MK1 1.6D Kolejnosc przykrecania srob - pokrywa zaworow ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

t4z

MK1 1.6D Kolejnosc przykrecania srob - pokrywa zaworow ?

Post autor: t4z » śr sie 31, 2005 23:15

Jak w temacie.
Czy jest to istotne , to w jakiej kol;ejnosci powinny byc przykrecane, najlepiej jakis schemacik czy cos.

Pozdrawiam.



greg

Post autor: greg » czw wrz 01, 2005 00:37

Istotne to żeby gwintu nie urwać. Kręć od środka do zewnątrz i tyle.



Awatar użytkownika
piotreq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob lis 13, 2004 15:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: piotreq » czw wrz 01, 2005 01:19

Tak jak kolega wyzej stwierdzil - wazne zeby nie ukrecic sruby.
U mnie po wymianie uszczelki olej zaczal troche leciec. Chcialem dokrecic delikatnie i uslyszalem tylko huk a sruba uderzyla o maske i gdzies poleciala. Ja zrobilem wielkie oczy a pozniej mialem 2 godziny roboty zeby wyciagnac z dziury to co zostalo po srubie.
Na prawde radze uwazac.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości