1V Czy mozna zaslepic przeplyw plynu na nagrzemnice?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1V Czy mozna zaslepic przeplyw plynu na nagrzemnice?

Post autor: t0mal » pt lut 08, 2008 13:20

Witam, mam peknieta nagrzewnice a chcialem dojechac ok 80km z uczelni do odmu zeby ja wymienic. Poniewaz plyn dosc mocno ucieka to odpielem jeden przewod gumowy od nagrzewnicy i podlaczylem do silnika. Niestety ten przewod jest za krotki i sie zalamuje, w zwiazku z tym mam pytanie:

Czy obieg na nagrzewnice musi byc drozny, czy jest niezalezny, od malego obiegu na silnik?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt lut 08, 2008 13:46

połącz przewody od nagrzewnicy



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 08, 2008 13:55

Niestety niemam czym, myslalem zeby kawalek rurki skombinowac ale nie mam skad.
Kolega mi mowil ze w audi b3 1.8 jezdzil z zaslepionym przedodem i nic sie nie dzialo, ja sie troche martwie czy pompa nie padnie, myslicie ze chlodzenie silnika jest jakos oddzielone od ogrzewania?
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 13:58 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lut 08, 2008 14:13

Nagrzewnice możesz odłączyć , możesz obydwa przewody zagiąć .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 08, 2008 14:25

Dzieki :bigok: w takim razie ubieram sie cieplo i ruszam w trase :bajer:



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt lut 08, 2008 15:06

jeśli bym miał 80 km do pokonania użył bym klucza nasadowego , rurkowego do połączenia ale zrobisz jak uważasz



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 08, 2008 15:35

W swoim golfie woze tylko plaski klucz 10 i 13, srobokrent no i imbusa do turbo :bigok: ale dzieki za pomysl :grin:
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 15:35 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

re

Post autor: Razal » pt lut 08, 2008 15:54

Kawałek rurki o średnicy zewnętrznej takiej jak średnica wewnętrzna węża będzie potrzebne (zaciski użyjesz oryginalne) lub jeśli różnica w śrenicach większa to skręcane obejmy użyj. Wężyki masz doprowadzone do nagrzewnicy tam za silnikiem takie dwa do karoserii idą - musisz je połączyć ze sobą i zrobić obieg przed kabiną. Do momentu wymiany można śmigać tylko będzie chłodno, ale zima nie straszna.

Jeśli masz nagrzewnicę do wymiany to pamiętaj o odkręceniu śrub od strony silnika, które trzeymają nagrzewnicę, już nie raz się spotkałem z wymontowanymi na siłę obudowami nagrzewicy.

Pozdrooo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 196 gości