Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Hans_J23
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 17:35
- Lokalizacja: Lubuskie
Post
autor: Hans_J23 » śr lut 28, 2007 11:52
Od jakiegoś czasu strasznie zaczął mulić. Sprawdziłem przez ściśnięcie węża od turbiny i pomimo przygazowania jest cały czas miękki, nie dycha
Pomimo tego nie zauważyłem żeby specjalnie kopcił, nie bierze oleju itd?
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy da się ją we własnym zakresie naprawić? Co poradzicie?
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » śr lut 28, 2007 14:17
Hans_J23 pisze:Czy da się ją we własnym zakresie naprawić? Co poradzicie?
a sprawdziłeś w jakim stanie masz filtr powietrza ??????
ja sie spotkałem z taką sytuacją ze jechałem Maverickiem 2.7l TD i szedł strasznie !!Turbiny wogole nie było słychać !! W domu z Tatą sprawdzilismy filtr z ciekawości i był tak zabity ze szkoda gadać
Po wymianie śmigał znacznie lepiej
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » śr lut 28, 2007 14:45
na postoju to se mozesz gazowac. zdejmij gume od filtra i odpal auto. wirnik turbiny powinien sie obracac. nie powinie byc upackany olejem, luzy minimalne moga byc.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Hans_J23
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 17:35
- Lokalizacja: Lubuskie
Post
autor: Hans_J23 » śr lut 28, 2007 16:03
Filtr nie jest zasyfiony, turbiny nie słychać wcale. Zdejmę jeszcze wąż i sprawdzę czy się kręci.
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » śr lut 28, 2007 16:08
Hans_J23 pisze:turbiny nie słychać wcale
i wcale nie musi byc slychac
Hans_J23 pisze:pomimo przygazowania jest cały czas miękki
to zaden test
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
Cinek
- _
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » czw mar 01, 2007 08:41
żeby najprościej sprawdzić turbine to musiałbyś tate zamknąć pod maską i wyskoczyć na jakąś górke
OT, sie zastanawiam kto opowiada takie gupoty "ze ściskaniem węża", bo to nie pierwszy raz
-
sGARY
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
- Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo
Post
autor: sGARY » czw mar 01, 2007 17:36
Dzis sprawdzalem turbine w jettce i tak jak silnik chodzi i sie przygazuje to nie slychac.
Sciagnalem weze od turbiny i dmucha ostro przy przygazowaniu
ale troche oleju tez dmuchala. Oska turbiny nie ma wyczywalnych luzow!!
Ile silnik 1V ma koni??
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » czw mar 01, 2007 17:40
60
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
sGARY
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
- Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo
Post
autor: sGARY » czw mar 01, 2007 18:13
ok
a ile maja te inne diesle w Mk2?? i jakie maja oznaczenia?? i czym sie roznia te silniki?? bo 1.6 TD jest pare modeli i kazdy ma inna moc. Czym sie roznia te silniki??
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » czw mar 01, 2007 18:49
jr 70KM, sb/ra 80KM. o roznicach sie nie wypowiem, bo jeszcze strzele jakas gafe
w porownaniu do 1v o pompa, nie wiem jak z turbinami bylo, sb/ra maja ic, inne wtryski chyba i natrysk oleju na denko tloka <--- ale tego to juz w ogole nie jestem pewny.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
t0mal
- VW Baron
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » wt lut 05, 2008 17:34
1V tez ma natrysk oleju na denko tloka jak inne td, 2 podstawowe bledy w 1V to katalizator i pompa 8mm z JP
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 17:35 przez
t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » wt lut 05, 2008 20:27
SB/RA ma inny wałek rozrządu, poza tym ma dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt lut 05, 2008 20:56
BENITO pisze:SB/RA ma inny wałek rozrządu, poza tym ma dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą.
bo w nich jest Garrett T2 a dodtkowe chłodzenie mozna zczaić patrząc na turbo albo o ile sie nie myle jest 2 pompa wody z tyły silniczka ....
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » wt lut 05, 2008 21:00
fajnie, tylko, ze to odkop sprzed 11 miesiecy
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości