Mk2 1.6TD Czy w świetle przepisów moge usunąć katalizator?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
teraz kata wywalilem w iveco i wstawilem tlumik przelotowy w obudowie kata,zadnej roznicy w glosnosci,ten zafajdany/zatkany zwalniacz spalin rozwalil mi turbine 2,5 tys w plecy ,golfik ma juz cosik takiego i wcale nie jest glosniejszy,strumionki niechce bo jakos brak mi jasnej sprecyzowanej odpowiedzi czy to zdaje czy nie egzamin
..::!!!!najlepsza muzyka to ryk silnika!!!!::..
Powinno sie w miejsce wypalonego wkladu w katalizatorze (zapychacza ) wstawic rurke w przeciwnym wypadku moze powstac rezonans i buczec bedzie bo puszka katalizaotora to nie tlumik.
U mnie katalizator wydaje juz od dawna dziwne metaliczne dzwieki i nosze sie z zamiarem pozbycia sie cholerstwa przy wymianie ukladu wydechowage ktory pociagnol 17 latek , ale neistety nadszedl na niego czas i bede zmuszony wzucic jakiegos walkera lub bosala ktory takiej zywotnosci juz nigdy niebedzie mial.
I tu pytanko w starym dowodzie rejestracyjnym miałem widoczny wpis 1.8 KAT w nowym czegos takiego niema na widoku, gdzie tego szukac ten nowy dowod rejestracyjny jest jakos zaszyfrowany.
Do mojego GXa producent montowal lub nie to ustrojstwo wg ksiazki serwisowej Katalysator x/-
U mnie katalizator wydaje juz od dawna dziwne metaliczne dzwieki i nosze sie z zamiarem pozbycia sie cholerstwa przy wymianie ukladu wydechowage ktory pociagnol 17 latek , ale neistety nadszedl na niego czas i bede zmuszony wzucic jakiegos walkera lub bosala ktory takiej zywotnosci juz nigdy niebedzie mial.
I tu pytanko w starym dowodzie rejestracyjnym miałem widoczny wpis 1.8 KAT w nowym czegos takiego niema na widoku, gdzie tego szukac ten nowy dowod rejestracyjny jest jakos zaszyfrowany.
Do mojego GXa producent montowal lub nie to ustrojstwo wg ksiazki serwisowej Katalysator x/-
dukem pisze:A dla mnie to jest caly urok dielsowskich silnikow z tamtych czasow...i nie uwazam ze to straszna.......diesle musza triche smierdziec ale to chyba nie jest az tak bardzo uciazliwemarek29 pisze:Różnica jest zauważalna tylko na wysokich obrotach i to minimalna ,za to
po zapaleniu rano czuć smrodek ,przy cofaniu też.
Przedtem było to niezauważalne
heheh co prawda to prawda
ale jadac za Fordem dieslem czy benzyna nieczuc roznicy
i ten i tamten pala olej i dopiero smierdzi
albo kashlaki poldixy i inne wynalazki
to smierdzi ale Diesel smiedzi????
NIee
zreszta i tak niewachasz swoich spalin tylko inni
przeciez one wytwarzaja mniej szkodliwych srodkow niz benzyna
co do Kata w 1V to mocy ci nieda
ten silnik sam w sobie jest słaby
i duzo niezrobisz jak nie bedziesz polowe czesci wymienial
ale na temat TD na forum jest chyba wystarczajaco
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Dokładnie. Ale warto było bo mocy sporo przybyło. Najbardziej czuć ją, jak już ktoś wcześniej napisał, przy wyższych obrotach. Efekt jest podobny do turbosprężarki - rozpędza się, rozpędza aż tu nagle kop. Może trocę wyolbrzymiłem pisząc "kop" ale czuje się dokładnie moment, od którego silnik lepiej się wkręca na obroty. Ja wywaliłem katalizator bo był już strasznie zapchany i zamulał silnik.
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości