Nie trzyma obrotów, gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

CameLeon

Nie trzyma obrotów, gaśnie

Post autor: CameLeon » ndz sie 28, 2005 12:22

witam

potrzebuję pomocy, szukałem na forum ale nie mogłem znaleść opisu mojego problemu

wczoraj wracając z urlopu normalnie odpaliłem zimny silnik, automatyczne ssanie od razu podało bogatszą mieszankę (obroty w granicach 1000 obr/min) po przejechaniu około 200 km zauważyłem że obroty (które zawsze miałem ok 800 obr/min przy rozgrzanym silniku) spadły mi do 680-740, poza tym silnik na trasie zachowywał się normalnie
dzisaj rano mam problem z odpaleniem silnika - tzn. rozrusznik kręci, po chwili następuje zapłon i od razu gaśnie (jak odpalam silnik z lekko wciśniętym gazem to pracuje - puszczę pedał gazu silnik od razu gaśnie)

Golf III (1993) - silnik 1.6 ABU (benzyna, bez instalacji gazowej)

pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

[ Dodano: Nie Sie 28, 2005 12:26 pm ]
dodam, że wymieniałem niedawno filtr oleju, filtr powietrza, olej, płyn chłodniczy, świece
przebieg ok 120 tys. km
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 21:03 przez CameLeon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Volf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob lip 09, 2005 20:21
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: Volf » ndz sie 28, 2005 12:32

W moim poprzednim aucie miałem podobny problem i pomogło czyszczenie wszystkiego po kolei do wtrysku. W oplach przy samym wtryskiwaczu był montowany filtr siateczkowy( między przewodem a wtryskiem) i on był cały zaklejony(nasze paliwo), no i oczywiście wymiana filtra paliwa.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz sie 28, 2005 13:02

Mi gasl na rozgrzanym silniku jak mialem padnieta sonde lambda.



Awatar użytkownika
radwan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:43
Lokalizacja: kluczbork
Kontakt:

Post autor: radwan » ndz sie 28, 2005 13:27

mam to samo z odpalaniem.musze przytrzymać gaz bo inaczej gąsnie od raz po odpaleniu. co to może być:(



Awatar użytkownika
kal-el
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:17
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kal-el » ndz sie 28, 2005 14:06

Standard w golfie u siebie też to przechodziłem.



Awatar użytkownika
radwan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:43
Lokalizacja: kluczbork
Kontakt:

Post autor: radwan » ndz sie 28, 2005 14:48

kal-el pisze:Standard w golfie u siebie też to przechodziłem.
i co było przyczyną?



CameLeon

Post autor: CameLeon » ndz sie 28, 2005 16:44

kal-el pisze:Standard w golfie u siebie też to przechodziłem.
byłbym wdzięczny za info co to za usterka powoduje takie objawy



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » ndz sie 28, 2005 17:03

Może być zapchany filtr paliwa albo trzeba zajrzeć do filtru powietrza.Może to jest to.
Sprawdź najpierw filtr powietrza czy jest nie zasyfiony?


Black

CameLeon

Post autor: CameLeon » ndz sie 28, 2005 20:54

filtr powietrza jest nowy, filtr paliwa też
jazda na rozgrzanym silniku nie sprawia żadnych problemów
problemem są tylko bardzo niskie obroty na rozgrzanym silniku i kompletny brak podtrzymywania obrotów na silniku zimnym (co skutkuje problemem z odpalaniem silnika)

[ Dodano: Nie Sie 28, 2005 8:56 pm ]
dodam jeszcze że obroty w trakcie jazdy utrzymuje równe, silnik nie stracił na mocy



Awatar użytkownika
kal-el
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:17
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kal-el » ndz sie 28, 2005 21:19

O ile wiemy już,że filtr powietrza jest ,,czysty",za filtrem jest coś w rodzaju komputera (w aucie są 2 kompy).Brudy które przenikają przez filtr powietrza tam właśnie trafiają.Ja byłem u mechanika on podłączył pod laptopa przez wejście znajdujące się nad popielniczką w desce,obok zapalniczki.Tam wyszedł wykres i koleś wiedział ,że auto nie wyrabia.Diagnoza była precyzyjna bo facet to fachman a w golfach to normalka.Oczyścił element i obrociki skoczyły do góry.Życzę ,aby u Ciebie też tak łatwo i szybko poszło.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz sie 28, 2005 21:55

A ja bym tak postyawil na czujnik cieczy przy glowicy , moze ci dawac mylne odczyty , i takie cosik bedzie albo silnik krokowy , ale w to akutrat watpie zeby to byl on



Awatar użytkownika
radwan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:43
Lokalizacja: kluczbork
Kontakt:

Post autor: radwan » pn sie 29, 2005 14:34

CameLeon pisze:
kal-el pisze:Standard w golfie u siebie też to przechodziłem.
byłbym wdzięczny za info co to za usterka powoduje takie objawy
wlasnie wrocilem od mechanika. bo mi gasl na luzie i przy odpalaniu.okazalo sie ze przestawiony zaplon.przez jazde po miescie nie zgasl ani razu.zobacze jeszcze jak wiecej przejade km czy juz gut :hmm:



CameLeon

Post autor: CameLeon » pn sie 29, 2005 20:43

wszystko już gra

oczyściłem dokładnie gaźnik, przeczyściłem wszystkie połączenia elektryczne do każdego z czujników przy gaźniku i nie tylko i silnik wrócił do dawnej formy

wszystkim dziekuję za pomocne informacje



jezjezy23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 20:42
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: jezjezy23 » pn kwie 06, 2009 20:51

a widze ze dobrze trafilem mam podobna akcje mam golfika 1.4 benzyna z 97 roku. gasnie mi pakiet najczesciej jak dojezdzam do skrzyzowan i przychamuje obrotomiesz skacze miedzy 750 - 650 a pozniej spadaja obroty calkowicie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości