gdy zimny słabnie po przekoczeniu obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tmhc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn sty 07, 2008 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

gdy zimny słabnie po przekoczeniu obrotów

Post autor: tmhc » pn lut 11, 2008 22:59

posiadam golfika 1.9 TDI 90 KM rocznik 1998, gdy jest zimny i sie konkretnie rozpedze to w pewnym momencie gdy przekroczy iles tam obrotów (bodajze 3500 ale nie jestem w 100% pewien) słabnie i nie ma swojej mocy i przyspieszenia, dopiero wdy wyłącze i włącze ponownie samochód wtedy chodzi normalnie, gdy auto jest zagrzane (90stopni) to nic takiego sie nie dzieje .... co to moze byc?



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn lut 11, 2008 23:06

notlauf :bajer:



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » wt lut 12, 2008 12:56

przeładowanie.. notlauf :bigok: Koniecznie podpiąć pod VAG-a i po kolei sprawdzać co dokładnie go boli ;)



Maro2225
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr gru 19, 2007 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maro2225 » wt lut 12, 2008 13:09

tmhc, przekraczasz 3500 obr na zimnym silniku , to albo auto nie jest Twoje , albo nie zależy Ci na turbine . Nie dziw się że silnik tak reaguje .


Maro

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » wt lut 12, 2008 13:59

Maro2225 pisze:przekraczasz 3500 obr na zimnym silniku , to albo auto nie jest Twoje , albo nie zależy Ci na turbine . Nie dziw się że silnik tak reaguje
a to swoja droga, ja na zimnym silniku, poki nie osiagnie temperatury pracy (85-90st)nigdy nie przekraczam 2000 obr./min. Inaczej w niedlugim czasie czeka Cie wymiana turbinki ktora na tego typu traktowanie jest szczegolnie wyczulona, po prostu ją katujesz



Awatar użytkownika
tmhc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn sty 07, 2008 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: tmhc » sob mar 29, 2008 17:50

podłączylem pod waga i wyskoczył błąd, cos o nierównym cisnieniu w kolektorze ssacym :| czy li co moze byc nie tak?



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob mar 29, 2008 18:08

jaki masz kod silnika w swoim MK?? Wiem ze niektore 90-konne jednostki maja turbiny ze zmienną geometrią łopatek. Jesli tez taka posiadasz.. to mogly one uledz zapieczeniu przez co turbinka nie pompuje jak trzeba. Takze byc moze trzeba bedzie przeczyscic turbinke



Awatar użytkownika
tmhc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn sty 07, 2008 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: tmhc » sob mar 29, 2008 18:12

a gdzie moge odczytac ten kod?
Ostatnio zmieniony sob mar 29, 2008 18:12 przez tmhc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob mar 29, 2008 18:17

z tyłu w bagażniku po lewej lub prawej stronie od koła zapasowego jest taka wlepka na ktorej znajdziesz oprócz różnych innych informacji takze kod silnika 3-literowy przewaznie rozpoczynajacy sie na litere A



Awatar użytkownika
tmhc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn sty 07, 2008 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: tmhc » sob mar 29, 2008 19:34

znalazłem mój kod to ALH 027 883
Ostatnio zmieniony sob mar 29, 2008 19:35 przez tmhc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob mar 29, 2008 22:41

no w ALH masz zmienna geometrie łopatek, wiec prawdopodobnie w tym twki problem. Podjedz do mechaniora i sprawdz autko pod tym wzgledem, czy kierownice turbiny nie sa zapieczone



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości