spalanie na kompie w golfie mk II z 1989 r

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

policjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt lut 21, 2006 13:36
Lokalizacja: Kolno

spalanie na kompie w golfie mk II z 1989 r

Post autor: policjusz » pn lut 11, 2008 19:07

witam
posiadam golfa mk II 1,8 GT specjal 1989r silnik RP autem nie jezdzilem pare miesiecy ale wczesniej bylo ok , dziś wsiadłem zatankowałem za 150 zł i przejechałem tylko 240 kilometrów a komputer pokazuje mi spalanie non stop 99,9 i do tego jeszcze komp nie pokazuje ile kilometrów przejechał co jest tego przyczyna , wymieniłem wszystkie płyny , świece przewody
jeszcze pozostała mi sonda lambda ale morze ktoś z was miał taki przypadek bo mnie ręce opadają na takie spalanie pozdrawiam



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » wt lut 12, 2008 10:40

kolego ja mam ten sam problem nie pokazuje mi komp przejechanych kilometrów a w szczególności denerwuje mnie to że w ogole nie pokazuje mi spalania tylko non stop kreski są juz mnie szlak trafia


vw VENTO 2E-130PS
Perełka w modyfikacji :)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: spalanie na kompie w golfie mk II z 1989 r

Post autor: bugalon » wt lut 12, 2008 10:59

policjusz pisze:witam
posiadam golfa mk II 1,8 GT specjal 1989r silnik RP autem nie jezdzilem pare miesiecy ale wczesniej bylo ok , dziś wsiadłem zatankowałem za 150 zł i przejechałem tylko 240 kilometrów a komputer pokazuje mi spalanie non stop 99,9 i do tego jeszcze komp nie pokazuje ile kilometrów przejechał co jest tego przyczyna
Jesli niesprawny jest uklad wskazywania prędkości to tak właśnie będzie. Czy prędkościomierz dziala poprawnie? Jesli nie dziala to takie będą wskazania, jesli działa, to musisz wyjąc zegary i obejrzeć moduł zczytujący obroty linki dla komputerka MFA. Jest on umieszczony zaraz przy wejsciu linki do zegarow (taka plastikowa kostka). Tylko uszkodzenie tego modułu powoduje takie objawy jak napisales.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

policjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt lut 21, 2006 13:36
Lokalizacja: Kolno

Post autor: policjusz » wt lut 12, 2008 11:01

ale czy to morze mieć związek z takim sporym spalaniem

[ Dodano: 12 Lut 2008 10:10 ]
i gdzie to można kupić ewentualnie czy ktoś wie , czy jest to element do naprawy jutro to wykręcę i zobacze



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lut 12, 2008 11:10

policjusz pisze:ale czy to morze mieć związek z takim sporym spalaniem
Morze to jest np śródziemne, bałtyckie itd. Wskazania MFA nie mają żadnego wpływu na spalanie auta. Musisz mieć uszkodzony czujnik temperatury silnika niebieski albo sondę lambda. Tylko te dwa elementy wpływają na niestabilną pracę RP. Sprawdz jeszcze ustawienie zapłonu od niego tez sporo zalezy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

policjusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt lut 21, 2006 13:36
Lokalizacja: Kolno

Post autor: policjusz » wt lut 12, 2008 12:37

wymieniłem czujnik temp. silnika niebieski pojeżdżę ze 100 kilosów i zobaczę jak to będzie wyglądało , oleju nie bierze ani grama a przy odpaleniu wali dym to chyba jednak sonda będzie odłączyłem ja dziś na nagrzanym silniku i zero reakcji



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 446 gości