1V Czy mozna zaslepic przeplyw plynu na nagrzemnice?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1V Czy mozna zaslepic przeplyw plynu na nagrzemnice?
Witam, mam peknieta nagrzewnice a chcialem dojechac ok 80km z uczelni do odmu zeby ja wymienic. Poniewaz plyn dosc mocno ucieka to odpielem jeden przewod gumowy od nagrzewnicy i podlaczylem do silnika. Niestety ten przewod jest za krotki i sie zalamuje, w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy obieg na nagrzewnice musi byc drozny, czy jest niezalezny, od malego obiegu na silnik?
Czy obieg na nagrzewnice musi byc drozny, czy jest niezalezny, od malego obiegu na silnik?
Niestety niemam czym, myslalem zeby kawalek rurki skombinowac ale nie mam skad.
Kolega mi mowil ze w audi b3 1.8 jezdzil z zaslepionym przedodem i nic sie nie dzialo, ja sie troche martwie czy pompa nie padnie, myslicie ze chlodzenie silnika jest jakos oddzielone od ogrzewania?
Kolega mi mowil ze w audi b3 1.8 jezdzil z zaslepionym przedodem i nic sie nie dzialo, ja sie troche martwie czy pompa nie padnie, myslicie ze chlodzenie silnika jest jakos oddzielone od ogrzewania?
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 13:58 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
W swoim golfie woze tylko plaski klucz 10 i 13, srobokrent no i imbusa do turbo ale dzieki za pomysl
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 15:35 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
re
Kawałek rurki o średnicy zewnętrznej takiej jak średnica wewnętrzna węża będzie potrzebne (zaciski użyjesz oryginalne) lub jeśli różnica w śrenicach większa to skręcane obejmy użyj. Wężyki masz doprowadzone do nagrzewnicy tam za silnikiem takie dwa do karoserii idą - musisz je połączyć ze sobą i zrobić obieg przed kabiną. Do momentu wymiany można śmigać tylko będzie chłodno, ale zima nie straszna.
Jeśli masz nagrzewnicę do wymiany to pamiętaj o odkręceniu śrub od strony silnika, które trzeymają nagrzewnicę, już nie raz się spotkałem z wymontowanymi na siłę obudowami nagrzewicy.
Pozdrooo
Jeśli masz nagrzewnicę do wymiany to pamiętaj o odkręceniu śrub od strony silnika, które trzeymają nagrzewnicę, już nie raz się spotkałem z wymontowanymi na siłę obudowami nagrzewicy.
Pozdrooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 166 gości