[mk2 gti] zmiana glowicy na 16v w silniku GTI typ PB

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

[mk2 gti] zmiana glowicy na 16v w silniku GTI typ PB

Post autor: simens » ndz lut 03, 2008 04:43

witam! czy jest mozliwosc swapu samej glowicy na 16v w silniku pb 1,8 na digifancie2??
czy do tego jest mozliwosc zalozenia chlodzenia na denko tloka?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

tomekk2gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lis 24, 2007 19:21
Lokalizacja: wrocław

Post autor: tomekk2gti » ndz lut 03, 2008 14:27

też interesowało by mnie co można zrobic w takim silniku nie dużym kosztem bo mam taki silnik(kpl. wszystko co potrzebuje, bo mam jeszcze mkII z tym silnikiem) i myślałem nad wsadzeiem go do mkI



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Re: [mk2 gti] zmiana glowicy na 16v w silniku GTI typ PB

Post autor: [QT]Devil » ndz lut 03, 2008 14:50

simens pisze:witam! czy jest mozliwosc swapu samej glowicy na 16v w silniku pb 1,8 na digifancie2??
czy do tego jest mozliwosc zalozenia chlodzenia na denko tloka?


Zabieg raczej za drogi lepiej cały kupić, było setki razy na forum.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 03, 2008 16:51

simens pisze:witam! czy jest mozliwosc swapu samej glowicy na 16v w silniku pb 1,8 na digifancie2??
czy do tego jest mozliwosc zalozenia chlodzenia na denko tloka?
Ad1 potrzebujesz: głowice, koła rozrządu na wał, wałek pośredni i rozrządu, tłoki, wałek pośredni, przerzucić aparat do głowicy, pasuje jeszcze zmienić pompe oleju i dołożyc natrysk, generalnie mało opłacalne
Ad 2 potrzebujesz natryski i wydajniejszą pompe



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » ndz lut 03, 2008 18:02

tłoki trzeba zmieniac do natrysku??


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » ndz lut 03, 2008 18:30

Nie, tłoki musisz zmienić bo te w 16v są frezowane. Zwykłe tłoki spotkaja sie z zaworami.



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » ndz lut 03, 2008 18:51

[QT]Devil pisze:Nie, tłoki musisz zmienić bo te w 16v są frezowane. Zwykłe tłoki spotkaja sie z zaworami.
czyli nie ma co kombinowac jak mam GTI na pb i digi2 oraz goly 9a to wytargac pb wstawic 9a podlaczyc digi tak jak bylo nie przerabiajac nic zbytnio ustawic zaplon (aparat podejdzie??) skrecic skrzynie palic i jezdzic?? :food: :food: :food:

czy korbowody i wal w silniku 9a sa takie same jak np w pb czy rp?? chodzi mi o dl i mocowanie do walu i tloka??

jak juz pytalem o glowice to chodza sluchy ze glowica 9a rozni sie od tej w kR nie tylko kolektorem tylko jeszcze czyms?? jak ktos zna konkretna odpowiedz to prosze o napisanie
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 19:02 przez simens, łącznie zmieniany 1 raz.


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lut 05, 2008 01:40

simens pisze:
[QT]Devil pisze:Nie, tłoki musisz zmienić bo te w 16v są frezowane. Zwykłe tłoki spotkaja sie z zaworami.
czyli nie ma co kombinowac jak mam GTI na pb i digi2 oraz goly 9a to wytargac pb wstawic 9a podlaczyc digi tak jak bylo nie przerabiajac nic zbytnio ustawic zaplon (aparat podejdzie??) skrecic skrzynie palic i jezdzic?? :food: :food: :food:

czy korbowody i wal w silniku 9a sa takie same jak np w pb czy rp?? chodzi mi o dl i mocowanie do walu i tloka??

jak juz pytalem o glowice to chodza sluchy ze glowica 9a rozni sie od tej w kR nie tylko kolektorem tylko jeszcze czyms?? jak ktos zna konkretna odpowiedz to prosze o napisanie
czlowieku uzyj katalogu etki czy jakies innej autodaty... to co robisz az sie prosi o bana


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » wt lut 05, 2008 02:40

Mam nadzieje że to nie było do mnie :)



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » wt lut 05, 2008 22:41

[QT]Devil pisze:Mam nadzieje że to nie było do mnie :)


:mlotek:



Obrazek



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » śr lut 06, 2008 00:25

No co :D



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr lut 06, 2008 01:31

simens pisze:czy korbowody i wal w silniku 9a sa takie same jak np w pb czy rp?? chodzi mi o dl i mocowanie do walu i tloka??
jak juz pytalem o glowice to chodza sluchy ze glowica 9a rozni sie od tej w kR nie tylko kolektorem tylko jeszcze czyms?? jak ktos zna konkretna odpowiedz to prosze o napisanie
Korbowody sa takie same, wal o innym skoku, reszta wymiarow walu taka sama. Glowica 9A rozni sie od glowicy 1.8 16v wielkoscia komory spalania i srednica kanalow.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości