O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Leon_Wechtel, dysze paliwa są po bokach gaźnika a te które podałeś są dostępne z góry po zdjęciu górnej pokrywy gaznika.
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
jeśli ktoś miał konfiguracje oszczędny I przelot i moc na II to tak
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
i jak tam dlubanie? juz masz weberka w golfie czy narazie poza jeszcze?Leon_Wechtel pisze:wili18, dobra więc zacznę od tych dysz jako wyjścowe ,potem poekspermentuję z 120 i 140 .
Dobra na dziś wystarczy danych....dzięki chłopaki
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Gashkas, jeszcze poza golfikiem ,na razie materiału na kryzę szukam,chyba ,że ma ktoś gotowca na sprzedaż?
póki co fajne logo na szybe sobie stworzyłem,na bazie komputerowego procesora ,gdzieś widziałem w niemieckiej prasie tuningowej
póki co fajne logo na szybe sobie stworzyłem,na bazie komputerowego procesora ,gdzieś widziałem w niemieckiej prasie tuningowej
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
ja nie mam 'gotowca' niestety.Leon_Wechtel pisze:Gashkas, jeszcze poza golfikiem ,na razie materiału na kryzę szukam,chyba ,że ma ktoś gotowca na sprzedaż?
póki co fajne logo na szybe sobie stworzyłem,na bazie komputerowego procesora ,gdzieś widziałem w niemieckiej prasie tuningowej
[url=http://images29.fotosik.pl/154/3f7ba992bcc32f11m.jpg]Obrazek[/URL]
a logo no nie powiem, tez bym sobie zrobil cos takiego tylko czarnego i na szybe od srodka
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Marszall pisze:Przy maxymalnym otwarciu przepustnic nieźle ryczy ale na benzynie nie przeciągne powyżej 5 tyś.obr. bo wyssie całe paliwo z komory pływakowej i się dusi. A na gazie jest ok. Podczas jazdy mieszanej (przewaga miasta i troche gazu do dechy) wyszło mi spalanie ok 9l/100km to chyba nie ma tragedii. więc narazie zostaje chyba stożek a na benzynie pokombinuje z wydajniejszą pompą paliwa.
ja ci powiem ze jedynie wydajniejsza pompa cie ratuje. Ta pierburgowska daje za malo paliwa, pozatym regulator cisnieniadaje tylko okolo 0,15 bara a zdalo by sie nawet okolo 0,3 bara zeby weber mogl wydoic.
Wszystko sie da. Musial bys ta linke podlaczyc pod weberka.kogan77 pisze:Czy taki WEBER podejdzie pod 1.6 RF w AUTOMACIE?? Nie znam się - zmyliła mnie linka wychodząca z Pierburga 2e2 do skrzyni automatycznej.
Wyglada na lewe powietrze. Moze gaznik lapie miedzy nim a kryza??Dic pisze:Witam mam mały problemik mam webera i juz wymieniłem w nim pływak bo stary się przetarł bo jeżdżę dużo na gazie, wszytsko było ok przez jakiś miesiac a teraz nagle skąd nizowąt jak sie autko rozgrzeje lekko obroty sięgają 3,5 tys obr na gazie i na benzynie co jest dociskałem ręką wajchy od przepustnic i to nic nie daje śruba od przepustnicy na maksa wykręcona pomocy bo już nie mam sił.
[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 17:51 ]
sa wymienne bez najmniejszego problemu.Leon_Wechtel pisze:Mam pytanie ,bo w tematach wyczytałem ,że można zmienic gardziele,tak więc są one wymienne czy trzeba by rzeźbic?
podcisnienie do sterowania druga przepustnica nie ma nic wspolnego z podcisnieniem do aparatu zaplonowego. A wersja z podcisnieniem jest lepsza IMHO od wersji mechanicznej.Leon_Wechtel pisze:mój egzemplarz to chyba jest sterowany podciśnieniem drugi przelot bo po ruszeniu pierwszą przepustnicą druga sie nie rusza,nie jest tez połączony z I przepustnicą.
Więc to chyba gorszy model z tym podciśnieniem więc chyba podciśnienie ytrzeba będzie podłączyc z aparatu zapłonowego i tego wężyka co podciśnienie idzie do serwa hamulcy?
moim zdaniem najlepszy jest aluminiowy plaskownik o wymiarach 80-100x150x8-10 mm (do silnika RF bo do PN musi byc szerszy)Leon_Wechtel pisze:więc teraz pogadam z kolegą w sparwie materialu na kryzę ,chyba ,że macie jake=ies pomysły skąd wiąc aluminiowa sztabkę ,bo to chyba dobry material do obróbki,jest miękki zaś stal znowu jest twardsza ,hmmm co wybrac?
