Problemy z odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z odpalaniem
Witam
TRudno mi bedzie opisac problem. Mianowicie dzisiaj uruchamiajac silnik jak zwykle z gazem bo inaczej nie zapali(oczywiscie wczesniej autko bylo rozgrzane troche) przycisnelem go na sekunde na 3000obrotów, uslyszalem cos w stylu chrobotu i silnik jak by nie mogl zaskoczyc, jakby tryby nie mogly sie dokladnie ustawic, z tylu pojawił sie slad po czarnym dymie na chodniku, potem silnik probowalem uruchomic i tez nie chcial zaskoczyc, trzęsło całym samochodem ale nie zapalil normalnie. Tak bylo 2razy. Potem otworzylem maske i poprosilem kolege by odpali a wtedy niespodzianka wszystko bylo normalnie i nadal nie wiem co sie stalo.
CO to moze byc??
TRudno mi bedzie opisac problem. Mianowicie dzisiaj uruchamiajac silnik jak zwykle z gazem bo inaczej nie zapali(oczywiscie wczesniej autko bylo rozgrzane troche) przycisnelem go na sekunde na 3000obrotów, uslyszalem cos w stylu chrobotu i silnik jak by nie mogl zaskoczyc, jakby tryby nie mogly sie dokladnie ustawic, z tylu pojawił sie slad po czarnym dymie na chodniku, potem silnik probowalem uruchomic i tez nie chcial zaskoczyc, trzęsło całym samochodem ale nie zapalil normalnie. Tak bylo 2razy. Potem otworzylem maske i poprosilem kolege by odpali a wtedy niespodzianka wszystko bylo normalnie i nadal nie wiem co sie stalo.
CO to moze byc??
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 14:39 przez mivhal_f, łącznie zmieniany 1 raz.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
odpuśc sobie to "z gazem" - mapa zapłonu nie bierze pod uwagę pedału gazu podczas zapalania silnika - dopiero po uruchomieniu silnik reaguje na pedał ... zrób jeszcze kilka takich przygazówek a korba wyjdzie bokiem (może nawet nie jedna
) ...
a tak na powaznie - podparło ci zawory - to co robisz podczas odpalania to powolne mordowanie silnika - napraw samochód a nie znęcasz się bez potrzeby na nim - 1Z sprawny pali od dotknięcia kluczyka

a tak na powaznie - podparło ci zawory - to co robisz podczas odpalania to powolne mordowanie silnika - napraw samochód a nie znęcasz się bez potrzeby na nim - 1Z sprawny pali od dotknięcia kluczyka
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
diagnozował ktoś to auto przy pomocy VAG'a ??mivhal_f pisze:powiedziano mi ze to moze byc wina zatartej pompy wtryskowej...bo juz nic innego nie mogą wymyslec
na jakiej podstawie mechanicy twierdzą że pompa lezy ??
poszukaj kogoś qmatego z VAG'iem z forum - może będzie w stanie odpowiedziec na nurtujące cię pytania -a przy okazji określic przyczynę niedomagań auta
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
zdejmij nastawnik, wsadz palec w pompe i pomacaj sprezyny. mogly popekac
aha sa 2 sztuki w pompie i maja byc sztywne obie
a tak wogole to skad jestes ? bo Polska jest spora ;p
aha sa 2 sztuki w pompie i maja byc sztywne obie
a tak wogole to skad jestes ? bo Polska jest spora ;p
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 16:17 przez Adamm, łącznie zmieniany 2 razy.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
znaczy ja korzystalem z uslug mechanika w kol ludwin ktory ma znajomych u wolinskiego,przyjechali i sprawdzili wszystko co trzeba bylo, jesli dobrze pamietam to z tymi sprezynkami bylo wszystko ok...hehe fakt wlasnie zauwazylem ze to nie ten temat hehe...zalozyc drugi czy znalezc podobny takze moj i na ten temat??czy kontynujemy ten?
[ Dodano: 10 Lut 2008 21:47 ]
a co do oleju to uzywam mineralnego bp
[ Dodano: 10 Lut 2008 21:47 ]
a co do oleju to uzywam mineralnego bp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości