Gaznik slabo zamocowany, cos gwizda przy dodawaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- RebeL_VW
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 15:04
- Lokalizacja: FSU - Fanatycy Sulęcińskiej Ulicy
- Kontakt:
Gaznik slabo zamocowany, cos gwizda przy dodawaniu gazu
Witam! Mam problemik... Ostatnio grzebałem trochę pod maską i zauważyłem, że chyba coś jest nie tak. Po zdjęciu puchy z filtrem zauważyłem, że gaźnik jest jakoś dziwnie luźny. Czy na łączeniu gaźnika z... silnikiem jest jakaś guma uszczelniająca????? Bo wydaje mi się, że jest popękana. Na dodatek gdy jest na biegu i cisnę gaz do dechy to słychać dziwny gwizd... (jakby turbo czy cuś ) Wcześniej tak nie było:( Ponadto zastanawiam się czemu gdy jadę na biegu, dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło i albo lekko przygasa albo całkiem gaśnie silnik????? Ostatnio zauważyłem, że dużo pali (ssie jak smok).
za cenne porady z góry dzięki
√↑ρ
za cenne porady z góry dzięki
√↑ρ
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 19:45 przez RebeL_VW, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest gyumowo metalowa podstawa gaźnika. Popękanie jej i w skutek czego ciągnięcie lewego powietrza to dośc częsta usterka.RebeL_VW pisze:Czy na łączeniu gaźnika z... silnikiem jest jakaś guma uszczelniająca?????
Gaśnięcie może być spowodowane uszkodzeniem podstawy gaźnikaRebeL_VW pisze:Wcześniej tak nie było:( Ponadto zastanawiam się czemu gdy jadę na biegu, dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło i albo lekko przygasa albo całkiem gaśnie silnik?????
To wygląda zależnie od silnika tak:
http://moto.allegro.pl/item303368649_po ... _audi.html
Radzę kupić dobrej jakości bo podróbki często siadają.
- RebeL_VW
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 15:04
- Lokalizacja: FSU - Fanatycy Sulęcińskiej Ulicy
- Kontakt:
dzięki, będe rozkręcał, naprawiał i jak czegoś znowu nie będe wiedział to się odezwę
pozdrawiam
[ Dodano: 07 Lut 2008 20:42 ]
tak pracuje silnik po zmianie obrotów:
http://www.wrzuta.pl/film/pdxeCQMgAM/fota_007
tak wygląda podstawa gaźnika:
pozdrawiam
[ Dodano: 07 Lut 2008 20:42 ]
tak pracuje silnik po zmianie obrotów:
http://www.wrzuta.pl/film/pdxeCQMgAM/fota_007
tak wygląda podstawa gaźnika:
RebeL_VW pisze:nie wiem z czego... ;/ nie znam kodu.
dziwi mnie też, że Jettka nie zamieli ruszając z miejsca. Czy to może być ustawione coś w elektronice ?
wystarczy jak powiesz czy masz gaznik 2e2 czy 2ee, jak nie wiesz, daj zdjecie gaznika
Podstawy nie kupuj pierwszej lepszej, lepiej dac troche wiecej niz za chwile kupowac kolejna. Mowie z wlasnego doswiadczenia
Te cyrki z autem, na 99 % winna jest podstawa gaznika, no tak dziurawej to ja jeszcze nie widzialem. Wymien ja na nowa, a powinno wszystko byc okej.
Proponuje posprawdzać wszystkie podciśnienia łączenie z tym do serwa. Jesli wszystko będzie dobrze to diagnostyka sterownika za pomocą kodów błyskowych.RebeL_VW pisze:Ale silnik niestety nadal gaśnie po wysprzęgleniu... (
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
sprawdz zaworki (12V):
- odpowietrzenia komory plywaka
- zawor od wegla aktywnego
- filtr siateczkowy na wejsciu paliwa do komory plywaka
- i jeszcze jesli masz - taki zaworek od powrotu paliwa - zaczepiany po prawej stronie do obudowy filtra powietrza
najprosciej je przeczyscic denaturatem dolanym do paliwa, ale jesli chcesz mozesz je podpiac pod 12 V w obu kierunkach - takzeby sie po kilka razy otwarly/zamknely - uwazaj tylko bo niektore maja dwie elektrody,a niektore - na masie !
- odpowietrzenia komory plywaka
- zawor od wegla aktywnego
- filtr siateczkowy na wejsciu paliwa do komory plywaka
- i jeszcze jesli masz - taki zaworek od powrotu paliwa - zaczepiany po prawej stronie do obudowy filtra powietrza
najprosciej je przeczyscic denaturatem dolanym do paliwa, ale jesli chcesz mozesz je podpiac pod 12 V w obu kierunkach - takzeby sie po kilka razy otwarly/zamknely - uwazaj tylko bo niektore maja dwie elektrody,a niektore - na masie !
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 205 gości