Czy TDI przejdzie badanie spalin bez katalizatora?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw lut 07, 2008 19:50

manek271 pisze:ja mialem tez problem z katalizatorem,ale moj fachowiec od wydechu polecil mi zebym wstawil strumienice,
Sorry ale jaki FACHOWIEC?? :panna:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lut 07, 2008 22:20

włąsnie czy strumienica w autach z turbo cos daje? czytałem ze źle załozona (bez wczesniejszych wyliczeń) moze wrecz pogarszac osiagi


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 07, 2008 23:03

Zoltecek, to nigdy nic nie daje. zabawka dla naiwnych. czy widziales wrc albo jakies ferrari ze strumienica? ja nie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pt lut 08, 2008 14:31

hehe nie przygladałem sie z bliska :jezor:


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » sob lut 09, 2008 18:02

wstawiajac strumienice w uklad nie mialem nadziei na poprawienie osiagow,lecz zeby podczas przegladu wygladala jak katalizator ,poza tym jak wytniesz katalizator to czujesz roznice poniewaz odetkasz uklad wydechowy :hmm:

[ Dodano: 09 Lut 2008 17:10 ]
Rob555,wiem ze jestes doswiadczonym mechanikiem a twoje auto zna cala polska ale nie musisz sie czepiac szczegolow w stwierdzeniu "fachowiec "mialem na mysli goscia ktory wydechy naprawia i wszyscy twierdza ze zna sie na tym.pozdrawiam


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob lut 09, 2008 23:07

manek271 >

Masz auto doladowane...turbina jest sterowana podcisnieniowo. Jesli cos zacznie zasycac na wydechu za bardzo moze to doprowadzic do niekontrolowanych overboostow a w koncu rozwalenia turbiny....
O ile w wolnossaku taki zabieg ma sens (jesli strumienica i reszta wydechu jest dobrze policzona i zdaje egzamin) tak w wypadku KAZDEGO auta doladowanego sprawnie dzialajaca strumienica moze zaszkodzic. Czym innym jest odetkanie wydechu przez wywalenie kata i wspawanie rurki a czym innym ingerencja tego typu....
Dlatego podwazam rosadek tego Pana od wydechow i jego fachowosc....

Pociesze Cie ze prawie kazdy zaklad tlumikarski w naszej okolicy ma tendencje do wciskania ludziom tego badziewia. Przoduje w tym firma Mebus ... kilku klientow ktorych odeslalem by wywalili katalizator dzwonilo i mowilo mi ze wlasnie tlumikarze zamiast kata polecaja strumienice....

P/S Masz AFN. Tam jest Gt15. Mala turbina o tendencji (sama z siebie) do przeladowywan. Strumienica naprawde nie jest wskazana.....
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 23:10 przez rob555, łącznie zmieniany 2 razy.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » sob lut 09, 2008 23:45

z tego co slyszalem do berlina moga wjezdzac disle od 1997r. starszych juz nie wpuszcza! pozdrawiam



Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » ndz lut 10, 2008 17:41

Rob555,dzieki za wyjasnienie sprawy,napewno masz racje,mysle ze niedlugo zastosuje sie do twojej rady i wywale to kupa z mojego ukladu.PS.rozumiem ze w kwesti jakis przerobek w moim bolidzie moge do ciebie wystopic z zapytaniem,ewemtualnie podjechac na warsztat w celu ich wykonania.Jeszcze raz dzieki za pomoc w wyjasnieniu kwesti.POZDRAWIAM


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Awatar użytkownika
Gerart
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw gru 27, 2007 18:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gerart » ndz lut 10, 2008 18:25

To ja się podłącze do tematu. Słuchajcie wie ktoś może czy AJM nie ma tam jakichś wewnętrznych czujników, które trzeba by oszukiwać po wyjęciu kata? Bo chętnie bym go wywalił, zwłaszcza, że jak kiedyś rozsypało mi się turbo i olej poleciał wszędzie (do kata pewnie też) i od tamtego czasu auto jest odczuwalnie wolniejsze niż kiedyś (chociaż dalej jest szatan :chytry: ) ale nie wiem czy nie spowoduje to przechodzenia w tryb serwisowy.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lut 10, 2008 21:31

Gerart, ty nie czekaj tylko wycinaj i to szybko. nie mecz tej turbiny i auta. nie ma zadnych czujnikow.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pn lut 11, 2008 00:48

zaslep zawor do dopalania spalin


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
Gerart
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw gru 27, 2007 18:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gerart » pn lut 11, 2008 01:57

Ok wielkie dzięki tak zrobię jeśli tylko nie będę sprzedawał auta. A tak z ciekawości wycięcie kata i zaślepienie mocno czuć w osiągach? :chytry: i czy da radę to robić samemu czy lepiej do jakiegoś speca?



Awatar użytkownika
george_79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: czw lis 01, 2007 02:55
Lokalizacja: Warszawa / Pęsy
Kontakt:

Post autor: george_79 » śr lut 13, 2008 22:38

Witam ponownie.

Obiecałem zaprezentować wynik badania zadymienia zrobionego na wydechu bez katalizatora.
Niestety dziś podczas wizyty w warsztacie na wymianie oleju nie zdążyłem przed zamknięciem zrobić badania :(


[img]http://images.spritmonitor.de/249749_5.png[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152667][img]http://images43.fotosik.pl/267/042e53b984389f25.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=287386]>>Sprzedam elementy Nokia DSP<<[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości