Gaznik slabo zamocowany, cos gwizda przy dodawaniu gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RebeL_VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 07, 2008 15:04
Lokalizacja: FSU - Fanatycy Sulęcińskiej Ulicy
Kontakt:

Gaznik slabo zamocowany, cos gwizda przy dodawaniu gazu

Post autor: RebeL_VW » czw lut 07, 2008 15:33

:bajer: Witam! Mam problemik... Ostatnio grzebałem trochę pod maską i zauważyłem, że chyba coś jest nie tak. Po zdjęciu puchy z filtrem zauważyłem, że gaźnik jest jakoś dziwnie luźny. Czy na łączeniu gaźnika z... silnikiem jest jakaś guma uszczelniająca????? Bo wydaje mi się, że jest popękana. Na dodatek gdy jest na biegu i cisnę gaz do dechy to słychać dziwny gwizd... (jakby turbo czy cuś :grin: ) Wcześniej tak nie było:( Ponadto zastanawiam się czemu gdy jadę na biegu, dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło i albo lekko przygasa albo całkiem gaśnie silnik????? Ostatnio zauważyłem, że dużo pali :crazy: (ssie jak smok).
za cenne porady z góry dzięki :chytry:
√↑ρ
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 19:45 przez RebeL_VW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 07, 2008 15:38

RebeL_VW pisze:Czy na łączeniu gaźnika z... silnikiem jest jakaś guma uszczelniająca?????
Jest gyumowo metalowa podstawa gaźnika. Popękanie jej i w skutek czego ciągnięcie lewego powietrza to dośc częsta usterka.
RebeL_VW pisze:Wcześniej tak nie było:( Ponadto zastanawiam się czemu gdy jadę na biegu, dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło i albo lekko przygasa albo całkiem gaśnie silnik?????
Gaśnięcie może być spowodowane uszkodzeniem podstawy gaźnika

To wygląda zależnie od silnika tak:
http://moto.allegro.pl/item303368649_po ... _audi.html
Radzę kupić dobrej jakości bo podróbki często siadają.



Awatar użytkownika
RebeL_VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 07, 2008 15:04
Lokalizacja: FSU - Fanatycy Sulęcińskiej Ulicy
Kontakt:

Post autor: RebeL_VW » czw lut 07, 2008 15:43

dzięki, będe rozkręcał, naprawiał i jak czegoś znowu nie będe wiedział to się odezwę :bajer:
pozdrawiam

[ Dodano: 07 Lut 2008 20:42 ]
tak pracuje silnik po zmianie obrotów:
http://www.wrzuta.pl/film/pdxeCQMgAM/fota_007

tak wygląda podstawa gaźnika:
Obrazek



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 07, 2008 22:22

Ładnie rozwaliło Ci podstawę. Dobrze że chce chodzić :D SIlnik nie pracuje zbyt równo ale nic dziwnego jak ciągnie lewe powietrze. Ten gwizd to z podstawy gaźnika?

Jak podasz kod silnika to podam ci numer części jesli jest Ci potrzebny.



Awatar użytkownika
RebeL_VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 07, 2008 15:04
Lokalizacja: FSU - Fanatycy Sulęcińskiej Ulicy
Kontakt:

Post autor: RebeL_VW » czw lut 07, 2008 22:37

jhosef pisze:Ten gwizd to z podstawy gaźnika?
nie wiem z czego... ;/ nie znam kodu.

dziwi mnie też, że Jettka nie zamieli ruszając z miejsca. Czy to może być ustawione coś w elektronice ?



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw lut 07, 2008 23:05

RebeL_VW pisze:nie wiem z czego... ;/ nie znam kodu.

dziwi mnie też, że Jettka nie zamieli ruszając z miejsca. Czy to może być ustawione coś w elektronice ?

wystarczy jak powiesz czy masz gaznik 2e2 czy 2ee, jak nie wiesz, daj zdjecie gaznika :)

Podstawy nie kupuj pierwszej lepszej, lepiej dac troche wiecej niz za chwile kupowac kolejna. Mowie z wlasnego doswiadczenia :bajer:

Te cyrki z autem, na 99 % winna jest podstawa gaznika, no tak dziurawej to ja jeszcze nie widzialem. Wymien ja na nowa, a powinno wszystko byc okej.



Awatar użytkownika
RebeL_VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 07, 2008 15:04
Lokalizacja: FSU - Fanatycy Sulęcińskiej Ulicy
Kontakt:

Post autor: RebeL_VW » czw lut 07, 2008 23:10

Mis pisze:czy masz gaznik 2e2 czy 2ee, jak nie wiesz, daj zdjecie gaznika
mam tylko takie >
Obrazek



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw lut 07, 2008 23:15

wyglada mi to na 2ee, czyli elektroniczny.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt lut 08, 2008 00:21

Tak 2EE



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt lut 08, 2008 10:35

jesli po wymianie podstawy na nowa, bedzie gasnac po wysprzegleniu to polecam zalac 0,5l denturatu na pelny bak i przepalic - u mnie pomoglo :)


TDPower

Awatar użytkownika
RebeL_VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 07, 2008 15:04
Lokalizacja: FSU - Fanatycy Sulęcińskiej Ulicy
Kontakt:

Post autor: RebeL_VW » sob lut 09, 2008 21:08

Ta część kosztowała mnie 50zł:
Obrazek

Gaźnik po zabiegu :)
Obrazek


Ale silnik niestety nadal gaśnie po wysprzęgleniu... :((



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lut 09, 2008 23:27

RebeL_VW pisze:Ale silnik niestety nadal gaśnie po wysprzęgleniu... :( (
Proponuje posprawdzać wszystkie podciśnienia łączenie z tym do serwa. Jesli wszystko będzie dobrze to diagnostyka sterownika za pomocą kodów błyskowych.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



gczester
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 21:04
Lokalizacja: SKIERKI

Post autor: gczester » ndz lut 10, 2008 12:55

u mnie było podobnie choć miał czasami przebłyski normalności tzn czasami gasł a czasem chodził w miarę równiutko winne okazały się zapchane przewody układu chłodzącego dochodzące do gaźnika które sterowały np ssaniem itp



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 11, 2008 12:36

sprawdz zaworki (12V):
- odpowietrzenia komory plywaka
- zawor od wegla aktywnego
- filtr siateczkowy na wejsciu paliwa do komory plywaka
- i jeszcze jesli masz - taki zaworek od powrotu paliwa - zaczepiany po prawej stronie do obudowy filtra powietrza

najprosciej je przeczyscic denaturatem dolanym do paliwa, ale jesli chcesz mozesz je podpiac pod 12 V w obu kierunkach - takzeby sie po kilka razy otwarly/zamknely - uwazaj tylko bo niektore maja dwie elektrody,a niektore - na masie !

:bigok:
Obrazek


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 202 gości