Nie schodzi z obrotow, poziom plynu rosnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Nie schodzi z obrotow, poziom plynu rosnie

Post autor: Brejna » czw lut 07, 2008 18:48

Sprawdziłem dzisiaj termostat i jest dobry!
Wiec co mu jest? nadal nie schodzi z obrotów i poziom płynu w zbiorniczku rosnie.Czy to uszczelka pod głowica czy moze pąpa wodna???
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 19:22 przez Brejna, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » czw lut 07, 2008 18:55

niech sie wypowiedza ci co maja wiedze na ten temat.. ale mi to wygląda na uszczelke..


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » czw lut 07, 2008 18:58

Pomocy bo auto mi jest potrzebne!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 07, 2008 19:57

jak zawsze na początek sprawdź drożność wężyka odpowietrzającego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » czw lut 07, 2008 20:01

a który to??



==MADISON==mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 22, 2007 19:43
Lokalizacja: OLSZTYN

Post autor: ==MADISON==mk2 » czw lut 07, 2008 20:05

taki najgrubsze i najwiekszy po prawej stronie miegzy chlodnica a akumulatorem


Dumą Warmii jjeesstt... - tylko Stomil, OKS!



http://popieram.stomil.olsztyn.pl/

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » czw lut 07, 2008 20:07

ten co idzie do zbiorniczka???



==MADISON==mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 22, 2007 19:43
Lokalizacja: OLSZTYN

Post autor: ==MADISON==mk2 » czw lut 07, 2008 20:09

nie kolego ten grubszy co odchodzi z chlodnicy do silnika


Dumą Warmii jjeesstt... - tylko Stomil, OKS!



http://popieram.stomil.olsztyn.pl/

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » czw lut 07, 2008 20:13

aaaaa ten własnie jest cały czas zimny,powinien choc troche byc ciepły.Ten u góry jest goracy tak jak by nie miał obiegu. Odpalałem go na postoju i chodził z 15 minut,ten na góze sie nagrzał az pozył a ten o którym mówisz był zimny jak lód



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 07, 2008 20:14

Brejna pisze:a który to??
ten cieniutki, od zbiorniczka do chłodnicy, króćće jak ma zatkane to sie nie odpowietrzy i wodę wywala, sprawdź drożność drutem. To na poczatek

[ Dodano: Czw Lut 07, 2008 7:15 pm ]
z tym że obroty do tego nic nie mają, zacząłeś nowy temat jakbyś już o tym pisał, to daj link do pierwszego albo ko kontynuuj po prostu, kto to będzie szukał za ciebie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » czw lut 07, 2008 20:17

obroty sa cały czas wysokie tak jak by był zimny



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 07, 2008 20:47

Brejna, nie napisałeś typu silnika, czytaj regulamin


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Brejna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:10
Lokalizacja: Łobez zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Brejna » pt lut 08, 2008 17:56

Sory!!! mam 1,3 NZ



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 08, 2008 18:00

to masz zawór na wężu taki do sprawdzenia, czy się zamyka po rozgrzaniu, podłączony ma prąd. Ma mieć przejście na zimnym, zamyka sie na gorącym, sdejmiesz wże od niego, dmuchniesz i będziesz wiedział.

[ Dodano: Pią Lut 08, 2008 5:01 pm ]
na wężu powietrznym , bocznikowym omijającym przepustbnicę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości