Witam
Lewa wycieraczka podczas pracy stuka, gdy jest w położeniu pionowym. Stukanie to jest cykliczne, właśnie tylko jak jest w pionie słychać ten stuk wychodzący z lewego podszybia. Na początku po kilku cyklach wycieraczek ustępowało, teraz jest cały czas. Zanim rozbiorę podszybie i zdejmę wycieraczki zapytam szanowne grono co to może być, nigdy tego nie rozbierał w tym aucie. Dodam, że nakrętka mocująca wycieraczkę jest dobrze dokręcona.
Jak w ogóle ściągacie wycieraczki, po odkręceniu nakrętki ani drgnie. Wiem że jest ona wciśnięta na klinie. Czy trzeba użyć jakiegoś ściągacza, czy jest na to inny sposób?
Stukanie wycieraczki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wycieraczka zejdzie bez żadnego przyrządu tylko musisz ją rozruszać
tu masz bardzo dobre wskazowki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55632
tu masz bardzo dobre wskazowki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55632
Tak się dzieje gdy kupisz zbyt długie pióro wycieraczki lub są one źle założone.greg pisze:górna część wycieraczki uderza w krawędź drzwi
Ten powód stukania wydaje się za banalny, takie rzeczy zauważa się samemu i nie pyta na forum
Chodzi chyba o coś innego - być może silniczek się zaciera, to dość częsty problem. Warto go co jakiś czas wyjąć i przeczyścić/przesmarować.
majki
Nie dziw się, ale jeździłem wcześniej Corsiawką a tam słupek jest widoczny, a Bora faktycznie ma słupek schowany pod krawędzią drzwi Sam się z tego uśmiałem bo jeżdżę już roczekgreg pisze:linia drzwi jest równoległa do linii słupka i krawędzi szyby - górna część wycieraczki uderza w krawędź drzwi - nie pytaj tylko idź i sam zobacz
Pióra są OK jeszcze od Niemca, wszystko jest dobrze założone. Faktycznie o takie banały na pewno bym nie pytał, a uderzanie o krawędź drzwi na pewno bym zauważył.majki75 pisze:Tak się dzieje gdy kupisz zbyt długie pióro wycieraczki lub są one źle założone.
Ten powód stukania wydaje się za banalny, takie rzeczy zauważa się samemu i nie pyta na forum
Chodzi chyba o coś innego - być może silniczek się zaciera, to dość częsty problem. Warto go co jakiś czas wyjąć i przeczyścić/przesmarować.
Na razie z braku czasu spryskałem WD40 mechanizm przez kratkę w podszybiu po lewej stronie na "przegubach" i nie słychać, ale to pewnie półśrodek i trzeba kiedyś wszystko ładnie wyczyścić przesmarować, jak to jest ładnie opisane w w/w wątku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 238 gości