PROBLEMY Z MOTOREM GOLFAII-GTD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Muszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 15:59

PROBLEMY Z MOTOREM GOLFAII-GTD

Post autor: Muszka » śr sie 31, 2005 22:56

Witam ma golfika z silnikem diesla z turbinką i interculerm. Mam pytanko... czy przy wymjanie uszczelki głowicy zawsze trzeba planowac glowice czy tylko wtedy jesli jest taka potrzeba? Pozatym moje auto przy wyzszych obrotach sie dławi tzn. po osiagnieciu 3 tys. obrotow on poprostu przestaje przyspieszac tak jakgby dławiąc sie, czy tu moze pomoc w jakis sposob regulacja pompy paliwa czy tego sie nie robi i ją tylko wymjenia, zaznaczam ze turbina jest ok. wymjenilem tez filtr paliwa, powietrza i tp... No i jeszcze jedno moze glupie ale nie wiem illo litrowy jest bak palwa w takim autku? Pozdrawiam i dzieki za ewentualna pomoc :pub:



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » śr sie 31, 2005 23:05

Co do głowicy to nie musisz po wymianie uszczelki jej planować.
Co do dławienia nie wiem co może być przyczyną, być może przepływomierz jest walnięty, albo pompa paliwa niewydala.
A co do baku paliwa to podaj moze jakiś modek i jaki masz silnik to wtedy gdzieś można sprawdźić ile literków wchodzi, a jak ktoś ma takiego samego to Ci powie.


Black

greg

Post autor: greg » czw wrz 01, 2005 00:44

Dziwne rzeczy czytam - weź głowicę jedź do zakładu i niech sprawdzą czasem minimalnie czasem więcej ale trzeba planować - masz diesla i szkoda 2 razy rozbierać jak ci uszczelkę wydmucha. Co do zbiornika powinno wejść 60 litrów ale u mnie nigdy więcej niż 56 nie weszło pomimo odpowietrzania. Jak możesz sprawdź czy na pewno dostaje dobrą ilość paliwa tj. czy od filtra do pompy nie idą pęcherzyki powietrza. pompę się da regulować ale tu trzeba fachowca. Twój model ma też podcśnieniowy zawór na pomie dający większą dawkę paliwa. Jedź do kogoś niech obejrzy bo dopiero powyżej 3tys. to powinien mieć kopa a nie zwalniać. Jak coś nie będziesz wiedział pisz - miałem takiego, a teraz kolega ma identyko. 1,6 GTD 80KM



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 208 gości