witam
posiadam golfa mk II 1,8 GT specjal 1989r silnik RP autem nie jezdzilem pare miesiecy ale wczesniej bylo ok , dziś wsiadłem zatankowałem za 150 zł i przejechałem tylko 240 kilometrów a komputer pokazuje mi spalanie non stop 99,9 i do tego jeszcze komp nie pokazuje ile kilometrów przejechał co jest tego przyczyna , wymieniłem wszystkie płyny , świece przewody
jeszcze pozostała mi sonda lambda ale morze ktoś z was miał taki przypadek bo mnie ręce opadają na takie spalanie pozdrawiam
spalanie na kompie w golfie mk II z 1989 r
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: spalanie na kompie w golfie mk II z 1989 r
Jesli niesprawny jest uklad wskazywania prędkości to tak właśnie będzie. Czy prędkościomierz dziala poprawnie? Jesli nie dziala to takie będą wskazania, jesli działa, to musisz wyjąc zegary i obejrzeć moduł zczytujący obroty linki dla komputerka MFA. Jest on umieszczony zaraz przy wejsciu linki do zegarow (taka plastikowa kostka). Tylko uszkodzenie tego modułu powoduje takie objawy jak napisales.policjusz pisze:witam
posiadam golfa mk II 1,8 GT specjal 1989r silnik RP autem nie jezdzilem pare miesiecy ale wczesniej bylo ok , dziś wsiadłem zatankowałem za 150 zł i przejechałem tylko 240 kilometrów a komputer pokazuje mi spalanie non stop 99,9 i do tego jeszcze komp nie pokazuje ile kilometrów przejechał co jest tego przyczyna
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Morze to jest np śródziemne, bałtyckie itd. Wskazania MFA nie mają żadnego wpływu na spalanie auta. Musisz mieć uszkodzony czujnik temperatury silnika niebieski albo sondę lambda. Tylko te dwa elementy wpływają na niestabilną pracę RP. Sprawdz jeszcze ustawienie zapłonu od niego tez sporo zalezy.policjusz pisze:ale czy to morze mieć związek z takim sporym spalaniem
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości