu (sprawdzalem kilka razy czy dobrze podlaczylem i jest dobrze) .



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt lut 12, 2008 14:34

niechce byc upierdliwy ale przewody zapłonowe zamontowałes ok nieraz moze sie tylko tak wydawac


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

indyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 05, 2008 19:31
Lokalizacja: łódź

Post autor: indyk » wt lut 12, 2008 14:45

a orientuje sie ktos jaka jest kolejnosc zaplonu ?



Awatar użytkownika
Ruudi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt sty 25, 2008 22:37
Lokalizacja: VWrocłaVW

Post autor: Ruudi » wt lut 12, 2008 14:49

indyk, sprawdz czujnik halla jak pisał kolega u gory,zobacz jeszcze przed
przepływomierzem powietrza maszzałozona gume na dolocie,taki anty bum co zkladaja gazownicy,ja tez mam lpg i miałem to samo zjawisko,okazało sie ze czujnik halla,nie rowne obroty i szczały jak by z odłamkowego:)
pozdrovwionka



indyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 05, 2008 19:31
Lokalizacja: łódź

Post autor: indyk » wt lut 12, 2008 15:04

no wlasnie mi ta gumke wywalilo juz (tata zakleil ta dziurke prowizorycznie tasma)- chyba da sie kupic nowa nie? . Gdzie znajduje sie ten czujnik halla ?



Awatar użytkownika
Ruudi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt sty 25, 2008 22:37
Lokalizacja: VWrocłaVW

Post autor: Ruudi » wt lut 12, 2008 15:46

indyk, jedzeszdo motoryzacyjnego z czesciami do VW i zamawiasz po modelu silnika mocy i roczniku,powini miec na miejscu,gume to u karzdego gazownika,tylko jak bedziesz mial nieszczelny dolot to znowu bedziez mial problem(pilnuj dolotow:)
tyle co mogłem to poogłem :bigok:
pozdroVWionka



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 252 gości