licznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw lut 07, 2008 22:19

Tak, napisz, sprawdzimy do jakiego silnika pasuje.



seba0000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 13:34
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: seba0000 » czw lut 07, 2008 22:51

rydzu pisze:Tak, napisz, sprawdzimy do jakiego silnika pasuje.
sprawdzałes już pisałem do Ciebie na priv. 1H0 919 880 pisałeś że do : AEA , AEK , AFT , AKS , AEE , AEX z tego co widzę to same 1.6 Litra.
Jeżeli przez układ prędkości rozumiesz wyskalowanie to ma takie same (0-220 km/h) natomiast obrotomierz czerwone pole ma trochę wyżej niż u mnie bo przy jakiś 6500 obr.
Ten licznik 1H0919880 zaniża mi prędkość i przebieg.
Ten co mi poleciłeś na allegro obrotek ma wyskalowany tak jak mój oryginalny tylko czy to ma jakieś znaczenie ?
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 22:56 przez seba0000, łącznie zmieniany 2 razy.


seba

PiJey88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:18
Lokalizacja: Truskaw/Warszawa
Kontakt:

Post autor: PiJey88 » czw lut 07, 2008 23:01

seba0000 pisze:sprawdzałes już pisałem do Ciebie na priv. 1H0 919 880 pisałeś że do : AEA , AEK , AFT , AKS , AEE , AEX
jeszcze spytam tak z ciekawości, jak się odczytuje z tego kodu licznika do jakich pasuje silników?



seba0000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 13:34
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: seba0000 » czw lut 07, 2008 23:03

PiJey88 pisze:
seba0000 pisze:sprawdzałes już pisałem do Ciebie na priv. 1H0 919 880 pisałeś że do : AEA , AEK , AFT , AKS , AEE , AEX
jeszcze spytam tak z ciekawości, jak się odczytuje z tego kodu licznika do jakich pasuje silników?
z numeru licznika tego np. 1H0..... szukasz w ETKA
tylko nie wiem jak sprawdzić DPN licznika mając jego numer a nie podpinając go do instalacji.
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 23:05 przez seba0000, łącznie zmieniany 1 raz.


seba

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw lut 07, 2008 23:30

seba0000, jeśli licznik będzie miał taki sam wygląd, tzn prędkość tak samo wyskalowana i obrotomierz tak samo to nawet jeśli będzie z innej pojemności to przekłamania nie będą duże, nie w tych licznikach.
seba0000 pisze:nie wiem jak sprawdzić DPN licznika mając jego numer
Tego nie da się sprawdzić, natomiast po numerze sprawdzasz w jakich samochodach był montowany.



seba0000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 13:34
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: seba0000 » pt lut 08, 2008 00:11

Czyli gdybym miał licznik z MFA z silnika ABS powinno grać ?
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 00:12 przez seba0000, łącznie zmieniany 1 raz.


seba

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lut 08, 2008 00:24

Do silnika AAM będzie pasował licznik z MFA z AEP, ADZ, AGG, AKR,ANP, czyli np.:
1H0 919 880 AX
1H0 919 880 HX srebrne tarcze

Dla AEK natomiast licznik z MFA z AFT, AKS
1H0 919 880 X
1H0 919 880 LX srebrny
1H0 919 880 GX
1H0 919 881 RX

[ Dodano: Czw Lut 07, 2008 11:26 pm ]
To mówi ETOS



seba0000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 13:34
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: seba0000 » pt lut 08, 2008 00:34

rydzu pisze:Do silnika AAM będzie pasował licznik z MFA z AEP, ADZ, AGG, AKR,ANP, czyli np.:
1H0 919 880 AX
1H0 919 880 HX srebrne tarcze

Dla AEK natomiast licznik z MFA z AFT, AKS
1H0 919 880 X
1H0 919 880 LX srebrny
1H0 919 880 GX
1H0 919 881 RX

[ Dodano: Czw Lut 07, 2008 11:26 pm ]
To mówi ETOS
I właśnie w ten sposób będę szukał. Dzięki Rydzu jesteś WIELKI :pub:


seba

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lut 08, 2008 00:40

Nie, tylko 180 cm i jakieś 85 Kg :-)



seba0000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 13:34
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: seba0000 » pt lut 08, 2008 00:45

rydzu pisze:Nie, tylko 180 cm i jakieś 85 Kg :-)
Spoko
sprawdź mi proszę jeszcze dwa :
1H0 919 880H
1H0 919 880A
któryś z tych by podszedł ?


seba

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lut 08, 2008 01:07

seba0000, z tgo co widzę to oznaczenia liczników z TRW z krótkim numerem i nic mi nie mówią.



seba0000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 13:34
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: seba0000 » pt lut 08, 2008 01:15

Rydzu znalazłem taką stronę
http://theresias.com/tutorials/1h_ki.htm
wynikałoby z niej że w 1995 roku DPN taki jak ja potrzebuje 3862 posiadały następujące silniki: 2E , AAM , ABS , ADY , ADZ, AEY, AGG, AKR, ANN, ATU
Chyba że coś popierniczyłem
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 02:28 przez seba0000, łącznie zmieniany 1 raz.


seba

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości