Nowe tarcze brembo i zaczyna drzyc autko f..uk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Nowe tarcze brembo i zaczyna drzyc autko f..uk

Post autor: zygimar » wt lut 05, 2008 20:08

Witam

Wymienilem tarcze na Brembo i klocki na ATE. Zrobilem ok 2500 km. I juz zaczyna drzyc przy hamowaniu o co tu chodzi. Czy to taki szajs juz robia?? Ale bylem wczoraj na ustawienie zbieznoasci i okazalo sie ze sa zbiezne wiec ustawili. Czy zbieznosc kol mialo wplyw na lekkie pokzywienie tarcz


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt lut 05, 2008 20:18

zygimar a czy czasami nie hamowałeś zbyt ostro odrazu? jeżeli tak to mogłeś pokrzywić tarcze i stad te drgania, oczywiscie to może być tez wina np: jednej z opon lub felg


:-k ...

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » wt lut 05, 2008 20:20

Czesc przez pierwszy tysiak hamowalem najbardziej delikatniej jak tylko moglem.
Jezdzilem wolno wiec hamowania nie byly za mocne.
Jezli to wina kol lub opon to nie bylo by czuc odrazu po zmianie tarcz??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
Matrys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: sob gru 16, 2006 12:06
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: Matrys » wt lut 05, 2008 20:23

Miałem podobny problem tzn. po wymianie klockow i tarcz przy hamowaniu auto delikatnie drzalo ale ponadto wystepowalo sciagnie na lewa strone, po zrobieniu zbierznosci problem minal. Jednak jesli w Twoim przypadku nie wystepuje sciagnie na ktoras strone to zgodzilbym sie z misiek10111.


[img]http://img504.imageshack.us/img504/3997/otyx4xx2.gif[/img]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt lut 05, 2008 20:24

zygimar nie które uszkodzenia opon lub felg (np. niewielkie krzywizny) ujawniają sie podczas hamowania kiedy jest duży nacisk auta na koła


:-k ...

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » wt lut 05, 2008 20:28

A jak zbieznosc byla zla to czy tarcze moga sie pokrzywic??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt lut 05, 2008 20:30

zygimar pisze:A jak zbieznosc byla zla to czy tarcze moga sie pokrzywic??
nie, tutaj zbieżność nie ma nic do "gadania"


:-k ...

Awatar użytkownika
Matrys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: sob gru 16, 2006 12:06
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: Matrys » wt lut 05, 2008 20:36

Zbieżność nie ma nic wspolnego ze zluzyciem czy tez ewentualnym pokrzywieniem tarczy, poniewaz to tak jakby, np. mialy Ci sie tarcze bardziej zluzywac przy skrecaniu kół, czyli totalna bzdura :bajer:


[img]http://img504.imageshack.us/img504/3997/otyx4xx2.gif[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 05, 2008 21:20

coś mi się zdaje że odkąd Brembo odlewają u nas to jakość się pogorszyła, w każdym razie mam te same obserwacje, po podobnym przebiegu pojawiło się maleńkie drżenie które na razie olewam
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 21:21 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » wt lut 05, 2008 22:03

a przy hamowaniu z predkosci ok 100km/h takim srednio mocnym drzy cos??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lut 10, 2008 02:11

Ja założyłem brembo do swojego mkII + klocki ferodo i też miałem taki objaw, który po jakimś czasie ustąpił. Ba, było nawet tak, że np. hamuję - drży, jadę dalej, hamuję na następnym skrzyżowaniu - i spokój. Nie wiem, co było przyczyną.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
cylinder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:11

Re: Nowe tarcze brembo i zaczyna drzyc autko f..uk

Post autor: cylinder » ndz lut 10, 2008 09:19

zygimar pisze:Witam

Wymienilem tarcze na Brembo i klocki na ATE. Zrobilem ok 2500 km. I juz zaczyna drzyc przy hamowaniu o co tu chodzi. Czy to taki szajs juz robia?? Ale bylem wczoraj na ustawienie zbieznoasci i okazalo sie ze sa zbiezne wiec ustawili. Czy zbieznosc kol mialo wplyw na lekkie pokzywienie tarcz
Skad ja to znam.

Miałem to samo kolego.
Tarcze brembo sa juz przereklamowane, przejechałem prawie tyle samo co ty i tarcze szlak trafił, w dodatku nie zostawiłem sobie paragonu, bo nie spodziewałem sie ze cos sie stanie po 3 miesiacach uzywania i 200 stówy w plecy.
Zbieznosc nic nie da, gdyby były zle wywazone lub uszkodzone opony, drgania były by odczówalne podczas jazdy.
Zostaja tarcze.
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 09:47 przez cylinder, łącznie zmieniany 1 raz.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt lut 22, 2008 20:39

Dzis robilem testowanie chamowania i tak
na zimnych nie drzy
po rzgrzaniu zaczyna sie na nowo
gdy na maxa wcisne pedal to nie drzy
podczas chamowania najpier zaciagnelem reczny ( do polowy ) pozniej hamowanie dalej drzy.
Czy zle wywazone kola moga to powodowac - odpadl mi jeden ciezarek


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
cylinder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:11

Post autor: cylinder » pt lut 22, 2008 22:15

Jezeli odpadł odwaznik to i tak musisz wywazyc koło na nowo, a czy moze byc on powodem drgania kierownicy przy hamowaniu, raczej nie, kierownica drgała by ale przy prowadzeniu auta przy 60km/h w góre.
Piszesz ze drga tylko przy rozgrzanych hamulcach, wiec gdyby to były zle wywazone koła to drgało by i na zimnym, powodem sa tarcze które jak sie nagrzeja to odkształcaja sie i to powoduje drganie kiery przy hamowaniu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 446 gości