Kręci ale silnik nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kręci ale silnik nie odpala

Post autor: Qto » pn lut 11, 2008 21:53

Jakoś we wrześniu założony nowy aku, auto paliło na dotyk...w święta podjeżdżam sobie pod monopola i auto odmówiło posłuszeństwa, rozrusznik kręcił ale silnik nie palił, jednak po około piątej próbie zagadał. Po jakimś miesiącu podobna sytuacja.
Dzisiaj na przerwie w pracy chciałem przestawić samochód jednak ten nie zapalił, po kilku minutach prób przemówił. Po pracy niestety już nie zapalił. Musiałem auto zostawić prawie 100km od chałupy, do rana muszę gada odpalić albo zholować pod dom żeby angielska policja mi go nie buchnęła.
Sprawa wygląda tak że rozrusznik kręci...no i tyle...auto nie odpala.
Nie miałem za wiele możliwości sprawdzenia bez oświetlenia i narzędzi...tak na oko (a raczej ucho) nie gada pompa paliwa, ale dopiero jak pojadę po auto to mogę sprawdzić bezpicznik, przekaźnik, czy jest napięcie na pompie czy też nie.
Pytanko, jak wyciągnąć pompę paliwa bo w razie co wezme od kumpla z auta tylko nie wiem jak wyciągnąć.? Wiem tyle że pod fotelem jest klapka na trzy śrubki z którymi raczej sobie poradzę ale co dalej??
Może filtr paliwa? Nie mam pojęcia kiedy był wymieniany, ale auto wcześniej nie miało preblemów, silnik nie mulił ani nie przerywał...ot tak nie odpalił.
Pytanko, gdzie siedzi filtr paliwa?? Z tego co wiem to gdzieś przy baku, ale nie wiem gdzie dokładnie, dojdę bez podnoszenia auta ??
Może immo? Da się jakoś obejść immo? Gdzie i czego szukać...

Co jeszcze może być przyczyną że auto nie pali?? Świece, jakieś kable WN czy coś??
Aaa rano trochę przynurkowałem i straciłem osłone pod silnikiem ale na pierwszy rzut oka nic się nie stało, poza tym dojechałem do pracy więc chyba tam wszystko git. Słyszałem od jednego gościa że od łupnięcia mógł się rozrząd przestawić?? :kac:

Od razu mówię że z opcji szukaj skorzystam dopiero teraz z racji tego że czas mnie goni i chcę uzyskać jak najwięcej informacji bo za kilka godzin jadę po auto.
Z góry dzięki i Pozdravwiam.


Teraz dostałem info że może kostka stacyjki ale czy wtedy rozrusznik by kręcił ??
Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2008 21:49 przez Qto, łącznie zmieniany 2 razy.



kwama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 21:05
Lokalizacja: małopolska

Post autor: kwama » pn lut 11, 2008 22:21

a sprawdziłeś układ zapłonowy? zdejmij kabel wysokiego napięcia , "przymasuj"do silnika i poproś kogoś zeby pokręcił rozrusznikiem i sprawdż czy masz "iskrę"



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lut 11, 2008 22:27

kwama pisze:a sprawdziłeś układ zapłonowy? zdejmij kabel wysokiego napięcia , "przymasuj"do silnika i poproś kogoś zeby pokręcił rozrusznikiem i sprawdż czy masz "iskrę"
raczej trzymałem się bardziej układu paliwowego. Gdzie znaleźć ten kabel, jak wygląda? co masz na myśli mówiąc "przymasuj"? przykrecić, dotknąć do silnika??


Z tych nerwów zapomniałem że auto na chwilę zapaliło i po 2s zgasł...może jednak pompa??
Ostatnio zmieniony pn lut 11, 2008 22:48 przez Qto, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn lut 11, 2008 22:55

g28 do sprawdzenia jak pompa paliwa chodzi.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lut 11, 2008 23:16

lukjar7 pisze:g28
jakiś zawór ??
Na chwilę obecną nie wiem czy pompa chodzi ale na miejscu sprawdzę, jakby co to gdzie tego szukać?



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn lut 11, 2008 23:19

g28 to czujnik położenia wału korbowego, jak bedzie uwalony to cewki nie będą dawać iskry, u mnie szwankował ten urwis, zvaguj autko to bedzie wiadomo, jak to on to bedzie błąd bodajże 513



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lut 11, 2008 23:33

lukjar7 pisze:bodajże 513
nie inaczej

...zbieram i zbieram info...mam nadzieję że naprwię autko na miejscu


auto pod domem, niestety na holu...okazało się że padła pompa:(
dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 01:43 przez Qto, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 220 gości