Jak dostać się do uszczelniacza w skrzyni?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Jak dostać się do uszczelniacza w skrzyni?

Post autor: SkinnerPL » pn lut 11, 2008 20:49

Siemka chlopaki.
Pytanie mam takie jak w temacie. Musze wymienic ten uszczelniacz a nie za bardzo w sumie to wogle nie orientuje sie jak go z tamtad wyciagnac, bo gosc mi powiedzial zebym mu przyniosl taki jaki byl na przymiarke ;]
Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdro.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 11, 2008 20:52

Tego przy półosi?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lut 11, 2008 20:56

SkinnerPL, tu masz jego wymiary 18x30x8 i nr oryginału 020 301 227 D



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn lut 11, 2008 20:59

To niby jest tam jak sie wyciagnie tą flansze z tego miejsca jak jest mechanizm różnicowy to tam to jest. Tylko chodzi mi tez o to jak to wyciagnac zeby wlozyc nowe ? ;]

[ Dodano: 11 Lut 2008 20:04 ]
a to jest skrzynia 4T, wszystkie uszczelniacze w tych skrzyniach sa identyczne?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lut 11, 2008 21:06

jeśli ci chodzi o poz 17 na schemacie to ci podałempost powyżej nr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 11, 2008 21:06

Może to Ci pomoże:
Obrazek



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn lut 11, 2008 21:10

bongo, wlasnie chodzi mi o ten uszczelniacz w skrzyni.
jaszczur, moglbys wyslac wieksze foto bo nie zabardzo widze ktore to a Ty wiesz raczej o co mi chodzi ;]



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lut 11, 2008 21:12

:bajer: tu masz porawione poiz 23 ale i tak ten sam rozmiar
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn lut 11, 2008 21:15 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn lut 11, 2008 21:15

OK. Ale powiedz mi jak to z tamtad wybebeszyć? ;] mam srube mam nakretke, wkrecam nakretke do konca na srube a potem wkladam ja w plaskownik o dlugosci srednicy flanszy i potem odkrecam nakretke zeby to zielone z tej flanszy wyciagnać tak? ;] a i tam jest jakas sprezyna cos slyszalem... a jak ta flansze cala wyciagnac?

flansze znaczy sie ten kielich co siedzi w tym mechanizmie roznicowym

[ Dodano: 11 Lut 2008 20:20 ]
A masz gdzies moze 5 biegowa rozrysowana? bo ta jest inna skrzynia niz ja mam i nie bardzo moge sie pokapowac po tym rysunku;]

[ Dodano: 11 Lut 2008 20:24 ]
no wlasnie... uszczelniacz wału... i to mi pomoze zeby olej ze skrzyni nie wlewal mi sie do przegubu wewnętrznego? ;] bo caly wyplukany ten przegub jest w srodku. zero smaru



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lut 11, 2008 21:33

niestety ci nie powiem jak to rozebrać,bo nie robiłem tego
Ostatnio zmieniony pn lut 11, 2008 21:33 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn lut 11, 2008 21:35

no to mam 2 kolory kredek czarny i bialy...



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lut 11, 2008 21:37

SkinnerPL, poszukaj cos chyba było w faq o ile się nie mylę



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pn lut 11, 2008 21:58

Obrazek
Chodzi Ci o tę czesc zaznaczona kolkiem kolo numeru 13? Zimering polosi, tak?



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn lut 11, 2008 23:23

euglen, oo no wlasnie to mi sie wydaje ze to jest to... wiesz jak moze do tego sie dostac?

[ Dodano: 11 Lut 2008 22:26 ]
no bo sluchaj jesli to jest nieszczelne to bedzie olej w przegubie? (tym wewnętrznym przegubie przykrecanym to tej flanszy)

[ Dodano: 11 Lut 2008 22:29 ]
A to nie bedzie tez przez tą część zaznaczoną numerem 16?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości