2EE - sam dodaje gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

2EE - sam dodaje gazu

Post autor: diver666 » wt lut 05, 2008 11:08

Po naprawieniu drugiej przepustnicy, wymyciu i wydmuchaniu gaznika samochod zaczął dodawać sam gazu. Z tyłu gaźnika widać jak rusza sie takie coś ze złota sprezyna '?nastawnik przepustnicy??'. Co moze byc powodem tych objawów? Dodam, że linka gazu jest w nieciekawym stanie a zamocowana jest "na drut" Chociaż nie wiem czy to ona broi bo raz dodaje raz nie i tak sobie faluje...



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 05, 2008 11:22

Proponuję lekturę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr lut 06, 2008 02:09

jhosef pisze:Proponuję lekturę
z całego tego tematu to i tak obstawia silniczek krokowy. Mój Rpek nie reagował nawet na hamulec, parł ostro do przodu bez dodawania gazu, a obroty zatrzymywały sie na 2000. nie wiem jak sprawa wygląda w PN, i jak tam regulowane są obroty, ale jeśli jest podobnie rozwiązany ten problem to spróbuj odłączyć krokowca i zapalić auto, mnie po takim zabiegu obroty trzymały normalne wartości i auto nie przyspieszało, ale ponoć jest to jazda na trybie awaryjnym. wymieniłem krokowca i wszystko gra! a 2ee ponoć sterowany jest elektonicznie, wiec...


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn...

Post autor: czarna małpa » śr lut 06, 2008 04:12

Powiedz mi czy to sie robi na zimnym i na cieplym silniku?


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr lut 06, 2008 11:43

chodzi Ci o wymiane krokowca? to jest chyba obojętne czy na zimnym czy na cieplym... ja wymieniłem na zimnym co bym sie nie poparzył od kolektorów i dekla. temperatura raczej nie ma tu wpływu.


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » śr lut 06, 2008 12:30

jhosef juz podał odpowiedź więc nie rozumie tej całej dyskusji na temat RP. przeciez RP jest na monowstrysku i ma całkiem inną zasade działania. W PN nie ma żadnego silnika krokowego!

[ Dodano: 06 Lut 2008 11:33 ]
P.S. diver666 podaj maila na PW to podeśle Ci serwisówkę do 2EE, tam jest wszysto ładnie opisane co i jak sprawdzić.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr lut 06, 2008 13:01

Gangst3R pisze:więc nie rozumie tej całej dyskusji na temat RP
już tłumaczę... zaznaczyłem, że nie wiem jak sprawa wyglada w silniku o oznaczeniu
PN, dlatego podałem jak to wygląda w silniku RP, pomimo, że silniki te różnią sie od siebie zastosowanymi rozwiazaniami technicznymi, więc możliwe, że metoda działania będzie taka sama, albo i podobna, gdyż są to silniki jednego koncernu...
poświęciłem troche czasu na lekturę tego co podesłał kolega jhosef i w tym linku kolega ppoll27 i sergap wspominają coś o silniczku, który określają mianem regulatora ustawienia przepustnicy.... dlatego wspomniałem o silniku krokowym. Pozdrawiam.
P.S. im więcej dyskutujemy, tym więcej wiemy.
Ostatnio zmieniony śr lut 06, 2008 13:01 przez Superbeasto, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » śr lut 06, 2008 14:58

Przeczytałem cały temat o PN 35 stron i nie znalazłem konkretnego rozwiazania tylko spekulacje... Myśle że obroty zawieszaja sie na cieplym silniku... Bo jadąc do domu po czesciowej naprawie gaznika bylo wszystko ok... Wreszcie bylem zadowolony z samochodu i myslalem ze moje problemy sie skoncza. Wjezdzam na podwórko obroty kolo 2000 :/ wylaczam zaplon i wlaczam nic dalej takie obroty ustepuje dopiero jak samochod troche postoi
Ale tylko jak zaczne jechac troche znow sie blokują, że sam przyspiesza, kurde az boje sie sprzeglo nacisnąć... Coraz czesciej mysle juz o kupnie regenerowanego gaznika 2ee :/ Weber nie wchodzi w gre bo mam instalacje gazowa... Ratujcie ;(



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr lut 06, 2008 16:26

na 99% przewody podcisnienia z podstawy gaznika (sa 2) ! jak masz z oplotem to uwazaj czy aby nie popekaly pod oplotem, dla pewnosci mozesz tez sprawdzic czy przeslona powietrza (sterowana SILNIKIEM KROKOWYM) na wlocie do pierwszej gardzieli ma swobode ruchu i czy wychylona sama odbija do pionu (na wylaczonym zaplonie) :bigok:
jak chcesz wiecej info o 2ee to podeslij maila na PW ..


TDPower

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: czarna małpa » śr lut 06, 2008 16:46

Ja miałem dokładnie to samo.Obroty wskakiwały jadac,albo jak stanołem pod budką na przystanku wychodze z auta a obroty wskakiwały na 2000 lub wiecej.Niepodam Wam fachowej nazwy tego z czego ten kabelek był uwalony,ale patrzac na silnik od przodu,po lewej stronie gaźnika jest taka zielona kulka(plastykowa),tuż za nią ida jakies dwa kabelki,jeden z nich miałem uwalony,tzn skorodował i co za tym idzie nieprzewodził tego mial przewodzić.poucinałem końcówki,zaopatrzyłem we wtyczki,złączyłem,i w tym samym momencie wszystko ustało.Mam spokój do dziś.I tak jak kolega wczesniej to opisal,obroty ustawały dopiero jak autko troche postało.Tez myślałem wcześniej że może linka się zawiesza,ale pedał gazu chodził normalnie,aha jeszcze jedno,jak pojawiały sie te wysokie obroty,pedał gazu sam sobie spadał o 1/3 heheh,tak sobie od samości.


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » śr lut 06, 2008 17:31

ppoll27 już kiedys mi wysylales troche o 2ee... Jak masz wiecej info to wyslij na maila poslalem go na pw. Jutro bede ogladal wszystkie kabelki i zobacze te przewody podcisnienia tak jak mowicie i dam znac jaki efekt



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » czw lut 07, 2008 00:00

Nie zapomnij sprawdzić węża łączącego kolektor z serwem oraz wężyka który dochodzi do aparatu zapłonowego. Sprawdź też wąż idący do odmy, upewnij sie czy masz po obu stronach opaski zaciskowe.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » czw lut 07, 2008 09:23

Gdzie są przewody podcisnienia dokładnie??? przewód od odmy w porządku, rurki idace od gaznika do filtra powietrza tez..



Awatar użytkownika
wojciech19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt paź 09, 2007 18:40
Lokalizacja: ŁDZ
Kontakt:

Post autor: wojciech19 » czw lut 07, 2008 20:35

prawdopodobnie zaczynaja sie u ciebie problemy z nastawnikiem przepustnicy http://www.allegro.pl/item308226562_nas ... a_2ee.html
u mnie tez tak bylo ze na poczatku sm dodawal gazu, potem obroty zaczely sie zawieszac, az w koncu dolaczyl brak wolnych obrotow i gasniecie auta podczas jazdy przy wyrzucaniu na luz.
po wymianie nastawnika przepustnicy gaznik dziala jak zloto



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 258 gości