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
sorki, ze wcześniej nie pisałem ale już nie zaglądam tak często do tego tematu- co do spalania benzyny to niewiele mogę powiedzieć bo u mnie gaźnik robił głównie za podstawę miksera gazu, benzyny używałem sporadycznie w awaryjnych sytuacjach lub gdy chciałem komuś pokazać, że mk1 go łyknie- gaźnik pochodził z FSO 1500 125p z silnikiem poloneza 1500 i przed swapem do golfa został jedynie wyczyszczony, ustawiłem mu pływak i dałem nowe uszczelki i heja na silnik- odpaliłem, ustawiłem wolne obroty, podpiąłem linkę ssania i zacząłem używać benzyny do porannych rozruchów, jednak głównym paliwem było lpgWOJTEKQ pisze:t-tas dzięki za pomoc! weberka juz mam z pneumatycznym otwieraniem 2 przepustnicy, kolektor dolotowy od mk2 tez. teraz kwestia dorobienia kryzy i zamontowania wszystkiego. A i jak sprawuje sie twoje autko na tym gazniku? Jakie spalanie chodzi mi o benzyne bo lpg nie mam?
co do osiągów na benzynie to silnikiem 1.5 JB na 4-ro biegowej skrzyni nie dałem się mk2 GTi z motorem 1.8 PF do prędkości ok 140 km/h- ale spalanie pewnie było podobne do tego w VR6,
gaźnik później powędrował do silnika zbudowanego na bazie spalonego silnika 2.0 ADY i dzielnie służył jako podstawa miksera i awaryjne zasilanie benzynowe choć tu już osiągi nie były nawet zadowalające gdyż gaźnik został wręcz przemontowany z silnika na silnik razem z kolektorem ssącym bez żadnej ingerencji, pewnego dnia zamontowałem BLOS ale jak się okazało w zbiorniku paliwa pojawiły się dziury i gaźnik zaczął służyć jedynie jako przepustnice- w związku z tym, że w gaźniku istnieje coś takiego jak gardziele(zwężki) które jednak trochę blokują przepływ mieszanki lpg-powietrze(w stosunku do przepustnic w silnikach z wielopunktem 31 grudnia zdemontowałem gaźnik wraz z kolektorem ssącym i zamontowałem kolektor wraz z przepustnicami od wielopunktu mechanicznego rezygnując jednocześnie z zasilania silnika benzyną- przynajmniej do czasu gdy skompletuję zestaw do montażu wtrysku wielopunktowego
aby jednak nie tworzyć jakiejś dziwnej atmosfery- przed weberem miałem fabryczny pierburg 1B3, następnie 2B(oba nie były w stanie pracować na benzynie), następnie webera z forda i na końcu webera z FSO (obydwa pracowały sprawnie na benzynie) i tylko weber z FSO 1500 współpracował ze mną na każde zawołanie co uzasadnić mogę tylko jego prostą konstrukcją
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 507
- Rejestracja: pt paź 05, 2007 22:40
- Lokalizacja: leśna
- Kontakt:
panowie pomocy założyłem WEBERKA na rozgrzanym silniku jest super!!!!!!!!!
silnik jest dużo zrywniejszy i nie muli , ale problem jest z zimnym nie chce chdzić na ssaniu strasznie się dławi jakby go zalewało
poradżcie coś
silnik mam 1.3 HK bez gazu tylko benzynka
silnik jest dużo zrywniejszy i nie muli , ale problem jest z zimnym nie chce chdzić na ssaniu strasznie się dławi jakby go zalewało
poradżcie coś
silnik mam 1.3 HK bez gazu tylko benzynka
Zapraszam do oceny golf C na GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!
piotreksm, w każdej pozycji wyciagniętego ssania ?
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 507
- Rejestracja: pt paź 05, 2007 22:40
- Lokalizacja: leśna
- Kontakt:
już znalazłem usterke była za mała dysza powietrzna powinna być 220 a była 150
ale nadal dławi sie na ssaniu dzisiaj miałem problem jak był zimny odpalił na dotyk tylko po chwili zaczęły spadać obroty i zaczął się dławić .Po wymianie dyszy troche się poprawiło ale nadal chodzi jakby go zalewało i tak się dzieje w każdej pozycji ssania
[ Dodano: 16 Lut 2008 22:13 ]
panowie doradżcie coś bo nie chce już zakładać PIERBURGA!!!!!!!!!!!!!!!
ale nadal dławi sie na ssaniu dzisiaj miałem problem jak był zimny odpalił na dotyk tylko po chwili zaczęły spadać obroty i zaczął się dławić .Po wymianie dyszy troche się poprawiło ale nadal chodzi jakby go zalewało i tak się dzieje w każdej pozycji ssania
[ Dodano: 16 Lut 2008 22:13 ]
panowie doradżcie coś bo nie chce już zakładać PIERBURGA!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 23:05 przez piotreksm, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do oceny golf C na GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=148605
auto buduje sie z pasją !!!
piotreksm, ja bym obejrzał świece i zuborzył mieszanke biegu jałowego na ciepłym (wkret w korpusie gaxnika obok dźwigienki przepustnicy)
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 243 gości